Το επομενο πρωι ξυπνησαμε πολυ νωρις,κατα τις 8:30, και ηταν δικη μου σειρα να ετοιμασω το πρωινο.Εφτιαξα 2 φετες για την καθεμια ψωμι με βουτυρο και μαρμελαδα με ενα ποτηρι φρασκοστημενο χυμο πορτοκαλι.Αφου τελειωσαμε με το πρωινο μας εγω και η Κελλυ πηγαμε στο σπα,που δουλευουμε.Η Νορα εμεινε μονη της σπιτι.Ξεκινησαμε δουλεια στις 9:00 και σχολασαμε στις 12:00.Αργοτερα τοτε φαγαμε μεσημεριανο και ετοιμασαμε τα πραγματα για το αποψινο παρτι.Αφου ετοιμαστηκαμε και οι ιδιες περιμεναμε τους καλεσμενους.Η Νορα,οπως παντα, φορεσε ενα σορτσακι εξτρα κοντο με μια πανεμορφη μπλουζα που αναδυκνειε σχεδον ολη την πλατη της.Εγω ειχα φορεσει ενα τζιν ολο σχισματα με γοβες μαυρες και μια μπλουζα επισης μαυρη με μια λευκη νεκροκεφαλη μπροστα.Η Κελλυ φορεσε ενα λευκο φορεμα με μια χρυση ζωνη,ασπρες μπαλαρινες και τα μαλλια της μια πλεξουδα.
Το κουδουνι χτυπησε.Πρωτοι μπηκαν ο Λουκ και ο Μπό.Υστερα ηρθε ο Ντανιελ με ενα αλλο πολυ ψηλο αγορι,με τρυπα στο ενα λακακι του.Τζειμς τον ελεγαν,και συνοδευοταν απο μια κοπελα.Ηταν η Αλις,η κοπελα που δουλευει στα Starbucks.Χερετηθηκαμε ολοι και πηγαν να κατσουν.Εγω πηγα να κλεισω την πορτα γιατι τα ηλιθια την ξεχασανε ανοιχτη.Οπως πηγα να την κλεισω,κατι με εμποδισε.Μεσα στο σπιτι μπηκε ενα αλλο αγορι ιδιο με τον Λουκ.
~Deppy's P.O.V~
Τι στο διαλο;; Αφου ο Λουκ καθεται στον καναπε.Αυτος ποιος ειναι;;Το προσωπο του μου φαινοταν γνωστο.Τον χαζευα για λιγο οτανζ θυμηθηκα...Ηταν αυτος!!Το αγορι που μου εχυσε τον καφε τις προαλλες και σκυλοβριστηκαμε.
Τελος P.O.V
"Τι κανεις εσυ εδω;;" ρωτησε φανερα εκνευρισμενος.
Ντ:"Εδω ειναι το σπιτι μου,εξυπνε!"Του ειπα.Μας διεκοψε η Νορα.
Ν:"Εχουμε κι αλλον;;Βλεπω γνωριστηκατε!"Ειπε χαμογελοντας πονηρα.
Ντ:"Δεν τον γνωρισα τωρα.Τον ξερω.."Ειπα κοιτοντας τον με θυμωμενο υφος.
Ν:"Απο που καλε;;"ρωτησε αποριμεννη.
Ντ:"Ειναι ο τυπος που του εριξα καταλαθως τον καφε."
Ν:"Αχα!Προσπαθησε να μη δημιουργησεις προβλημα ομως αποψε."ειπε χαμογελοντας και κατευθηνθηκε στο σαλονι.
Ντ:"Θα προσπαθησω"μουρμουρισα.Ο αλλος ειχε μεινει να κοιταει.
Ντ:"Μην κοιτας!Προχωρα" ειπα σπρωχνοντας τον ελαφρα.Χαμογελασε και πλησιασε την παρεα,οπως και εγω.Αργοτερα καταλαβα οτι ο Λουκ με αυτον ειναι διδυμοι.Ενδιαφερν.
Ντ:"Δεν μου ειπες πως σε λενε." Του ειπα πλησιαζοντας τον και δινοντας του ενα πλαστικο ποτηρακι γεμισμενο με κοκα-κολα.
"Τζέι!"ειπε χαμογελοντας.
Ντ:"Ντεπυ!" του ανταπεδωσα το χαμογελο.Η συζητηση συνεχιστηκε για πολλη ωρα.Εμαθα πολλα ενδιαφεροντα πραγματα για αυτον και εχουμε πολλα κοινα.Τελικα δεν ειναι και τοσο κακος.
Τζ:"Εχουμε πολλα κοινα και μπορω να πω εισαι πολυ ενδιαφερουσα και ομορφη"
Ντ:"Ευχαριστω!"ειπα κοιτοντας κατω και παω στοιχημα πως ειχα κοκκινισει τοσο πολυ εκεινη την στιγμη.
Τζ:"Εχω μια ερωτηση"
Ντ:"Πες μου!"Ειπα με αγωνια για την ερωτηση του.
Τζ:"Θες να χορεψουμε blouz;;"ρωτησε και χωρις να περιμενει μου αρπαξε το χερι και με οδηγησε στη μεση του σαλονιου,οπου χορευαν και οι αλλοι.
Καθως χορευαμε παρατηρησα τι γινκταν γυρω μας και προσεξα πως ολοι φιλιοντουσαν.Η Κελλυ με τον Ντανιελ,η Νορα με τον Λουκ,η Αλις με τον Τζέιμς και ο Μπό ηταν με μια αλλη κοπελα που μπορει να μην τη ξερω καν.
Λ:"Αδελφε πηγε 2 η ωρα...παμε σπιτι;;" ρωτησε νυσταγμενα.
Τζ:"Εμμ...ΟΚ"ειπε λυπημενος.
Λ:"Συγνωμη..θα συνεχισετε αλλη φορα." Ειπε αφηνοντας υπονοουμενα.
Τζ:"Φυσικα και θα συνεχιστει."ειπε και με κοιταξε με πονηρο βλεμμα.
Μετα απο λιγο,αφου φυγανε ολοι, πεσαμε με τα κοριτσια για υπνο.Ηταν κουραστικη αλλα τελεια βραδια.
Ελπιζω να σας αρεσε.Συγνωμη που αργησα να ανεβασω :(
Bye for now :*P.S Vote&Comment :P
YOU ARE READING
Είσαι ο "Τέλειος"||Janoskians fanfic||
FanfictionΟ Τζέι και η Ντέπυ,δυο ανθρωποι οχι πολυ διαφορετικοι μεταξυ τους,τυχαια πεφτουν ο ενας πανω στον αλλον.Αυτη η τυχαια γνωριμια θα ειναι η αρχη μιας ρομαντικης ιστοριας;Θα μπορεσουν να ειναι μαζι ή θα υπαρχει και τριτος στην σχεση τους; Enjoy :)