Meraba arkadaşlar bu yeni hikayem.Aslında hem yeni hem ilk. İlk olduğu için biraz heycanlıyım lütfen okuduktan sonra yorum yapıp görüşlerinizi bildirin.İnşAllah seviceğiniz bir hikâye olur:)
Medya kızlar; Alya, Mira,Su, Deniz
Keyifli okumalarTEK EV
1. BÖLÜM
ALYA'nın ağzından
Sıkıntıdan nefesimi dışarı üfledim ve kafamı çevirip bileğimdeki saate baktım. Evet tamı tamına 45 dakikadır Su'yun lavobodan gelmesini bekliyoruz. İnşallah Su Hanım lavabodan çıkarsa yola devam edebileceğiz.Haaa! söylemedim. Biz, yani ben Alya,arkadaşlarım Mira, Su ve Deniz ile birlikte İzmir' e gidiyoruz. Dördümüz de lise son sınıf öğrencisiyiz. Zaten İzmir' e de okumak için gidiyoruz. Çünkü dördümüz de eski okulumuzdan atıldık. O mevzu biraz uzun,artık onu da başka bir sefere anlatırım.
Evet ben şimdi burada ne bekliyorum? Kimi bekliyorum? Niçin bekliyorum?O zaman şöyle kısa bir özet geçiyim. Ben Alya 18 yaşındayım, lise son sınıf öğrencisiyim. Arkadaşlarımla hatta kardeşlerim dediğim insanlarla İzmir' e gidiyorum. O şehirde hem okumaya hem de yaşamaya gidiyoruz. İzmir de Mira' nın Paşa dedesinden kalan bir evi varmış bizde o evde kalıcağız.
Yeni bir ev, yeni bir okul, yeni arkadaşlar...Aslın da yeni bir hayat başlıyor bizim için.! Bunların kolay olmayacağı belli bir durum. Her şey için zaman gerekiyor. Tabi yeni şeylere alışmak için de...
Bide eskiler var, onları da unutmak için zaman gerekiyor. Aslında bazı şeyleri unutmak bazılarınıda unutmamak. Bence artık her şey zamana kalmış...
Ve en baştaki konumuza geri gelirsek, bizim kimi beklediğimiz? Evet SU'yu bekliyoruz, hatta bu artık beklemeyi de geçti çünkü artık bu yatıya kalmak oldu. Şuan bir otobüs terminalindeyiz. Beş dakikalık mola verelim dedik, ama Su'yun tuvalet merasimi daha bitemedi.
Beni bu dalıp gittiğim düşüncelerden Deniz'in Mira demesi çıkardı. Onlara doğru döndüm. Anlaşılan Deniz yine Mira'yı çıldırtıcaktı.
"efendim Deniz"
"LEN kızım biz şimdi orada kimin evin de kalıcaz"
"Len ne yaaa Deniz .Ayrıca nasıl dinliyorsun sen beni, Arabada kaç defa söyledim. Rahmetli Paşa dedem vardı onun bana bıraktığı ev de kalıcaz."
"Sığcazmı LEN biz o eve."Sırf Mira'yı sinir etmek için, inatçı keçi len'e bilerek baskı yapıyordu..Tabi Mira'nın böyle argo kelimelerden nefret ettiğini biliyordu.
"Sığarız Deniz! Annemlere sordum bir sürü odası varmış. Bide ev bildiğin konak. Havuzlu, üç katlı,kocaman bahçesi falan var. Ben hiç göremedim ama annemin anlattığına göre baya büyük bir ev."
"iyi lan o zaman...!
"offf Deniz nasıl kızsın ya azıcık düzgün konuş."
"yavv he he"Onların atışması devam ederken topuklu ayakkabı sesleriyle sağ tarafa baktık. Su hanım sonunda gelebilmişti.
Bu kız doğarken de herhalde ayağında platformlu ayakkabı vardı.
Su gelip karşımızda durdu ve
"Ben geldim bebişler hadi yola devam edelim"dedi. Hepimiz hep bir ağızdan
" hele şükür SU....!"dedik. Deniz de
"biran o tuvaletten hiç çıkmıycaksın sandık be kızım.."dedi. Bende
"kizlar bu bir ilk ve son olacağı için tarihe geçsin, Çünkü bende ilk defa Deniz'e katılıyorum"dedim. Kolay kolay sinirlenmiyen Mira da sinirli bakışlarını Su' ya çevirip söze girdi ve.
"Aynen Su ya resmen ağaç olduk burada...!"dedi. Tabi biz böyle üst üste konuşunca Su' yun suratının kızarmasıyla ve ellerinin hafiften titremesiyle sinirlendiğini anladım.. Ve bingoooo...."Ayyyyy, cıldırtmayın beni, ben Su DEFNEDAR... Ne zaman bir lavaboya gidipte 20 dakikadan önce çıkmışım?"
Sonra Mira'ya dönerek kaldığı yerden konuşmaya devam etti."Hem Mira hani nerde? Dalların nerde? Ağaç olmuştun ya hani..! Hayır yani ihtiyacım olmasa o kadar zaman orda durmazdım. Altı üstü ( deyip yaptıklarını parmaklarıyla saymaya başladı.) ilk makyajımı tazeledim,Kıyafetlerimi değistirdim, sonra makyajım aktı tekrar yaptım. Eeee o sırada saçım bozulmuş, ona da ayak üstü bir fön çektim. Tabi kızlar o sıcakta saçımı yapınca makyajım bir daha aktı ve ben tekrardan makyajımı tazeledim. Sonra..."
Su daha devam ederken Deniz parmağını kaldırıp bir dakika deyip söz aldı.
"sen bunların hepsini 45 dakikada mı yaptın?" diye sordu.
Su evet anlamında başını sallayınca Deniz elini uzatıp Su' yun elini sıktı. Su anlaşmamış şekil de Deniz' e bakınca, Deniz konuşmasına devam etti."Helal olsun sana karşşiiim. Hayır yani ben ikinci tazelediğin makyajından sonrasını sayamadım da." dedi.
Sonra da konuşmasına devam etti."Kızım yani tuvaleti işemek dışın da her şey olarak kullanmışsın"dedi.
Eee haliyle Su söylediklerinin altında kalırmı? Evet doğru cevap kalmaz..! Bu ikisi tartışmaya başlayınca daha doğrusu Deniz yine yeni biriyle tartışmaya baslayınca buna daha fazla dayanamayacağımı anlayıp Su'yun Cip'ine doğru yürüdüm. Bir süre sonra kızlarda tartışmayı bırakıp arkamdan gelmeye başladılar. Su şoför koltuğuna otururken bende onun yanina geçip oturdum. Mira'yla Deniz de arka koltuğa oturduktan sonra Su arabanın içindeki dikiz aynasından kendine bakip oflamaya basladı. Kafasını bize doğru çevirdi ve bizi çileden çıkarıcak bu konuşmayı yaptı."Kızlar ben demin Denizle tartışırken biraz terlemişim de san sanki makyajım yine akmış gi gibi. Ben bi beş dakika makyajımı tazeleyip gelsem mi?" diyince üçümüz birden dayanamayıp.
"SUUUUUU.......!!!!"diye bagirdik.
"Yaa tamam şaka yapmıştım."dedi, kıvırmaya çalışarak...Ama biz Su'yun şaka yapmadığını çok ciddi olduğunu bizim de bir makyaj seansı daha çekemiyeceğimizi biliyoruz. Tabi biz ne kadar tartışsakta, bagırsakta,kızsakta, küssekte biz yine bunun beş dakikadan fazla sürmüyceğini de biliyoruz...
Çünkü biz çocukluk arkadaşıyız, Çünkü biz kapı komşusuyuz,
Çünkü biz sınıf arkadaşıyız,
Çünkü biz biyolojik olmasakta birbirimizin KARDEŞİYİZZ....;-)Bu tanıtım bölümü gibiydi. Eğer sevdiyseniz lütfen beğenmeyi ve arkadaşlarına tavsize etmeyi unutmayın. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK EV
HumorMira bana bakıp yüzünü buruşturdu ve sonra öyle bir kahkaha attı ki bütün sokak Mira' nın kahkahalarıyla doldu. Hayır yani neye güldüğünü anlamadım ki? Komik miydi söylediğim şey. Ay yazık garibim bu evi görünce delirdi mi acaba? Ama benim dedem de...