ÇOCUKL'AŞK'TIK

310 56 15
                                    

Not: Biraz ağır laflar içerir. Kusura bakın. Çünkü hakediyorlar.

Sevdiklerinle beraber saçmalamak kadar güzel bir şey var mıdır? Seninle gülüp seninle ağlıyorum. Seninle düşüp seninle kalkıyorum. Çocuktuk, aştık. Sonra büyüdük, çocukl'aşk'tık. Sorsalar beraber her şeyi aşardık. Ufacık bir sözüne kanıp ölüme koşardık. Acaba büyürken mi yorulur insan yoksa büyüdükçemi? Hani derler ya insan yaşadıkça olgunlaşır. Bence insan olgunlaştıkça şaşırır. Dünyada bin bir türlü hal var. Benim gönlüm sana kaydı yar. Ben sevdim. Çok sevdim. Yeni doğan bir çocuğun masumiyeti gibi sevdim. Günahsız sevdim. Ağlarken, gülerken, hastayken sevdim. Ama ben seni en çokta benimken sevdim. Sen büyüdün artık. Ben hala masum bir çocuğum. Çocukluğumu çaldın, geleceğe yolcuyum.Sorsalar sana dibine kadar namuslusun. Çünkü dibine kadar almayı biliyorsun. Ve gelecekteyim artık. Cehennemin en dibinde yaşıyorsun. En büyük çocukluğum seni sevmekti ve en büyük yaramazlığım peşinden koşmak. Şaşırmışlığıma ver lakin şaşırma. Benim sakalım kirli ama duygularım tertemiz. Sana laf bulamıyorum. İşinde senden ustası yok. Ve şunuda unutma sarhoş olup sokaklarda yerlere düşsen bende senin üstüne basıp geçsem ayakkabım beni kirledin diye bana küser.

AŞK DEDİĞİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin