Merhaba lütfen vote ve yorum yapın. Haftaya görüşmek üzere kendinize çok iyi davranın...Medya(Ege İzmir Anadolu Lisesi)
TEK EV
3.BÖLÜM
ALYA' nın AğzındanMira yine her zamanki gibi muhteşem bir kahvaltı hazırlamıştı. Biz Aydın'dayken de birbirimizin evlerine sürekli gidip kalırdık. Ama biz kimin evine gitsekte sabah kahvaltılarında yiyecekleri hep Mira hazırlardı.
Allah kıza bir el lezzeti vermiş kız ne yapsa güzel oluyor maşallah......Neyse, biz hep birlikte oturup güzel bir kahvaltı yaptık. Kahvaltı baya sessiz geçmişti. Ben uykusuzluk tan, Mira zaten sabahları konuşmayı pek sevmediğinden. Deniz sürekli ağzına birşeyler sıkıştırmak tan, Su da kahvaltının son 10 saniyesine yetiştiğinden.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra Cip'e binip yeni okulumuza gitmek için yola çıktık.
Tabi hepimizin aklında halâ dün akşam ki erkek kıyafetleri vardı. O kıyafetler kimin di? Yada kimlerin? Yada neyin? Yada o evde ne işi var?
Offff Kafam da deli sorular...
Şuan da arabadayız ve Su arabayı kullanıyor. Bende onun yanında oturuyorum. Arkada da Denizle Mira oturuyor. Kahvaltıdaki sessizlik hâlâ sürüyor.Haliyle de yeni okul olduğu için bende de baya bi heyecan var. Aslında birazda korku. Acaba yeni okulumuz nasıl olucak? Öğrencileri iyimi? Öğretmenleri kopya verir mi? Rahat kopya çekebilir miyim? Ama herşeyden önemlisi, inşAllah önceki okulumuz gibi olmaz ...
Yaa şimdi bu kız niye böyle dedi diyeceksiniz.
Ama demeyin çünkü bizim atıldığımız eski okulda atılmamıza vesile olan iki tane kız vardı. Biri fena, fesat, pis, şişko, çirkin, gudubet suratlı Çağla. Bu sürekli başımıza bela olup dururdu. Eee haliyle bizde sürekli kavga ederdik bunlarla. Ama hep okul dişinda olurdu kavgalarimiz. O zaman siz neden atıldınız ? Diye sorucaksınız.Biz neden atildik? Biz bu Çağla ve onun en yakın arkadaşı, ismini söyliycem hazır olun, hazır mısınız? Tamam ismi Badem...
Evet böyle bir ikiliydi bunlar.
"Çağla &Badem" hanı ben bu ikisi sürekli başımıza bela oluyolar dedim yaa belki biraz da biz onları buna teşfik ediyorduk. Ama düşünsenize iki arki biri Çağla biri Badem. Ve okulda herkese sürekli kötü davranıp kendilerini bişey sanan bu ikili. Eee hal böyle olunca birilerinin bunlara ders vermesi gerekiyordu. Bu ders veren mübarek, akıllı, çalışkan, temiz, terbiyeli (belki biraz arada deniz küfür eder ama) kişilerde biz oluyorduk.Tabi bunlar bizden nefret ederlərdi. Bide Çağla, badem(meyve olandan) nefret ederdi. İsmi duydumu kusardı. Biz bunları hep yan yana gördüğümüzde Badem derdik EE haliyle Çağla da kusardı... Yalnız ironiye baksana kız badem den nefret ediyor ama en iyi kankisinin adı Badem. Zaten Çağla Badem'e ismiyle hitap etmezdi. Genelde kanki,kanka, Canım gibi şeyler söylerdi.
Gelelim asıl konuya biz okuldan neden atıldık? Çağla sen git bizim SU'yun sevgilisiyle oynaş EE çocukta zaten peyzevenkin tekiydi. Zaten hâlâ anlamış değilim bizim saftirik Su'yun bu çocukla niye çıktığını...
İşte sen git güzelim SU'yu bu tipsizle aldat. Su bunu duyunca çıldırdı. Aslında çocuğa aşık değildi ama aldatılmak çok agir geliyor insana hiç Sevmesen bile, yani Su böyle söylemişti....Çağla gelip Su'ya "boynuzlandın kızım haberin yok" falan diyince. Su okulun ortasında hem çocuğu hem kızı bi güzel dövdü. Eee bizde kardeşimiz kavga ediyor durur muyuz? tabiki de HAYIR!.
Ben Mira ve Denizde girdik kavgaya ve sonuç dördümüzde okuldan atıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK EV
HumorMira bana bakıp yüzünü buruşturdu ve sonra öyle bir kahkaha attı ki bütün sokak Mira' nın kahkahalarıyla doldu. Hayır yani neye güldüğünü anlamadım ki? Komik miydi söylediğim şey. Ay yazık garibim bu evi görünce delirdi mi acaba? Ama benim dedem de...