Medya: Su , giydikleri ve Adam Lambert GHOSTT TOWN dinlemenizi tavsiye ederim :)
Eve geldiğimde baya yorgundum çünkü boks öğretmenliği kolay diğil yani şimdiye dek 2 tane öğrencim var. Önce banyo yaptım ve yatağıma uzandım bu gün bayağı erkek peşinde koşmuş gibi hissediyorum aptalın tekiyim neyse devir erkekleri peşimizden koşturma devri ne diyorum ben ya!!!!
Neyse salah salah konuşurken uykuya daldım. Sabah kalktığımda işe gitmeme daha çok vardı. Bugün kafe günüydü hemen üstüme sevdiğim parçalardan olan kıyafetlerimi geçirdim (medya) bugün uzun bir gün olacaktı eminim neyse şimdi sabah kahvaltısı yapmaya çalışıyordum bu yumurtayı tavaya kırıcatıkda tava yok lan where is the tava ??? " Toprağakkkk lan tava nerdeee bulamıyğurumğğ" dedim yalnız pardon demedim böğürdüm lan bayağı "götümde lan allah belanı versiğğn suuğğu" ooo şet tamam toprağa bulaşmıcam çünkü kız resmen benden böğürtlek çıktı.
Hıhıhıh evde benim gibi birinin olması ne güzel dimi lan şimdi yaklaşık 2 dakikada tavayı buldum yalnız ben temiz tavanın neden buzdolabında olduğunu anlamadım ve hemen böğürdüm "toprağğğım tavanın buzdolabında ne işi vağğar " hemen cevap verdi hiç esirgemez cevabını böğürtlek ve götelek oha ne güzel film olur bundan senaryoda benden yazıyım mı Gencolar huuuu evet kafam uçtu tamam merak etmeyin iyiyim "ya ne biliyim abi içtim ben dün gece ... hııı şey ya yıladım onu kurusun diye şey etmiştim hıhıhı " oha abi ya kız zeki (!) bende yo o akıl o derece neyse yumurtanın pişmesi çok uzun sürdü tava soğuk olunca hıhıh onu yedim falan çıktım evden bide ne göreyim şaka lan bişi görmedim zulalala işte gittim gittim vardığımda mesainin başlamasına 2 dk vardı .
Siparişleri almaya başladığımda gözüm bi müşteri ye takıldı adam almış gazeteyi ötmüş suratına neyse gittim ben yanına bi baktım adam bakmıyı bile bana ulan gavat piçişko salah "bir şeyler ister misiniz ??? " dedim adam gazeteyi indirdi al işte biliydim ateş işte "evet otur" emir veriyo bide şüna bak götelek şerfsiz istifimi bozmadan "pardon ama çalışıyorum da ordan bakınca başka bişi yapıyomuş gibimi gözüküyorum ayrıca sen kime emir veriyosun ulan seni kıro mağara ayısı..." derken ayağa kalkıp gidiyodu bende "tamam ama çabuk ol" dedim ve oturdum .
"Şimdi dün akşam için teşekkür ederim ama merak ettiğin şey seni ilgilendirmez anladın mı ? bundan sonra beni sorgulayıp durma akşam görüşürüz maçım var hazırlanmama lazım bay bay " dedi ve gitti beni konuşturmadı bile piçe bak ooooo lanet olsun yine çok zekiyim aklımda bi fikir var vuuuuuu hemen patronun odasına gittim .
kapıyı tıklattığımda adam önce hiç cevap vermedi ikincide "giiir" sesini duyunca girdim adam terlemiş böle klimalı odada kesin ***** izliyodu konuşmaya başladım "acaba bugun erken çıkabilir miyim akşam boks maçım varda hıhıh" dedim adam "çık ama maaşından keserim " dedi lan sanki sünnet yapıyoruz burda hee gel kes yarabbim tövbesteyşın yane gülümseyip çıktım.
----------------------- Ateş'ten ------------------------
Offf zaten dün dayak yedim bide burda maçım var beni maçta zayıflatmak için yapıyorlar ama ben zayıf değilim *piç smile* salona geldiğimde hemen üstümü değiştirip biraz kum torbası yumrukladım içeri giren koçum "hadi " dedi ve taktik vermeye başladı adım okununca ringe çıktım ama karşımdakini görünce bok yemiş orangutan gibi kaldım ohaaaaaaaaaaaa *gözleri çok açılmış emoji*
Bir sonraki bölüm +8 vote de gelir haberiniz olsun yorum sınırı koymıcaz çünkü o size kalmış bişi *gülümsiyen emoji* bide eleştirilere açığım istediğiniz yorumu yapabirsiniz.
Bölüm soruları???
Sizce karşısındaki kim???
hikayenin en çok hangi bölümünü beğendiniz???
Son sorum bölüm nasıldı ???
#Dilara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
ChickLitBana her vurduğunda aslında beni kaçmaya iten sendin ve sana teşekkür ederim hayatımı güzel geçirmeme sebep olduğun için... +18 içerir. Küfür vardır... DİLA DİLARA