*in poza Nick*
Eva..
Stateam in fata celor doi fraieri ai mei si vedeam cum se agita ca si doua fetite in fata mea. Se invarteau prin camera de colo colo si incercau sa gaseasca solutii pentru problema noastra. Eu eram deja invizibila pentru ei.
-Va opriti o dataaaa??? Intreb nervoasa , respir si incercand sa ma linistesc. Va place ideea mea sau nu?? si le zambesc in semn de pace.
-Si daca nu va merge?? ma intraba Alecsander foarte incet.
-Am facut tot ce am putut. Deocamndata asta nu depinde numai de noi, zic eu destul de stins.
-Iubire, dar este prietena ta.. De ce naiba zici asta?? ma intreaba Nick destul de suspicios.
-Nimic, si imi intorc privirea in alta directie.
-Si atunci cum de ai proasta idee sa o lasam pe prietena noastra acolo zi-mi!! si incepe sa urle la mine.
-Nu avem cum sa o scoatem de acolo ok?? si ma intorc usor cu lacrimi in ochi catre el.
-De ce nu avem cum?? vine Alesander langa mine agitat.
Imi incrucisez bratele si incep sa ma plimb prin camera agitata si respirad greoi. Ma duc spre noptiera din fata mea si imi i-au telefonul ridicandu-l cu frica, ca si cum s-ar putea sparge in orice moment. Il deblochez si intru la imaginile din telefon.
-Deasta... si ma apropii de ei aratandu-le mesalul primit de la un numar necunoscut.
" Frumoasa voastra prietena Allison este intr-o coma frumoasa la infiremria inchisorii, dar din nefericire pentru ea am o gura cam mare care mereu vorbeste iar micuta voastra prietena va ramane acolo mult, mult timp. Daca cineva incearca sa o scoata de acolo... ei binneee.. nu va fii prea frumos pentru nimeni. Eu zic sa negociem..Asteapta mesajul meu!"
-Cum dracu sa negociem?? incepe sa urle Nick. Cine mama masii e asta si ce vrea de la noi si cel mai important de unde are numarul tau?? imi i-a telefonul din mana si se mai uita o data la mesaj.
-Nu stiu, am incercat sa sun si nu mai este valabil, si ii i-au telefonul din mana.
-Stia, stia , stai... cum adica Allison este in coma?? ma intreaba Alecsander gesticuland si incercand sa urle la mine dar adrenalina din vene nu-l lasa sa o faca.
-Nici eu nu stiu, am reusit sa zic printre lacrimi.
Nick ma ia repede in brate si ma strange tare la piept.
-Si cei doi porumbei unde sunt?? ma intreaca Alecsander referindu-se la Jessie si Lucas.
-Lucas s-a dus sa o duca pe Jessie acasa, eu l-am rugat dar acum nu stiu pe unde umbla iar la telefon nu raspunde, zice Nick agitat incercand sa dea de Lucas.
-Cacat, s-a auzit din gura lui Alecsander.
-Pe Lucas eu l-am trimis sa intre in baza de date si sa vada al cui era numarul.
-Bun o problema am rezolvato , acum cealalta problema a noasta..Allison.
-Nu s-a rezolvat nici una, nu gaseste cui i-a apartinut numarul. Dupa spusele lui nici nu a existat numarul asta, si ma uit la cei doi inspaimantata de ceea de aflasem.
Allison...
- De ce nu imi dau drumu jigodiile astea o data de aiciiii?? incep sa urlu cat ma tineau plamanii.
-O sa iesi tu o data si o data, incearca Boom sa ma calmeze.
-Aha, mormai eu si ma intorc cu spatele la ea.
Sunt in jegu asta de aproape o saptamana iar nimeni nu imi zice nimic. Au zis ca dupa 78 de ore sunt libera adica dupa 2 zile, dar aceste 78 de ore s-au prelungit in 7 zile. Nu mai suport sa stau aici, ce naiba imi fac prietenii aia ai mei cu unghilimele de rigoare. Oare au incercat macar sa ma ascoata de aici?? Gandurile in sunt intrerupte de un paznic.
-Vizitele se vor tine maine la ora 14:00, fiecare din voi o sa primeasca un pix, un plic si o foaie. Ve-ti face o scrisoare pentru pesoanele care vreti sa vina in vizita aici inclusiv adresa.. se opreste pentru cateva clipe vocea insuportabila de paznic la fel si pasii lui. Dupa nici 3 secunde porneste iar, acum sa speram ca va dorii cineva sa vada niste animale ca si voi, si incepe sa rada zgomotos facand toata linistea de pe holul imens sa se raspandeasca.
Vad cum trece prin fata celulii mele si imi arunca o privire rece, isi intoarce tot corpul inspre mine si ma priveste fara sa se miste, pentru cateva secunde simt cum ochii lui imi poate arde pielea si inima incepe sa se opreasca din batut. Ma priveste destul de incordart, avea o privire rece cu care ar putea sufoca si el mai mare criminal din lume. Clipeste de cateva ori si isi indreapta privirea in fata incepand sa rada extrem de tare si de dracesc, inghit in sec si aud cum in spatele lui vine un politist mai tinerel cu ditamai sacu dupa el dand prin gratii foile , pixurile si plicurile. Ma ridic lenesa din pat si o aud cum Boom face la fel, stam langa usa asteptand sa primim si noi ce avem nevoie. Ajungand la celula mea si a lu Boom ne da politicos foile si sopteste usor catre mine.
-Allison?? si incepe sa se uita in stanga si in dreapta sa se asigure ca nu l-a vazut sau auzit nimeni.
-Da, ii raspund eu la fel de incet pentru nu a atrage atentia.
-Imi pare reau pentru tine, nu o sa.. si nu apuca sa termine de zis ca omul cu sange rece vine langa el.
-S-a intamplat ceva sergent?? si se uita superior la el.
-Nu domnule, raspunde el balbait.
-Atunci, marsi inainte! si ii face semn sa-l urmeze.
-Da domnule, si incepe sa alerge dupa el si sa arunce in fiecare celula tot ceea ce trebuia cat putea el de repede.
Dupa nici 5 minute se aude soneria care avertizeaza ca se inchide sau deschide usa principala iar cei doi se fac disparuti.
-Ce ti-a zis ultimul?? Ma intreaba Boom.
-Ca-i pare rau pentru mine, si ma trantesc in pat.
-De ce? si vine langa mine curioasa.
-Nici eu nu stiu, dar sigur se intampla ceva, nu inteleg de ce nu am fost eliberata pana acuma, doar am fost cuminte nu?? si imi mut privirea catre tavan la ultima fraza incercand sa ma cred.
-Sa zicem si asa, zice Boom incercand sa rada. Dar este nou pustiul nu l-am mai vazut pana acuma, si se indreapta spre gratii stangandu-le cu putere.
-S-a intamplat ceva Boom?? si ma ridic din pat mergand langa ea si uitandu-ma pe holul cel gol.
-De cand sunt eu aici nu au mai bagat oameni noi...si se uita la mine foarte ingrijorata strangand mai tare de gratii aratand ca este gata sa le rupa dintr-o singura miscare de brat...
CORECTAT PARTIAL!!!!!
SPER SA. VA PLACA. ACEST CAPITOL SI ASTEPT PARERILE VOASTRE.
AM CATEVA. INTREBARI PENTRU VOI SI SPER SA RASPUNDA CINEVA LA ELE :)))1. CE SECRET AU CEI 4?? ( EVA, NICK , LOUIS SI ALECSANDER)
2. VA SCAPA ALLISON DE. ACOLO???
SARBATORI FERICITE :* !!
CITEȘTI
Placerea mintii(+18) Continuarea
Novela JuvenilCand te gandesti ca mintea poate sa te bage in multe necazuri nu vrei sa crezi. Asa este si Allison, o fata de 17 ani care va creea o poveste opusa a ceea ce s-a citit pana acuma. Este o fata rebele si rea care stie sa de-a replicile oricui, mereu e...