Karşımda onu görünce şaşırmıştım. "Okan ne yapıyorsun burda ? " " Biraz konuşalım mı?" dedi. " olur konuşalım gel içeri " dedim.
İçeri girdi ve salona geçtik. Rana da hoşgeldin deyip odasına geçti. Canım benim yerim onu sanki beniii benden daha iyi anlarmışçasına :) . Hemen konuya qirdi Okan. " Ben dün sizin evin kapısında seni beklerken yönetici ile karşılaşmıştım. Biraz muhabbet etmiştik, ev aradığımı söylemiştim. Dün akşam beni aradı ve sizin karşı daireniz boşmuş benim için uygunmu değilmi , gelin bakın dedi. Neden bana anlatıyor diye şaşırıyorsun biliyorum ama sebebi şu; eğer benden rahatsız olacaksan ewi tutmicammm " dedi.
Ne kadar çokkkkk sevindiğimi belli etmemek için göz devirip" yok beenim için planlarını bozma, eğer sana uygunsa tut. Ben senden neden rahatsız olayım ki? " dedim. Oda buna çok sevinmiş olacakki duyar duymaz; " peki ozaman ben yönetici ile görüşeyim bugün taşınayım" dedi. Tamam dedim ve kalktı. Onu kapıdan uğurladım ve çok sevinerek tabikide Rana ya koştum ve ona sarıldımmm. Oda bizi dinlemiş olacak ki benimle birlikte ağzı kulaklarındaydı. Artık Adanada ki evimizde bile komşumz olan adam burdada kapı komşum olacaktı.Bendeki şansa bakarmısınız ! Hİç bukadar şanslı olduğumu hatırlamıyorum...
Heyecandan içim içime sığmıyordu... Ne garip Daha henüz çoğu şeyini bikmediğim bir adama aşık oluyorum , aşk mı değil mi henüz anlayamasamda ve bu adam benim ailemle ve benimle kapı komşu. Kaderin böylesi diyesi geliyor insanın.
İçimden "Rabbim ben bunun için ne sevabı işledim hakedecek kadar " dedim. İçimdeki duygu anlatılmaz nitelikteydi. Hiçbir sıfatla anlatamam. Şöyle söylesem yeridir. " Ben Galiba Gerçekten Melekler tarafından korunuyorum" ...
Ne kadarda tuhaf dimi .. Ama ben bu halimden gayet memnunum. ...
Sabah gözlerimi açtığımda sanki 1 trilyonluk loto tutturmuş havasında ağzım kulaklarımdaydı. Evet evet Onunla aynı apartmanda oturmak tamda bu hissi yaşatıyordu.... Kalkıp duşa girdim ve kendime geldim :) Sıcacık duşa girip rahatlamış olmak çok güzeldi ... Hemen hazırlandım ve odadan çıktım...
Rana da hazırdı çoktan. Rana ya döndüm ve "hadi çıkalım" dedim. Aşağı indik ve yürümeye başladık. Telefonuma gelen msj durdurdu beni. Gelen msj yine Okan dandı. ''beni de bekleyin '' yazıyordu. Okur okumaz arkama döndüm birde ne göreyim koşarak bize doğru geliyor. Kahretsin yine heyecanlanmıştım. Bu sefer Rana da şaşırdı , çünkü hiç beklemediği her halinden belliydi :). Bugün yine onun dersi var ve okula beraber gideceğiz. Biranda hocamla kırıştırıyormuş gibi hissettim ama bu kırıştırmak değil düpedüz aşık olmaktı. Keşke sevgilim olsaydı.
Ben bunları düşünürken gelmişti bile benim yarim.''Günaydın kızlar '' dedi.Bizde dedikten sonra lafa girdi bizimki.
-Neden Bana söylemediniz giderken beraber giderdik.
- Bu samimiyet nerden geliyor. Hem pardon sana söyleyeceğimizi bilemedik birdahaya söyleriz.
- aaa! Deniz cim hiç yakışmıyor hocanla nasıl konuşuyorsun öyle ? ''dedi pis pis sırıtarak..
- hım öylemi ! Peki hocam bundan sonra anahtarınızı verin her sabah kalkıp sizi uyandıracağım.
dedim. Dedim ama dememle birlikte anahtarının bir diğer eşini uzattı.
-Al Denizcim her sabah 7 de bekliyorum uyandırmanı. diyerek uzattı anahtarı. Ağzım açık kalmıştı resmen.Beni ciddiye almış olamaz dimi şaka felandır herhalde.Sadece sustum şaka yapar gibi durmuyordu da. Başıma çok büyük bir dert almıştım farkında olmadan.Bir süre konuşmadık üçümüzde. Zaten okula gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız AŞK Yoktur
Storie d'amoreIrk FarkLıLığı yüzünden biraraya gelemeyen iki aşık ve Acı Biokadar da hüzün doLu Son ARAYIŞLaRı... Herkese iyi OkumaLar....