Ağlayarak koşuyordum, sadece koşuyordum, arkama bakmadan gözlerim o kadar yanıyordu ki. Soğuk, bedenimi daha da sardı. Acı çekiyordum, ben Draco Malfoy yüzünden acı çekiyordum. Durduğum yere çöktüm başımı kollarımın arasına alıp ağlamaya devam ettim.
Yarım saat ya olmuştu ya olmamıştı saat kavramımı yitirmiştim ağlamayı kesip gözyaşlarımı sildim güçlü olmalıydım ben Hermione Granger'dım bunları düşünürken omzumda bir el hissettim arkamı dönüp ayağa kalktığımda şaşırmıştım.
O neden buradaydı? Beni merak mı etmişti? Saçmala Hermione sen kimsin de seni merak etsin benim bile zor duyabildiğim bir sesle sordum, "Neden buradasın Malfoy?"
Bir adım geriledim fazla yakındık gerçekten. Gözlerimin içine bakıyor konuşmuyordu en sonunda aramızda açtığım adımı kapatarak söze başladı,
"Büyük salonda dediklerinde ciddi miydin Granger? Gerçekten benden mi hoşlanıyorsun?"
Buraya bunu sormak için mi gelmişti? Zaten herkesin içinde Draco' ya bağırarak onu sevdiğimi söylemiştim. Geri adım atıp aramıza tekrar mesafe koymuştum, ona yakın olmak bana garip geliyordu. "Ne önemi var Malfoy? Hoşlanıyorum ya da hoşlanmıyorum senin için bir şey ifade eder mi ki?"
Aramızdaki mesafeyi tekrar kapattı, ah bu mesafe oyunu canımı sıkmaya başlamıştı.
Gri-mavi gözlerini gözlerime kitleyip cevap verdi, "Belki de yanılıyorsundur Granger, Belkide benim için çok şey ifade ediyorsundur."Bu sözü karşısında ne diyecegimi şaşırmıştım onun yerine bu defa aramızdaki adımı açmak yerine yüzümü ona doğru yaklaştırdım oda bana yaklaşıyordu Merlinin sidikli donu adına Draco Malfoy ile öpüşmek üzereydik!
"Hermione uyan, derse geç kalacaksın yine hadi ama."
Ginny orospusunun sesiyle bir güne daha gözlerimi açtım. Yine mi tutmamıştı hadi be tamda öpecektim çoçuğu her seferinde de bölünmez ki be Ginny. Ayağa kalktım Ginny'e en soğuk bakışlarımdan atıp lavobaya ilerledim, kapıyı kapattım. Aynanın önüne geçip, kendimi incelemeye başladım saçlarım her zaman ki gibi kabarmıştı ve göz altlarım da hafif morarmıştı uykusuzluktan dı herhalde ders çalışmaktan geceleri çok az uyuyordum hele dün gece Pansy kevaşesiyle bugün tuvaletleri temizleyeceğimiz aklıma gelip durdu gözüme uyku girmedi. Yüzümü yıkayıp lavobadan çıktım. Ginny yavşağı hala buradaydı insan arkadaşına yavşak der mi demeyin Ginny, Harry'e aşık Harry hala bunu farkedemedi tabi Ginny her boku yaptı hatta bir keresinde Harry'nin yanına gidip gömleğinin iki düğmesini açtı Harry buna karşılık Ginny'nin kulağına birşeyler fısıldadı Ginny'nin rengi öyle bir gittiki bir daha Harry'e pek yaklaşmadı uzaktan seveceğim dedi bana da açıkçası pek sorgulamadım isteseydi anlatırdı.
"Ginny ders ne?"
"Biçim Değiştirme Herm."
"Of o yaşlı bunak hiç çekilmez şimdi."
Ginny'nin tekrar birşey demesine izin vermeden lavobaya daldım ona söz verirsem o asla susmaz ve onun o iğrenç sesine şuan katlanabileceğimi sanmıyorum.
Üstümü giyinip lavobadan çıktım. Ginny hala buradaydı terslemek istemedim bu sefer en tatlı halimle "Gin bir derdin olursa her zaman buradayım tamam mı? Bana herşeyini anlatabilirsin."
Ginny şaşırmıştı, yüz ifadesinden anlıyordum
"Bende bir sıkıntı yok Hermione ama sen garip davranıyorsun bu aralar dengesizsin bir sinirli bir sakin eskisi gibi değilsin Harry ve Ron'dan iyice uzaklaştın artık herhangi biri sana birşey demek için bile çekiniyor."
Ne diyordu bu sürtük kafa? Çok umrumdaydı sanki birinin benden çekinmesi! Harry götü ve Ron kuduruğunu çekemiyorum yanlarında fazla zeki kalıyorum keşke bir tanesi platin saçlı, mavi-gri gözlü, soluk tenli ve etraftaki herkesi soğuk bakışlarıyla dondurabilcek bir Malfoy olsaydı. Harry ve Ron da aksine etrafa mutluluk kelebekleri saçıyorlar o kelebekleri onların götüne sokma zamanı geldi aslında ama neyse. Ah Draco keşke bir şansımız olsaydı seninle amaaaan aklım yine gitti Draco foşiğine unut onu Herm unut!
Düşüncelerimle boğuşurken benden bir cevap bekleyen Ginny aklıma geldi, "Ginny farkındayım tamam kendime daha çok çeki düzen vereceğim söz eski Herm geri gelecek." ıykkk kusacağım şimdi asla eskisi gibi o vıcık Hermione olmayacağım. Şu saaten sonra Draco'yu etkilemek için elimden geleni yapacağım. Sürtük Hermione Geliyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Nasıl Hermione?
RandomBildiğiniz tüm Hermione'leri unutun, öyle bir hikaye.. →Bol bol argo, rahatsız olacağınız kelimeler, ve erotizm.←