two

5.6K 237 569
                                    



İksir dersliğine adımımı attığımda Profesor Snape de dahil herkesin sikici bakışlarına maruz kaldım.

"Gerçekten özür dilerim Profesor"

"Gryffindor'dan -20 şimdi otur hemen Granger"

Lafını bitirmeden hemen Ginny'nin yanına sokuldum ve oturup kaşlarımı çattım. Sokayım bu adama, 7 senedir hep Gryffindor öğrencilerinden puan kırıyor o puanlar götüne girsin onun.

Malfoy'da burdaydı , Crabbe'in yanında bana bakıp beraber pis pis sırıtıyolardı, sik kafalı Crabbe, Harika Draco.

İksir dersi bittiğinde Bitki Bilimi dersliğine doğru ilerledim. Karşıma Slytherin'in kevaşesi Pansy Parkinson çıktı.

Kız tam bir verici. Hogwarts'taki boklu Rawenclaw erkeklerine bile vermiş diyorlar, hatta söylenenlere göre canı sıkılınca Flitwick'e bile elletiyormuş kendini. Dedikodulara göre Malfoy'la sevgiliymiş, eskort evladı.

Pansy bana doğru yaklaşıp o cazgır sesiyle, "Oo bakın kızlar Gryffindor'un bakire, inek, bulanık, çirkin Granger'ı da burdaymış. Zor olmuyor mu Granger? Geceleri Harry'i düşünerek kendini tatmin ettiğini tüm Hogwarts biliyor."

Sinirden tüm kaslarım gerildi fakat ona ne cevap vereceğimi biliyordum.

"Hadi ama Pansy senin gibi kaşar olacağıma bakire olarak ölmeyi tercih ederim. Hem duyduğuma göre kriterlerini Argus'a kadar düşürmüşsün yazık, gerçekten acıyorum sana."

Pansy'nin sinirden tek kaşının kalktığını görebiliyordum. Hogwarts'ın neredeyse yarısı bizi izliyordu. Ama benim gönlümün efendisi Draco, sadece Pansy'ye sinirle bakıyordu.

Tam Pansy asasına yöneldiğinde Profesor McGonagall araya girdi.

"N'oluyor burada?! Herkes derslerine, dağılın hemen." Bizi göstererek, "Siz ikiniz beni takip edin!"

Sesi sinirli çıkmıştı. Hızla kalabalığı
yararak yaşlı cadıyı takip ettim. Pansy kevaşesi de arkamdan geliyordu. Burdan onun savurduğu küfürleri duyabiliyordum.

McGonagall'ın odasına girdiğimizde bize sinirle bakıyordu. Bu kadına tapabilirdim, her haliyle o kadar seksiydi ki. Lezbiyen olma sebebi resmen, Dumby gay olmasaydı belki aralarında bir şey olabilirdi.

Bize o sert ama fazla seksi bakışını atarak, "Kesinlikle bir açıklama istemiyorum, sebebini merakta etmiyorum, Bayan Pansy'i anlarımda, siz Bayan Granger beni hayal kırıklığına uğrattınız. Tabiki bu yaptığınızın cezası olacak.

Acaba ne olabilirdi diye düşünürken
McGonagall araya girdi, "Cezanız ,Hogwarts erkek tuvaletlerini temizlemek."

Bu Nasıl Hermione?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin