Merhaba arkadaşlar. Tam 18 kişinin yüreğine dokunmayı başarmışız ve beni okumaya başladılar hepinizi sewiyorum teşekkür edeerimmm. Kimse yorum yapmamışşş Hikayenin devamını istiyorsunuzdur inşallah.... iyi okumalar.....
Medyada shinee jonghyun-so goodbye var 4. bölüm müziği iyi dinlemeler canlarım...
Sana bakmak tüm rastlantıları reddedip bir mucizeyi anlamaktır.
Sana bakmak suya bakmaktır.Sana bakmak ALAH'a inanmaktır☝∞
Karşımdaydı ....
Aman Allahımmmm!!! Okan diyebildim sadece ve gözgöze geldik.
Masum bi gülüşle baktı bana. Bütün sınıfın gözü bana çevrilsede, umrumda değildi hiçbirşey. "O, Okan'ımmm karşımdaydı. Tam 1 aydır görmüyordum onu ve ona sarılırcasına bakmak benim hakkımdı" die düşünürken o qüzel sesiyle irkildim. Evet Arkadaşlar adım Okan Ünal, dediğim gibi yeni anatomi hocanızım. Bu sene beraberiz. Bu benim ilk deneyimim. Sizler gibi , uzun bir öğrencilik döneminden sonra sizinleyim " dedi. "Her ne kadar üniversite hocalarımızdan çekmiş olsakta bir öğretim görevlisi olmak biraz tuhaf oldu ama olsun. Bir kez daha, çok muhteşem bir karar verdiğimi anladım. Şimdi isterseniz tanışalım " deyip tüm sınıf kendini tnıtmaya başlamştı.
Sıra bana geldiğinde ise, "Adım Deniz 19 yaşına yeni girdim,Adana'dan geliyorum deyip oturmuştum bir ruh gibi... "Soyadınız yok galiba Küçük hanım " dedi bizim yağız oğlan bildiğimiz öğretim görevlisi Hocam .s "pardon hocam, soyadım Kula. Deniz Kula" deyip tekrar oturdum.
Hayatımın hem en mutlu, hemde en karmaşık anını yaşıyordum. Bütn sınıf tanıtımı bitirdi. Herkes hocayla ilgileniyordu. Yani benim (Delikanlım) ile bitane Karaqözlüm ile. Benim olmayı bırak hakkında hiçbişe bilmeden bile kıskanmıştım onu sınıftaki tüm kızlardan.İçimden bakmayın ona, kinse muhabbet etmesin o "Benim" diye bağırasım vardı. Ama boğazım düğümlenmişti bırak konuşmayı , nefes alamıyordum. Boğulcak gibi olmuştumm. Sınıftaki basit kızlar hemende belli edivermişti kendini, hepsi bir yandan yaşını soruyordu,nasıl olurmuşta bukadar genç bu görewe gelirmiş.
Bizim pislikte, yılışıyordu şıllıklara." Çok çalıştım ama sporu bırakmadım " diyordu gülerek. "Sizinle sert olmadan ,disiplin kelimesinin anlamını yitirmeden anlaşabileceğimizi düşünüyorum. Aramıza duvar örmenin bir alemi yok "diyordu öğrencilere. Nefes almakta güçlük çekiyordum. Aniden çantamı alıp ellerimi göğsüme koyup koşar adımlarla sınıftan çıkmıştım , kimse ne olduğuunu anlamadan. Lavaboyu arıyordum deli gibi. Koskoca okul herhalde her katında vardır diye düşündüm. Düşündüğüm gibi bu katta da vardır en üzra köşesinde olsada problem değil, hatta iyiydide. Uzun bir süre öksrdüm lavaboda. Sanki ölücektim. Hızlı hızlı nefes alıodum gözlerm ağrıyodu. Kalbim sıkışıyordu. 1 ay beklediğim adam okulumda öğretim üyesi çıktı. Şimdi anlamştım neden 1 ay sonra görüşürüz dediğini," o biliyordu. O biliyordu "diye tekrarladım.
Çok geçmeden lavaboya 1.60 boylarında kıvırcık saçlı , gözlüklü , balık etli ama tatlı bir kız girmişti. "İyi misin Deniz?"dedi. Başımı salladım evet anlamında. "Ben Selin memnun oldum" dedi elini uzatıp. Bende memnun oldum dedim aynı şekilde. "Okan hoca gidip bir bak, arkadaşın iyi mi diye, deyince qeldim. İyiysen ben sınıfa geçiyorum" dedi. " tamam" diebildim. Sınıfa qitmişti Selin. Hala ona sinirliysim hemde deli gibi.
Tekrar sınıfa qiderken , yüksek ihtimalle ara vermiş olcaklar herkes çıkıyordu. Sınıfa doğru yürüdüm yawaşça herkes bana bakıyordu utanmıştım doğrusu.
Sınıfa qirdiğimde onu qördüm karşımda , sinirrli bir şekilde sıraya doğru gittim ve giderkwn , hızlıca qelip kolumu tutmuştu. "Deniz , neyin var iyi misin " dedi. Bende " bir öğretim görevlisine hiç yakışmıyor bunlar, kolumu acıtıyorsunuz " dedim. "Siz mi olduk şimdi "dedi bana. bende " hiç sen ve benli olmamıştık zaten, iyi kide olmamışız" dedim göz devirerek. Sonra hışımla sınıfın kapısına yöneldim. Dışarı çıkmaktı niyetim. Kolumdan tuttu sıcacık elleriyle aniden." Benimle qel sesini çıkarma "dedi bana. Çıkarmaya niyetim yoktu pek. Hoşuma qitmişti aslında.
Bir odanın önünde durduk." Okan Ünal " İsmi yazıyordu " vayyy " dedim içimden. Sonra Beni hızlıca içeri soktu. Neye uğradığımı şaşırdım. Hiç böyle bir tipi yoktu. Yani sinirli. Kapıya yapıştırdı beni ve kulağıma doğru eğildi. Amannn tanrım parfümü harikaydı. Of ne diyordum ben. Eliyle kapıyı kapattı kilitledi. Biraz daha yaklassa tenimiz birbirine değebilirdi. Kalbim nasıl atıyordu yerinden çıkacaktı resmen. İçim eridi. Yiine ne yapacağımı şaşırdım. Boynuma eğildi bianda ve ......
Ewet arkadaslar yb kısa oldu biraz ama kusura bakmayın lütfenn. Sizleri sewiyorum yorumlarınızı bekliyorummm. Melekler korusun sizi 5. Bölümde görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız AŞK Yoktur
RomanceIrk FarkLıLığı yüzünden biraraya gelemeyen iki aşık ve Acı Biokadar da hüzün doLu Son ARAYIŞLaRı... Herkese iyi OkumaLar....