[Παρτ 3]

67 5 2
                                    

Συγνωμη που δεν ανεβασα τοσο καιρο αλλα αρχισε το σχολειο,δυστηχως,και δεν εχω πολυ χρονο :(

Οριστε ενα XXXL παρτ :Ρ !!!

Οταν γυρισαμε σπιτι η Νορα και η Κελλυ εκλεισαν κατευθειαν την πορτα και με εσπρωξαν στον καναπε..

Κ:"Εχουμε κατι να σου πουμε!" ειπε με σοβαρο αλλα και ντροπαλο υφος.

Ντ:"Οκεεευ" ειπα αργα γεματη περιεργεια.

Ν:"Εγω και η Κελλυ κατα καποιον τροποοο.. Εμμμ..!" Ελεγε η Νορα σιγα και βασανιστικα κανοντας με να θυμωνω.

Ντ:"Ελα τελειωνε!" ειπα φωναζοντας με ενα αυστηρο τονο στην φωνη μου.Δεν το αντεχω οταν οι ανθρωποι κανουν μιση ωρα να πουν μια λεξη >.<

Κ:"Μας αρεσει ο Λουκ και ο Ντανιελ!" ειπε γρηγορα.

Ντ:"Τι..αυτο ηταν;; Ρε τουβλα πατε καλα;; Εγω νομιζα οτι ηταν κατι αλλο ,πιο σημαντικο;"

Κ:" Ειναι σημαντικο!!" Ειπε.

Ν:" Εσυ τι νομιζεις..;;"

Ντ:"Νομιζω πως ο Ντανιελ γουσταρει την Κελλυ πολυ!Το καταλαβα,φαινοταν απο τον τροπο που την κοιτουσε! Ενω στον Λουκ μπορει να αρεσει η Νορα...δεν ειμαι σιγουρη.. Ξαναβγειτε μια φορα και δες πως θα παει!" Ειπα σαν συμβουλος που ειμαι.Συνεχεια βοηθαω τους αλλους και δινω καλες συμβουλες αλλα οταν ειναι να παρω τις δικες μου αποφασεις συνηθως επιλεγω τις λαθος..

Κ"Yes!!"  Και αρχισε να χοροπηδαει πανω κατω σε ολο το σπιτι.

Ντ:"Οσο για σενα..οτι ειπαμε,οκ;"την ρωτησα ενθαρρυνοντας την λιγακι.

Ν:"Ναι ρεε!" Ειπε και χαμογελασε γλυκα.Υστερα η Κελλυ σταματησε να κανει τον χορο της νικης και μας κοιταξε σοβαρα με γουρλωμενα τα ματια.

Κ:"Ξεχασαμε τον Καμερον και τον Χαρρυ!"

Ν:"Ωχχ ναιι" ειπε η Νορα ανησυχη και με κοιταξε.

Ντ:"Ααα,δεν ξερω!επρεπε να το ειχατε σκεφτει πιο πριν." απαντησα.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

~Κελλυ's  P.O.V~

Δεν το πιστευω οτι ξεχασα τον Καμερον.Ειμαστε μαζι εδω και ενα χρονο περιπου.Πως μπορεσα; Ειναι απλως οτι... ναα απλως .. Γαμωτο μου αρεσει ο Ντανιελ.Δεν νιωθω τιποτα πλεον για τον Καμερον και υστερα απο αυτον τον καβγα που ειχαμε τις προαλες δεν μου μιλαει ετσι οπως παλια.Με τον γλυκο και ωραιο τροπο!Εχουμε απομακρυνθει αρκετα.Νομιζω πως δεν ειμαστε πλεον μαζι.Τον Ντανιελ τωρα τον γνωρισα αλλα εχει κατι που μου αρεσει,που με ελκυει σε αυτον.!! Δεν ξερω τι...

Είσαι ο &quot;Τέλειος&quot;||Janoskians fanfic||Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ