MEDYA: SU VE ATEŞ
Bugünkü çocuktanmı hiç sanmıyorum neyse çok acıkmıştım gidip buzdolabına baktım evde sadece domates biber ve yumurta vardı bende onları alıp menemen yapmaya karar verdim aslında hiç sevmem ama aç kalmak istemiyorum. Yemeğimi yapıp yedikten sonra tam odama gidiyodum ve kapı çaldı gelen yine Duman'dı bu çocuk her gün beni görmekten bıkmadımı ben bıktım...
İçeri girebilirmiyim dedi ve onu içeri aldım ilk iş günümün nasıl geçtiğini sordu bende ona boks öğretmenliğine başlayacağımı söyledim bana baya kızdı bir işle yetinemiyormusun diye ama takmadım boksu seviyorum bunları konuştuktan sonra gitti bende bir Toprak'a bakıyım dedim geldiğimden beri hiç sesi çıkmadı hastamı diye odasına girdim uyuyordu bende hiç ses yapmadan kapıyı kapatıp odama geçtim hala işe gittiğim kıyafetlerimleydim şunlardan kurtulmak istiyordum gidip ayıcıklı pijamalarımı giydim ve televizyonun karşısına oturdum ama bir türlü rahat edemedim içimde bir şey vardı ve beni rahat bırakmıyordu.
Sonunda Toprak kalktı ve yanıma oturdu ona hasta olup olmadığını sordum sadece başım ağrıyor diyip geçiştirdi ve ilk iş günümün nasıl olduğunu sordu onada boks öğretmenliği yapıcağımı söylediğimde tepki gösterdi ne vardı ki bunda oda bana tek iş yetmiyormu dedi bende ona boksu hobi olarak yapıcağımı söyledim altı üstü üç gün ne varki bunda saate baktım ve çok geç olmuştu yarın yine erken kalkıcaktım ve yatmam gerekiyodu Toprak'a da iyi geceler deyip yatmaya gittim ama yatakta dönüp durdum ve bu çok sinir bozucuydu biraz hava almaya balkona çıktım bi yerden garip garip sesler geliyordu meraklı olduğum için üstüme bi hırka alıp aşağıya seslerin geldiği yere doğru ilerledim on kişi bir kişiyi dövüyordu bişeyler yapmak için oraya doğru koştum ama adamlar gitti ve yerde biri yatıyordu koşarak oraya doğru ilerledim ve ona baktığımda ağzı yüzü kan içindeydi onu eve taşıdım ve pansuman yapmak için pamuğu getiricektim sonra ışığı açtığımda bugün o bokstaki çocuk olduğunu farkettim neden bilmiyorum ama daha çok üzüldüm pamuğu ve baticonu getirdim pansuman yapmaya başladım kucağımda öyle bilinçsiz bi şekilde yatıyordu o kadar yakışıklıydı ki pansumanını birtirdiğimde kucağımda sızdığını gördüm bende yavaşça yastığı kafasının altına koyup üstüne bir şey örtüp odama gittim.
Sabah Toprak birden bi çığlık attı koşarak oturma odasına gittiğim noldu dedim ve dünkü o dövülen adı Ateş'di dimi evet onu gösterdi korkmuştu yüzündeki o ifade baya komikti ben gülmeye başladım ve bana ne gülüyorsun be diye bağırdı bende kendimi gülmemek için zor tutuyordum bana bu adamın kim olduğu sordu bende onu sokakta ağzı yüzü dağalmış bi şekilde bulduğumu ve alıp eve getirdiğimi söyledim bana her sokakta bulduğum adamı evemi getiriceksin dedi bende ona onu tanıdığımı söyledim Ateş yavaş yavaş uyanmaya başladı bende yanına gidip nasıl olduğunu sordum bana nasıl buraya geldiğimi sordu bende ona onu eve getirip pansuman yaptığımı ve uyuya kaldığını söyledim bana teşekkür etti apar topar kalktı ve çıkıp gitti nolduğunu anlatmadan neyse Cuma günü sorarım artık dedim. Giyinmek için odama gittim ve Toprak arkadan yakışıklı çocukmuş diye bağırdı bende öylesine geçiştirdim
. Kot pantolonumu giyip ve siyah t-shirtimi içime sokarak üstümede bir hırka alarak çıktım cafeye gittiğimde Ateş cafede oturmuş bir şeyler yiyordu ve ikide bir saatine bakıyordu bende saatime baktım on dakika daha vaktim vardı gidip yanına oturdum ve dün gece neden o adamların onu dövdüğünü sordum yinemi sen dedi sanki Allahın her günü görüşüyomuşuz gibi bende evet yine ben diye tersledim bana anlatmak istemediğini söyleyip duruyordu en sonunda masadan kalkıp gitti ve bana da bidaha etrafımda dolaşma dermiş gibi bi bakış attı yakışıklıydı evet ama o kadarda ukalaydı bende tezgahın arkasına gidip önlüğüm giydim ve tepsiyide alarak işe başladım bir türlü aklımdan çıkmıyordu...
İşten çıktıktan sonra boks kulübüne gittim orda olduğuna emindim nedense o çocuğun peşini bırakmamam gibi bir his vardı içimde gittiğimde baya sinirli bir şekilde kum torbasına vuruyordu yanına gittim beni farketmedi yada görmezden geliyordu sinirim bozuldu ve bende burdayım diye bağırdım niye sürekli peşimden geliyosun dedi bende çünkü dün neden dayak yediğini öğrenmek istiyorum dedim ve beni dinlemeden çekip gitti bende bununlamı uğraşıcam diyip eve gittim ama çocuk aklımdan çıkmıyordu...
#DİLA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
ChickLitBana her vurduğunda aslında beni kaçmaya iten sendin ve sana teşekkür ederim hayatımı güzel geçirmeme sebep olduğun için... +18 içerir. Küfür vardır... DİLA DİLARA