Aras kapıyı açtı ve;
"hmmm yine mi sen ne oldu,aaah ama bi dakika bu sefer üzerimde gömlek yok eğer o elindekileri üstüme dökeceksen.Bi koşu gidip giyinip gelirim"
"aras tamam haklısın büyük eşeklik ettim.Dememi bekleme evet haklısın ama napıyım bro teker işte atladı üstüne"
"hatanı anlaman güzel benimde uzatmaya niyetim yok zaten tartışmaya da gerek yok ama ne biliyim bak kanım ısındı sana"
"(biraz gülümseme)davet etmiycekmisin soğuk kahvelerimiz soğuyacak:)"
İçeri geçtik çatı kata çıkıp manzara eşliğinde kahvelerimizi içip konuştuk biraz , ikimizde aynı okula gidecekmişiz konuşurken bunu öğrenmistik.Oda 2 yıldır hazırlanıyormuş neyseki biz bi sene de kapadık işi çekilmez di yoksa.
.......
Kahvelerimizi diklerken aşağıdan bir ses geldi Arasla ben dikildik ayağa merdivenden aşağıya kim var orda diye bağırdık sanki hırsız falan olsa ben varım birader diyecek te ses gelmedi tabiki de.İkimizde tırsmıştık biraz, ben Aras a dönüp;
"ne korkuyosun inip baksana" dedim.
Oda bana "sen neden inmiyorsun" dedi.
" Bende misafirlik avantajımı kullanarak senin evin benim inmem yakışık olmaz."dedim.
"Korktum demiyoda"
"Peh ne korkucam sadece senin evin diye hem bi dk sen neden inmiyorsun."
"tmm uzatma hadi inip bakalım mert"
"Bakalim Aras bey :)"
Baktık ama birşey yoktu kapı veya pencere çarptı diye düşündük ve tekrar yukarı çıkarken aynı ses bir daha geldi. Bakmadığımız tek yer evin bodrumuydu, birbirimizden cesaret alıp oraya da baktık bir şey yoktu yine.Tekrardan yukarı çıkarken aynı ses bir daha geldi. Artık çıldırmak üzereydim o sırada Aras'ın aklına banyodaki ufak pencere geldi gidip orayi kapattık ve ses kesilmişti.
Aras:"demek bu kadar ses burdan geliyormuş ,ulan pencere ne gerdin bizi dimi mert ne oldu sustum birden"
"Yooo iyiyim."
Aslında değildim çünkü o ses banyodan gelemezdi çünkü orası dışarı bakan bir pencere değildi evin arasındaki boşluk a bakıyordu ve orası rüzgar alıp pencereyi çarpamazdi tamamen tesadüftür sesin kesilmesi diye düşündüm ama bunu Aras a belirtmedim huzursuz olmasın diye. Biraz daha oturup kalkmıştım.Ertesi sabah Aras'ın evinin önünden geçerken şok olmuştum. Aras...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ DERE
Mystery / ThrillerOkumaktan sıkılanlar, kitapta olayların yavaş gelişmesinden nefret edenler. Gelin şöyle kenara eğer ayıracak boş zamanınızda varsa gelin bir bakın hızlı, amatör ve bulmacalarla dolu bir hikaye sizi bekliyor olacak. Arada size saçma gelen yerlerde ol...