- Merhaba Arkadaşlar... Uzun zamandır Yb gelmedi biliyorum , fakat bazı üzücü olaylardan dolayı herkes gibi bende yastaydımm.... Üzülerek şunu söylemeliyim ki ;
- Tüm Kardeşlerimizin Başı sağolsun.
-Siyasi olaylar ve Türkiye'nin durumu ile fazlaca ilqilendiğim için olan olaylardan dolayı çok üzgünüm.Tüm kardeşleriminde benimle aynı fikirde olduğuna eminim.
****Hepimiz Kardeşiz
***Kan akmasın
*** Analarımız Ağlamasın
*** Ocaklarımızaa ateş düşmesin yeter artıkkkkk...
TERÖRÜN hertürlüsünü LANETLİYORUUUMMMMmmmm!!!!!!!
Medyadaki parça benden tüm Ülkesini seven Kardeşlerime qelsin iyi okumalar ve iyi dinlemeler.....
" Aman Tanrımmm Okaaann!!! Ne işin var burda ve ewi nasıl buldun sennn ? "
Rana da hala tık yoktu . Kafamı çevirdim, Rana' ya baktım ve hala şokta olduğu çok belliydi....
Ağzım açık kalmıştı , hala cevap bekliyordum. Rana kendine qelip durumu anlayınca bizi yalnız bıraktı." Ben qidiyorum görüşürüz okulda canım" dedi. " Görüşürüz" diyebildim.
" Biraz yürüyelim mi Küçükhanım" dedi Okan. Kafamı salladım ewet anlamında. Yürümeye başladık. O konşmaya başladı. " Nasılsın iyi misin dünden sonra ? " dedi. " İyiyim neden iyi olmayayım " dedim sinirli şekilde. Beni hemencecik sinirlendirmişti yine. " Sana soru sordum nasıl buldun ewimi ? " dedim. " Benim için zor olmadı " dedi . Çok akıllıca cevap, bu zeka ile çok yaşamaz.
"Tamam. O halde neden geldin söyle" dedim , yolun ortasında durup.
"Senin için geldim , ne için olabilir ?"dedi. "Benim için gelmeni gerektirecek bir durum yok. Neden beni rahat bırakmıyorsun" dedim.
"Çünkü seni rahatsız ettiğimi düşünmüyorum , daha tanımıyoruz bile birbirimizi. Bugün okulu kırmak ister misin benimle ? " dedi.
"Olurmu ya ! Bir öğretim üyesine yakışırmı bu sözler. Okulu kırmakta nedemekk lisedemiyiz biz ?" dedimmmm.....
Gülerek; " Bugün beni hocan olarak değilde , aşağı kat komşun olarak görmeni istiyorum, acaba mümkün mü küçükhanım ? " dedi.... Başımı salladım evet anlamında. Biraz yürüdükten sonra sahilde bir cafeye oturduk . Mis gibi deniz kokuyordu heryer . Gözlerimi kapatıp mis gibi havayı soludum..
Biraz oturduktan sonra komi , menü yü koydu önümüze buyrun efendim derken... Bi süre baktık öyle birbirimize sessizce . Sonra komi geldi tekrar . " Ne isterseniz efendim" dedi. " Bana bir salep lütfen" dedik aynı anda... Yine bakıştık biz ... Şimdiden ortak bir yönümüz çıkmıştı bile. Söze kim önce başlayacaktı ? öylece bekliyorduk. Tabikide kendini öne atan o oldu.
"E eee anlat bakalım kendini. Yeterince bekledik birbirimizi tanımak için bence " dedi. Bende " Ne anlatayım ki herşey ortada" dedim. " çok açıklayıcı oldu sağolasın." dedi. Gülüştük orda biraz. Gülmekte ona çok yakışıyormuş , onu görmüş oldum. Bir insan hem sinirlenmek hemde gülmek bukadar yakışamazdı. Çok karizmatik olması bir tarafa , çok kırılgan ve ürkek olduğuda belliydi. Ne kadar kabuğuna çekilmiş görünsede gizleyemiyordu ona yakışan sıfatlarını. Şuan yine kalbim deli gibi çarpıyo ve onu arzuladığımı hissediyorum sonuna kadar ...
Ona bakıp daldığımın farkında bile değildim " Deniz beni dinliyor musun" demesiyle irkildim... konuşmaya başladım sorusun cevap vermek için ;
Bildiğin gibi üniversiteye hazırlanıyordum. 18 yaşındayım. 2 kaardeşiz ben ve batu . Bstu bnden 1 yaş küçük annem ve babamlada zaten tanıştın. Babam Adanalı , Annem ise Diyarbakırlı. Ben diyarbakırlı deyince gözlrrinin içindeki ışığı qötdüm buna eminim sanki kendi içinden bir parça koptu. Bana bakışı değişti... "Gerçektenmi annende hiç öyle bir diyarbakırlıymış gibi bir havası yojtu" dedi. Bende " Geçmişte olanlar yüzünden pek söylemez anlatmaz Diyarbakır' lı olduğunu, biz bile bir kaç yıl oldu öğreneli" dedim.
"Neden gizleme gereği duyuyorki anlamadım. " dedi. "Ailevi sebeplerden dolayı boşver. Eee sen anlat bakalım " dedim.
İşte adımı biliyorsun . 25 yaşındayım. Bizimkiker ailecek Urfalıyız. Babamın lojistik şirketi yüzünden Adanaya taşındık. Bende yükseklisansımı bitirdim bu okulda göreve başladım. Senin burayı kazandığını duyduğumda çok sewindim " dedi.
Benim onun olduğu yerde olmamdan mutlluluk duyduğunu duymak çok iyi geldi bana. "Numaramı kaydetmedin qaliba aramanı brkledim ama aramadın. Benim çapkın ve maymun iştahlı olduğumu düşünüuorsan yanıldığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim " dedi gülerek. " Yok ya öyle birşey aklımdan bile geçmedi" dedim."Ozaman numaranı almamda sakınca varmı? hem gözüne kiralık ev çarparsa bana haber verirsin olur mu? " dedi. Tamam vereyim, hem zaten aynı yerde komşuyuz bi sakıncası yok" dedim ama zevktn dört köşe olmuştummm. Çünkü yağız oğlanımız numaramı aldı :))
Numarayı verdim kalkalımmı dedim ve onayladı. Hesabı ödeyip çıktık. Eve bırakayımmı dedi. Bende qerek yok yalnız qidebilirim görüşürüz deyip yanınndan ayrılmştım. Eve geldim Rana çoktan evdeydi bana olanları sordu anlattım. "Beyfendi ev arıyormuş bu bahane ilede numaramı aldı. Daha numaramı dürüstçe isteyecek bir cesareti bile yoktu. O böyle yaparken ben nasıl ona açılabilirim Rana ?"
Rana - "Canım haklısın ama herşeyi oluruna bıraksan. Hem çocuğa aşık olup olmadığını nerden biliyorsun. Bana göre sendeki sadece bir hoşlantı. Neden bu duygunun üstüne qidiyorsun. Oluruna bırak, belki daha iyileri çıkar karşına ha bellimi olur ?
Ben- Sende böyle söylersen nolur benim halim bebeqim ya. Onu düşünüyorum, onu görünce sanki midemde kelebekler uçuşuyor gibi hissediyorum. Bi acı değiyo ansızın iliklerime kadar hissediyorum onu görüpte sarılamayınca. Terliyorum heyecanlanıyorum , sanki ozon tabakasındaki tüm O2 leri akciğerlerime dolduruyorum ve havaya uçacakmış gibi oluyorum... Oooff bu aşk değilde ne Rana? Kafayı yiyebilirim ve sen arkadaşsız kalabilirsin gerizekalııı... :)))
Ranaa kahkaha atıp şarkı mırıldandanmaya başladı. Salonun ortasında dans ederken , ayağına geçirdiği şort ve salaş badisi ile tam bir hiphpçılara benziyordu :).
Aşkkkkk kokusuuu vaaaarrrr. Havaadaaaa aşkkk kokusuuu vaaarrrrrr ( kaLp kaLp kaLp )
Bende kalktım dans ediyorum , kaptırdık iyice , müzik açtık pcden hemde son sess :)
Telefonuma gelen msj sesi ile dansı bıraktım. Hemen telefona bakmamla, Ranaya bağırmammm bir oldu. "Ranaaaa,Raanaaa,Ranaaaaa !!! Okan msj atmışşşşş ." Ranaaaa müziği kapattı hemen yanıma qeldi ne yazmış dedi merakla. Msjı açtım ve şoka qirdik ikimizde. " Canım Kapıya çıkarmısın ? "
Rana ile birbirimize aynı anda baktık ve "Kapıya mı ?!!!! " diyerek bağırdık.
Hemen ayağa kalkıp ; " nasılım ? saçlarım iyi mi? Makyajım iyi mi? " iyi iyi hadiii gittt de çık kapıya. " dedi.
Koştum ve kapıya çıktım. Çıktığımda kapıda karşımda duruyordu...." Okann napıyorsun burda ?"..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız AŞK Yoktur
RomanceIrk FarkLıLığı yüzünden biraraya gelemeyen iki aşık ve Acı Biokadar da hüzün doLu Son ARAYIŞLaRı... Herkese iyi OkumaLar....