five

4.4K 203 405
                                    

Tabağımdaki tavuğu bıçakla nazik parçalara ayırırken yanımdaki insan azmanı Ron'un butları ağzına teker teker atması bi hayli tiksinçti. Weasley işte, ne bekliyosun ki...

"Hermione bilio musun kanka-" dedi bana dönüp ağzındaki lokmaları çiğnemeye devam ederken. "İyiki İtalyada doğmamışız."

Müthiş derin bir iç çektim. İşte günün kahvaltı esprisi geliyordu. "Neden Ron?"

"Çünkü İtalyanca bilmiyoruz huahauahahahau"

İçimden 'Çonko otolyonco bolmoyoroz hohooho'demek geçse de dışımdan yapmacık gülerek omzuna vurdum tabağımı bile bitirmeden hemen ayaklandım. "Aynen Ron ne kadar komiksin ya nerden buluyosun bunları bu kadar..."

Yemin ederim embesil bu çocuk ya. Hogwarts artık IQ puanına göre öğrenci almalı bence. Harbiden bunun vakti geldi yani.Saçlarımı parmaklarımla düzelterek kütüphaneye doğru ilerledim. İnsanlar kütüphanede kitap okuduğumu sanıyor en komik kısmı o. Ama sadece sessiz olduğu için uyumaya gidiyorum o kadar. Ne sandınız aq o kadar da inek değilim..

Kütüphaneye giden koridoru döndüğümde birden bir kol beni boşluğa doğru çekti. Hızla kaşlarımı çatıp ne olduğuna bakacakken o ferah erkek traş losyonu kokusu burnumu doldurdu.

"Malfoy.." dedim nefes nefese. Dar koridorda karanlıkta biraz belli olan yüzüne bakarak. Pis pis sırıttı ve elini yanağıma koydu.

"Bulanık.."

Bu kelimeyi duymamla kendimi ondan koparacakken izin vermedi ve beni kendine daha çok bastırdı. "O eteğini indireceksin. Gömleğinin düğmelerini kapatacaksın. Anlaşıldı mı?"

"Ha?" dedim kabaca bi tepki verip kaşlarımı çatarak. "Anlamadım-sanane bundan,"

"Bana bundan çok bir şey." dedi keskin bir sesle ve elini kalçalarıma doğru indirip hafifçe sıktı. Hoşuma gitmedi desem yalan olacak şimdi.

"Tuvaletteki sendin değil mi? Adımı sayıklayan?" dedim bu sefer ben pis pis sırıtarak.

"Tuvalette biri senin adını mı sayıklıyor?" dedi buz gibi bir sesle. "İsim ver."

Demek Neville'dı. Suratımı buruşturdum. O çocuk Peeves le çıksa yeriydi. Gerçi bu sene baya bi evrim geçirmişti ama...

"Şaka yaptım." diyerek yalan attım ve kolundan kurtuldum. "Kıçıma da dokunma bi daha."

"Bu gece İksir dersliğine gel." dedi ve tekrar kalçalarımı sıkıp pis pis sırıtarak koridorda kayboldu.

Hadi uyan Herm derse geç kalacaksın!!! diyen bir Ginny bekledim birkaç dakika ama olmadı. Demekki az önce yaşadıklarım gerçekti. Kalbimi ağzıma kadar çıkarıp mal mal sırıtarak yatakhaneye doğru ilerledim. Ağda yapsam iyi olacaktı.

Oy ve yorumlarınız eksik etmeyin :)

Bu Nasıl Hermione?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin