"Haydi uyan Herm!"
Ginny malının bok gibi sesini duymamla irkildim.
"Ne var Ginny kudurdun mu?"
"Haydi ama Hermi başlama yine ilk derse 5 dakika kaldı ve dersiniz İksir, Profesor Snape'i sinirlendirmek istemezsin ve ayrıca Slytherin'le ortak."
"Tamam hazırlanır inerim şimdi sen siktir olup gidebilirsin..."
Ginny asla bana alınmazdı. 1. Sınıftan beri en yakın arkadaşımdı birde Harry ve Ron vardı ikisinden de nefret ediyorum biri seçildiğini düşünüp götü kalkan bir ergen , diğeri desen turuncu kafalı embesil. Hogwarts'ta son senem sonra Tanrının izniyle büyü dünyasına hayırlı bir seherbaz olacağım.
Cüppemi giydikten sonra iç çamaşırıma soktuğum asamı çıkarıp elime alarak Hogwarts'ın bok kokulu koridorlarına attım kendimi. İksir dersliğine doğru ilerlerken aklıma Slytherin ortak olduğu aklıma geldi hay sikeyim her Slytherin ortakta elim ayağıma dolaşır. Kaskatı kesilirim. Bunun tek sebebi biri yüzünden....
Malfoy. Draco Malfoy.
Aaaaahh bu çocuk. Bir gün onun yüzünden Slytherin erkek yatakhanesine dalıp,
"Bay Malfoy o değerli sikinizi biraz ödünç alarbilir miyim acaba?"
Diyeceğim diye korkuyorum, terbiyesiz Hermione geri geldi.
Her kızın hayallerini süsleyen onunla ayıplı fantezi kurduğu bir erkek vardır. Benimki de Malfoy'du işte. Bunu 2. Sınıfta Ginny'ye bahsetmeye kalktığımda tepkisi;
"Ne Malfoy mu!? Bizim Slytherin Prensi Malfoy, hani şu safkan olan Malfoy."
Evet ona hep öyle derdi. Ve işte onun bu tepkisinden sonra asla konusunu açmadım başkalarının yaninda, hep icimde yaşadım ben Draco'ya göre,
Bulanık iğrenç , büyücü olmayı haketmeyen hatta belkide ona göre yaşamayı bile haketmeyen biriydim ben , herşeyimiz zıt bizim,binalarımız , arkadaşlarımız, düşüncelerimiz.Düşmandık biz daha fazlası olmazdı olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Nasıl Hermione?
De TodoBildiğiniz tüm Hermione'leri unutun, öyle bir hikaye.. →Bol bol argo, rahatsız olacağınız kelimeler, ve erotizm.←