*in poza Alecsander*
Alecsander....
Cei trei pleaca iar eu ma duc in bucatarie sa mananc ceva, nu am reusit sa mananc nimic cu toata agitatia asta. Intru in bucatarie iar un misor de mancare imi invaluie narile. "Ce naiba?? "
Ma indrept spre masa unde gasesc niste clatite cu ciocolata se pare, un suc si carne cu cartofi la cuptor. Ma uit cateva secunde suspect la mancare iar matele mele incep sa se faca auzite. Imi iau tacamurile si ma apuc sa mananc, nu reusesc sa fac nimic ca o bucata mica alba de hartie imi sare in ochi. O iau de langa farfurie si incep sa citesc ...
"Multumesc pentru tot. Un mic gest din partea mea, sper sa incepi sa mananci si tu m-ai sanatos. Allison!!"
Un mic zambet imi apare pe fata. "Nu as fi crezut vreodata ca o fata poate sa ma dea peste cap..dar...trebuie sa fiu tare. Trebuie sa ma apropii de ea si sa o conving sa ma accepte ca si prieten, sa intru o data in gasca aia a lor si sa termin o data cu asta. Sper sa pot sa ma mut undeva departe de locurile asta, in New York si sa las totul in spate. "
Expir zgomotos si incep sa mananc, "hmm..este destul de bun, stie sa gateasca destul de bine nebuna aia mica*
Termin destul de repede de mancat si ma duc sus. Ma duc inspre camera mea dar ceva ma face sa ma intorc inapoi. Fara sa-mi dau seama ma trezesc in camera in care a fost Allios, parfumul ei fin inca m-ai persista in camera, ma face sa ma relaxez... Scot repede telefonul din buzunoar si caut in concatc un nume.
*-Tobi?? intreb eu repede.-Da.
-Fa-mi rost de o menajera sau doua si trimitele la mine.
-Imediat sefu.-PA, si inchid brusc.*
Ies din camera val vartej si ma duc la mine in camera intru in dus. Dupa 10 minute ma gandesc sa ies din dus. Dupa ce ies vad ca am un mesaj. " Menajerele vor sosi la tine maine dimineata pe la 9.Tobi."
" Perfect. "
Ma trantesc in pat si adorm imediat, a fost o zi obositoare merit si eu putina odihna.
*A doua zi*
Soneria imi suna intruna la fel si telefonul. Ma uit la ceas si vad ca este 9:20 "firar am dormit cam mult."
Ma ridic din pat rapid si ma duc la usa. O deschid iar in fata mea apar doua femei. Una de varsta cu mama si alta cu mine sau putin mai mare.
-Am venit cu curatenia, zice una din ele care era mai invarsta.
-Mi-am imaginat, si le fac loc sa intre.
Cu ea era o fata mai tanara care se uita intruna la mine si ma inspecta cu privirea, ma enerveaza fetele asta mult prea obsedate." Ea nu este asa... Cacat.." dau repede din cap sa-mi alung gandurile.
-Prima usa din fata scarilor sus, vreau sa o faceti luna, le zic eu foarte serios.
-Desigur, dau cele doua din cap raspuzand la unison.
Cele doua urca rapid sus iar eu pornesc spre bucatarie sa beau un pahar cu apa.
-Domnule?? se aude o voce de femeie.
-Ce este?? si ma duc langa scari.
-Camera este perfect curata, doar patul este putin ravasit, deci noi am terminat, zice cea tanara.
-Vreau sa spalati fiecare coltisor, sa desinfectati totul sa schimabti asternuturile si sa aerisiti. Vreau ca parfumul ala sa dispara, incep eu sa ridic tonul fara sa vreau.
CITEȘTI
Placerea mintii(+18) Continuarea
Novela JuvenilCand te gandesti ca mintea poate sa te bage in multe necazuri nu vrei sa crezi. Asa este si Allison, o fata de 17 ani care va creea o poveste opusa a ceea ce s-a citit pana acuma. Este o fata rebele si rea care stie sa de-a replicile oricui, mereu e...