Bölüm 2

463 160 107
                                    

       
                Aşk iLe yaaapppp!!!

Merhaba arkadaşlar yb geldi umarım yazdıklarımdan sıkılmamışsınızdır ama tüm iyi kitapların başında sıkılmamazlık olmaz biliyorsunuzdur diimiii :)

Mutlaka bu kitabı okuyacak birileri vardır. Sesimin yüreğine değdiği bir kaç aşık mesela..... ✌

Kapıyı açtığımda birde ne göreyim Okan ?

Oha felan olmuştum bian . Okan diebildim sadece...

- Evet benim hanımefendi baban evdemi acaba diye sordu? Bende bi saniye deyip içeri girdim baba die seslndim. - " Efendim" dedi babam. Balkondaydı, malum yaz gelmişti ve bi hayli sıcaktı havalar. Yanına giderek yeni komşunun oğlu kapıda seni soruyo diyebildim sadece. Babam kapıya gidip birşeyler konuşmuştu ama ne konuştuklarını duyamadan gitti bizim kara gözlü yağız delikanlı

Odama geçtim onu düşünüyordum ve kendi kendime söylenmeye başladım deli gibi.

Senin sınavın var gerizekalı, hemen aklını başına al ve ders çalış , Okan seni kurtaramaz öyle değil mi? Bian önce ders çalışıp bu haftasonunu değerlndirmeliyim die düşündüm ve ders çalışmaya başladım hemen. Aradan birkaç saat sonra odamın kapısı çaldı , gel dedim. Ve içeri giren annemdi , aferin benim kızıma diyerek kek ve yeşil çay getirmişti bana . Bende anneme , off anne ben artık 18 yaşında genç bir kızım. Lütfen artık beni , çocuk gibi sevmez misin ? dedim somurtarak ... Annemde; amanda aman deyip , tamam yavrum nasıl istersen ama sümüklü hallerini unutmamı isteme benden dedi gülerek. Annneeee iğrençti dedim giderken ve güldüm .

Neyse ders çalışıyordum, tüm konularımı bitirmiş sınava hazır bir şekilde Karma test çözüyordum şuan. Bütün testlerimi bitirdiğimde 180 soruda 158 netim olduğunu görünce sevinmiş havalara uçmuştum.
Aynı performansı sınavdada gösterirsem istediğim bölüm rahatlıkla gelcekti emindim buna. Fizyoterapist olmaktı hayalim.

" Çünkü seviyordum insanlara yardım etmeyi. "

1 Ay Sonraaaaaa....

- Bugün çokkkk çokk heyecanlıydımm.Bugün Üniversite tercih günümüz başlamıştı. Yanımda Alt komşumuzun Kızı , aynı zamanda benim sınıfımdaki En yakın arkadaşım, canım ciğerim, Rana vardı. Herşeyimi paylaşırdım onunla , bilirdim aramızdaki herşey mezara kadar gider. O denli güveniyordum ona. Ve çok istiyorduk Aynı Üniversiteye gitmek hatta aynı evde kalmak. Ben Fizik Tedavi o ise Ebelik istiyordu. Kendiside bir bebek gibi, masum ve tatlı olduğundanmıdır nedir ? bebekler onu , oda bebekleri çok seviyorduu. Baştan aşağı tercih listesine, aynı sıraya , aynı üniversiteleri yazmıştık ve dua ederek tercihlerimizi kaydetmiştik . Umuyoruz ki aynı üniversite gelir. Amin !!!! Aminnnn!!! Sonsuzkere Aminnn!!!!! diyerek Totem yaptık ikimizde....

One Week Afteeer

- Öyle hergünümüz büyük bir heyecanla tercih sonuçlarını bekliyorduk Rana ile.

Yine tercihleri düşünürken çalan telefonumun sesi ile ödüm kopmuştu. OHhh My qood ....

Arayan kişi Ranaydi . Telefonu açtığımda, Rana bağırıyorduuu. "- Denizzzz Tercih sonuçları açıklanmış " bende "- Ne!!! "
die bağırmıştımmm. Tamam hemen bakalım vee birbirimizi arayalım dedik ve telefonları kapatmıştık.

Hemen odama koşup aceleyle pc yi açtım ve ekranın gelmesini bekliyordum o sırada kardeşim annem bAbam çoktan arkamdan gelmişlerdi odaya. En az benim kadar heyecanlılardı emindim buna. Ve hemen ÖSYM nin sitesine girip , aday işlemlerinden giriş yapmıştım hesabıma. Tercih sonuçlarına tıklamadan önce, gözlerimi kapatıp baba lütfen sen tklarmısın sayfayı demiştim. Babam ise peki ozanan tık-lıyorum tık-lıyorum veeeeeee açtım dedi.

İmkansız AŞK YokturHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin