Multimedia da Hande ve Begüm un giydiği kıyafetler
......
"Unutmaki masallar gerçek değildir Savaş !" dedim ve ilerleyip taksi beklemeye başladım. Bir taksi çevirip taksiye bindim ve düşünmeye başladım.
O sırada telefonumun çalması ile irkildim. Arayan Mertti.
"Alo Efendim Mert. " dedik ve gözyaşlarımı sildim .
"Tabikide seni unutmadım. Burası bana fazla ağır... Tabiki ağlamıyorum. Mert kapatmam lazım
Hoşçakal ." dedimEve vardığımda hemen üstümü değiştirip duş aldım . Saate baktığımda 23.00 olduğunu gördüm .
Ve kendimi derin bir uykuya bıraktım ..... .
Sabah birinin beni araması ile uyandım . Arayan Handeydi.
"Efendim Hande. Ya hiç alışveriş gerek yok .Peki tamam yarım saat sonra beni kapıdan al. " dedim ve telefonu kapattım . Hemen yataktan fırladım. Üstümü değiştirip mervivenlerden inmeye başladım.
O sırada biri kolumu tuttu . Bu Savaş ti" Begüm lütfen beni affet. Lütfen ."
Sözlerini aldırış etmeden tam gidecektim ki beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı . Karşılık vermek istiyordum çünkü onu ...ONU SEVİYORDUM. ..
Karşılık vermeye başladım....
Ama o benimle resmen oynuyordu ?
Yavaşça geri çekilip ona sarıldım . Oda bana sarıldı ve benden ayrıldı ."Özür dilerim , Özür dilerim sevgilim
Özür dilerim ." dedi ve gittiSöylediği sözler kalbime hançer gibi saplanırken be yapacağımı bilemez halde yavaşça yere oturdum .
Beni kullanıyordu ... Beni kullanıyordu.
Hemen ayağa kalktı ve hızlıca Savaş in odasına çıktım. Gördüm ilk vazoyu elime alıp attım ve kırıldı"Benimle oynuyorsun ! Benimle hepiniz oynuyorsunuz. Sizden nefret ediyorum . Senden nefret ediyorum." diye bağırdım.
Savaş benim yanıma geldi ve elleri ile yüzümü kapladı
"Sen benimle oynamıyor musun ? Daha dün masallar gerçek olmaz diyorsun şimdi ise öpmeme karşılık veriyorsun !" dedi
Onu seviyordum. Ondan nefret etmiyordum ama başka çarem yoktu
Handenin arabasını bindiğimde Hande arabayi çalıştırdı ve sürmeye başladı .
"Nerde kaldın kızım ya "
"Ya Savaş ile konuştum ." dedim .
Bana imalı imalı baktı ve :
"Hmm .... Neler konuştunuz siz bakalım ?" dedi ve güldü .
"Sanırım konuşmak yerine kavga ettik desem daha dogru olur ."
"Ne oldu ? " dedi
"Boşver sür arabayı ...."
Hande otopark a girdiğinde arabayi park etti ve alışveriş merkezine girdik
......Biraz alışveriş yaptıktan sonra beni eve bıraktı .
.........
Uyandığımda saat 10.00 dı. Hemen giyinmeye başladım. Kahvaltıdan sonra Hande ile kıyafet seçecektik . Parti varmış da... Ben gitmeyi istemiyordum ama Hande sağolsun .
Kahvaltıya indiğimde herkes oturmuş beni bekliyordu . Bir kişi hariç ...Savaş !
Hemen karşısına oturdum ve
"Afiyet olsun ." dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
! Gerçekler ! #Wattys2016
Romance' Tanışmak' kaderdir. 'Arkadaşlık' seçim 'aşık olmak ' ise tesadüftür ............ Begüm, 17 yaşında genç bir kız... Hayatta tek sevdiği anne ve babasız hayata tek başına tutunmaya çalışan kız. .... Şu ana kadar hep yurttan kaçmış , eski bir fa...