Uyandığımda saat 15:00 dı . Yuh ben hayatımda ilk defa bu kadar geç uyanırdım. Tabi yumuşak yatakta yatınca ....
Giyinmek için tam çantamı açıyordum ki dolabın üstünde bir not gördüm . Hemen notu alıp okumaya başladım
'Kabul etmeyeceksin ama artık sende benim kızım sayılırsın '
Dolabı açtığımda bir sürü kıyafet gördüm . Yan dolabı açtığımda ise bir sürü çanta ve kıyafet gördüm . Bunların hepsi benim için miydi ?
Hemen dolaptan short ve tişört seçtim ve üstüme geçirdim . Bit tane babet seçtim ve ayağıma hızlıca geçirdim . Saçlarımı salıp annemin bana küçükken hediye ettiği B yazan kolyeyi taktım ve aşağı indim .
Aşağıda herkes oturmuş kahvaltı ediyordu"Günaydın ." diyip Savaşın karşısına oturdum .
"Günaydın kızım nasılsın gece rahat uyuyabildin mi ?" dedi ve gülümsedi
Bu kadını çok sevmiştim doğrusu ...
Çok samimi bir kadındı ve cok tatlıydı ."Evet efendim , iyiyim. Her şey için çok teşekkür ederim ." dedim ve Kahvaltı sofrasına baktım. Yok artık !
Bunlar yuh ... çeşit çeşit reçelller , çeşit çeşit yiyecekler. Ben bunların yarısının adını bilemezdim......
Kahvaltım bitti ama ben Kibarlık olsun diye kalkmıyordum . Savaş ta kalkmamıştı zaten ...
"Oğlum , bugün ne işin vardı ?" dedi Leyla Annem
Savaş ofladı ve:
"Biliyorum anne, biliyorum . Begüm e göz kulak olucam." dedi
Bna göz kulak olmak zorunda değildi
Ben kendi başımın çaresine bakabilirdim."Cevdet, bugün şu özel ders hocalarını araştıralım." dedi
Ne özel ders hocası ya! Mert söylemişti bu sene özel ders hocaları çok pahalıymış. Yani benim için bu kadar para harcamalarına değmezdi.
"Leyla Hanım yani Leyla anne, bence gerek yok özel derse. .." dedim
Leyla anne güldü ve :
"Savaş ile ikiniz alacaksınız zaten pahali olmaz ."
Nerden anlamıştı ? Pahalı diye istemediğimi...
.........
Kahvaltı bitince Savaş tam çıkıyordu ki ona seslendim
"Savaş !!"
Bana döndü ve :
"Ne var! " dedi Bu çocuk bi kadar kaba mıydı ??
"Bende gelicem senle."
"Gittiğim yer hiç sana göre deil. " dedi bilmiş bir tavırla
"Yok canım ... Sen benim gittiğim ortamları hoc bilmiyorsun ." dedim ve peşinden yürümeye başladım
.......
Bir barın önünde durduğumuzda şok geçirdim . Gerçekten burada mi takılıyordu ??? Ben barın etrafını incelerken Savaş çoktan içeri girmişti . Hemen peşinden koşmaya başladım.
İçerisi leleş gibi sigara dumanıyla doluyken bir yandan da herkes içki vb. içiyordu. Savaş birilerinin yanında gitti ve bir şeyler konuştular . Bende yanlarına gittiğimde"Dedigim kız bu! " dedi Savaş
Dediği kız mi ? Acaba benim hakkımda neler söylemişti !
"Merhaba ." dedim biraz utanarak
Şu an 5 erkeğin arasında mal gibi kalmış bulunmaktayım.!!!!!!!!!
"Merhaba ben Eren. " dedi biri
Hemen arkası döndüm . Bu cocuk ta kimdi böyle?Savaş a baktığımda sınırlı bir şekilde ayağa kalktı ve birden Erene yumruk geçirdi .
"Yeter! " dedim
Benim yeter dememe rağmen hala birbirlerine vuruyorlardı.
En son çarem ....Hemen aralarına girdim ve Savaş in karnıma attığı yumruk ile yere yığıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
! Gerçekler ! #Wattys2016
Romance' Tanışmak' kaderdir. 'Arkadaşlık' seçim 'aşık olmak ' ise tesadüftür ............ Begüm, 17 yaşında genç bir kız... Hayatta tek sevdiği anne ve babasız hayata tek başına tutunmaya çalışan kız. .... Şu ana kadar hep yurttan kaçmış , eski bir fa...