İşte Buda bennnn...
Benden hepinize slm olsun..Neyse öncelikle Merhaba @Maviceketliadam , @PamukZorba ve daha Sonra Beni keşfedip okuyacak olan Canlarım.Bu bölüm benden size gelsin. İyi okumalar...
"Buda neyin nesiydi cidden? Okan hakkında ufacık bilgim yoktu. Hiç farketmemiştim nereye gidiyordu bu çocuk? Henüz hayatıma yeni girmişti.! Ve nedendir bilinmez senelerce onunlaymışımda, kopamıyormuşum gibiydi.
Msjı okuduktan sonra yüreğim sıkılmıştı, attığı msja cevabım "Nereye qidiyorsun? Daha tanıyamadan" dı... Bu msjıma üzülmüş olacakki, " Her ne kadar istemesemde, gitmek zorundayım ,1 ay sonra görüşürüz...Bir sıkıntın olursa yardımcı olmak isterim bu benim numaram 0543——----- hoşça(kal)" demişti bizim delikanlı yağız oğlan...
Hemen numarasını "Yağız oğlan'ım" diye kaydettmiştim,aramak istedim. Kaç kez , elim arama tuşuna gitsede yapamadım. Benim kolay bi kız olduğumu, onun için öldüğümü düşünmesini istemedim. Tamam ölüodm onun için ama hiçbir zaman kolay kız olmamştım.
Bi dakika herşey tamamda 1 ay sonra görüşürüz ne demekti yahu? Offf bu çocuk çok mu çok gizemli? Yoksa bana mı öyle qeliyodu? Akşam olmuştu ve Rana ile konuşuyorduk , hala ona kırgın olsamda o benim tek dostum ve tek sırdaşımdı. Herşeyimizi bilirdik birbirimizin . Bana neden Okan'dan kısacık zamanda bukadar hoşlandığımı sordu. Bende ona " hani ilk görüşte aşk var ya? İşte benimkide ilk görüşte tutulmaydı. Sanki kalbim dağlandı onu görünce kalbimi söktüler yerinden ve onun avcuna verdi melekler. Yüreğim onda atıyordu o günden beri. Ama gerçekten platonik benimki galiba, baksana en az 24-25 yaşında olmalıı, belki çok iyi bir işte çalışıyor, işinde başarılı , aşk hayatında mutlu biridir, benim gbi yeni yetme üniversite öğrencisini napsın " dedim Rana'ya. Rana ise " bak nebeqim seen çok güzel bir kızsın, hem kalbinde güzel canım arkadaşım. Hem öyle olsa bile seni haketmesi gerek onun " dedi. "Ne ara değişti fikriniz Rana hanım? Hani bna bakmazdı " dedim İmalı ve alıngan bir şekilde. O da " tamam haklısın biraz abartmış olabilirim, hattaa abarttım. O seni haketmeli , benim canım arkadaşım" dedi. Çok sevinmiştim böyle düşündüğüne . "Sağol bebeqim " diyerek konuşnamızı bitirmiştik. Akşam olmuştu ve ben hiçbir şey yememiştim. Canımda istemiyordu zaten. Yatağıma qeçmiştim uyuyup rüyamda görmekti niyetim. Whattsap'ı vardır die baktım vardıda gerçekten. Fotoğrafı çok havalı ve çok güzeldi, bir kez daha hissettim iliklerime kadar " bizden bir cacık olmaz Allah bilir nasl güzel , manken gibi sewqilisi vardır onun" diye geçirdim içimden. Çok kıskanmıştım bilmediğim bir kızı.
Neeee gözyaşı mı !!!! Ben ve göz yaşı ? Tanrım bir erkek için ilk defa ... Noluyo banaaa? Aşık olmuş olamazdım dimi ? Aşk bumuydu yoksa? Hiç bilmediğim tatmadığım Duygu, hep anlatılan aşk acısı, bu muydu yoksa?...
Bian önce uyumak istiyordum. Uyudumda öylece... Sabah kardeşimin açtığı Arsız Bela sesi ile uyandım. Tanrımmmmmmm!!!! Bu rapci çocuğu görürsem eğer soracağım ilk soru," sana neler yaşattılar Annem, Nen var senin " olacaktı.. Ondaki nefes Hiçbir insanda yoktur sanırım. Hemen bağırdım. Batuuuuuuuuuuuuuu Kapattt şuuuu sesiiiiii dedim. Kendi telefonumdan
Pinhani-Günaaaaaaaaayyyydınn, Günaaaaaaaydddıınnnnn Sewqilim şarkısını açmak olmuştu.....
Sonra kalkıp banyoya gittim. Aynaya baktım "öhhh Deniz Korkunçsun diyebildim sessizce. " Hemen duşa qirdim soğuk bir duş almıştım. Veeeee kendime qelmiştimmm. Msj qelmişti İnstgrama, hemen açtım." HoşçakaL Küçük Hanım" yazmış Okan.
Hemen pencereye koştummmm ve aşağı baktımm , Allahım Kaderin oyunu mu bu ? GÖZLERimiz yine buluştu, değdi birbirine. İçimi eritiyordu resmen. Bavulunu arabasına koydu ve döndü, bana bakıyordu,evet evet bana .......ve elini kaldırdı hoşçakal anlamında. Bende elimi kaldırdım aynı şekilde . Biraz bakışmııştık ve bindi arabasına. Lanet olsun gidiyor,birşey diyemeden , sarılamadan , kokusunu alamadan. Nerdeyse ağlayacaktım bunları düşünürken. Gözlerim dolmuştu. Elim hala havadaydı indirdim yavaşça ve yine yatağıma uzandım. Tesadüfe baak Sezen aksu çalıyordu.. "Muhteşem sesiyle minik serçeee"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız AŞK Yoktur
RomanceIrk FarkLıLığı yüzünden biraraya gelemeyen iki aşık ve Acı Biokadar da hüzün doLu Son ARAYIŞLaRı... Herkese iyi OkumaLar....