Αργοτερα εκεινη την ημερα πηγαμε να αγορασουμε πραγματα για το αυριανο παρτι.Γυρισαμε σπιτι στις 21:00 και αφου ειναι νωρις για μας αποφασισαμε να βγουμε και να παμε σε ενα κλαμπ που βρισκοταν μερικα τετραγωνα πιο κατω απο το σπιτι μας.Ολες ετοιμαστηκαμε και ειμασταν εκθαμβωτικες.
Αφου ειμασταν ολες ετοιμες βγηκαμε απο το σπιτι αρχισαμε να περπαταμε στους ερημους δρομους της Μελβουρνης.Ξαφνικα ενα μαυρο αυτοκινητο σταματησε διπλα μας.Το παραθυρο ανοιγε σιγα σιγα και ενα γνωστο προσωπο ξεπροβαλλε.Ηταν ο Λουκ!!
Λ:"Εππ!Που πατε κοριτσακια;;"Ρωτησε χαμογελοντας.
Κ:"Παμε σε ενα κλαμπ που ειναι λιγο πιο κατω." Ειπε δειχνοντας με το δαχτυλο της την κατευθηνση.
Λ:"Ανεβητε!!Θα σας παμε εμεις"ειπε κλεινοντας το ματι στην Νορα.Ποιοι εμεις;; Ποιος αλλος ηταν μεσα στο αυτοκινητο;;Θα δειξει.
Ν:"Ευχαριστουμε!!" Ειπε και τον φιλησε.Μπηκαμε μεσα ολες,εγω μπηκα τελευταια.Στο καθισμα του συνοδηγου καθοταν ενα αγορι με πρασινα μαγευτικα ματια.Μας κοιτουσε με ενα χαμογελο στα χειλη του.
Λ:"Κοριτσια απο 'δω ο αδερφος μου,ο Μπό...Μπο απο 'δω η Κελλυ,η Νορα το κοριτσι μου και η Ντεπυ."
Λ:"Χαρηκα για την γνωριμια!"
Ντ:"Και εμεις" του.Υστερα απο λιγο ο Λουκ σπαει την ησυχια λεγοντας:
Λ:"Μπό,θα παμε σε ενα παρτι που θα κανουν τα κοριτσια αυριο στο σπιτι τους;;"
Μπ:"Παμε!"
Φτασαμε επιτελους στο κλαμπ...Ηταν αρκετα γεματο εαν φανταστεις οτι ηταν σχεδον 23:00.Ο Μπό και ο Λουκ πηγαν να πιασουν τραπεζι και εμεις τους ακολουθουσαμε.Αφου κατσαμε ολοι,ηρθε η σερβιτορα και μας ρωτησε τι θα περναμε.
Λ:"Μια βοτκα για μενα και το κοριτσι απο 'δω" απαντησε δειχνοντας υστερα την Νορα.
Κ:"Δυο μοχιτο,παρακαλω" ειπε χαμηλωφωνα.
Μπ:"Ενα σφηνακι για μενα." Ειπε χαμογελωντας.
Σερβ.:"Ερχονταιι" ειπε και κατευθηνθηκε στον παγκο.
Μετα απο 15 λεπτα περιπου τα πουα μας εφτασαν.Ο καθενας μας ηπιε απο λιγο και υστερα ο Λουκ με την Νορα βρισκονταν στην πιστα.Η μουσικη ειχε δυναμωσει αρκετα απο τοτε που ηρθαμε.Μιλουσαμε με την Κελλυ για αρκετη ωρα.
Μετα απο μια ωρα περιπου αποφασισαμε να φυγουμε.Ο Λουκ ειχε μεθυσει ετσι μας οδηγησε ο Μπό σπιτι.Τους καληνυχτισαμε και πεσαμε για υπνο ολες.
Τελος του κεφαλαιου 4...Στο επομενο θα ειναι το παρτυ.Θα συμβουν πολλαααα!!!!
Θα ανεβασω οσο πιο γρηγορα μπορω :)
Vote&Comment :*
YOU ARE READING
Είσαι ο "Τέλειος"||Janoskians fanfic||
FanfictionΟ Τζέι και η Ντέπυ,δυο ανθρωποι οχι πολυ διαφορετικοι μεταξυ τους,τυχαια πεφτουν ο ενας πανω στον αλλον.Αυτη η τυχαια γνωριμια θα ειναι η αρχη μιας ρομαντικης ιστοριας;Θα μπορεσουν να ειναι μαζι ή θα υπαρχει και τριτος στην σχεση τους; Enjoy :)