Kağıda doğru yöneldim ve kağıdı elime aldım içinde ne olacağını bilmediğim halde bütün neşem kaçmıştı. Kağıdı açtım yazılara bakmadan önce bir dakika düşündüm acaba bu kağıdı yarından sonra mı açsam diye, çünkü neşemin bozulmasını istemiyordum ama bi yandan da merakım bana belki de hiç öyle bir şey değildir aç diyordu. Okumadım ve bir aptallık edip onu camın önündeki sehpaya bırakmıştım.
Saçma dizilerle biraz daha oyalandıktan sonra yatağıma çekildim aklım o kağıttaydı sonrasında da "amaaaan sanki nedir yani yarın bakarız keyfimi kimse kaçıramaz"dedim.
Sonra başlamıştım şarkı gevelemeye;******
Neyseki yavaş yavas uyku girmeye başlamıştı gözüme, bi ağırlık çöktü üstüme ve gözümü bir daha açtığımda sabah olmuştu.
Kendime gelmek için duşa girdim ardından iki yumurta kırıp yanında da çayımı höpürdetmeye başladım. Sonra geçtim aynanın karşısına saçıma fön çektim normalde pek sevmem ama bozulmasın diye bugüne özel saç spreyini elime aldım ve şu meşhur 15cm den sıkmaya başladım. Herşey tamamm dedim ve açtım kapıyı çıktım dışarı ve tak bi telefon.Arayan amcam
"mert bey keyifler nasıl, iyi gidiyor mu tatilin."
"Süper süper süper amcacığım benim "
"Hayirdir deli oğlan bi ayrı neşeli geliyor sesin"
"Ya canım yok benim her zaman ki halim bu amcam benim :) "
"Yok yok ben tanırım mertimi naptın lan bizim oranın kızlarının mi peşine düştün yoksa :D"
"Ya o kadar belli oluyomu sesim ya"
"Ee oğlum senin ciğerini bilirim ben ciğerini, nerdesin bakıyım sen"
"Evden çıktım öyle fenere doğru yürüyorum"
"Ya bak ne diycektim sana sen orda bayadır az tuz parayla idare ediyosun sana para gönderdim bankadan çekersin."
"Ya amca Allah aşkına ne gerek var ben geçiniyorum gül gibi"
"Olsun oğlum al işte fazla mal göz çıkarmaz gençsiniz kanınız kaynar sizin al aslanım benim"
"Eee amca öyle diyosan :)"
"Tamam hadi canım bak kendine iyi bak yengeninde selami var görüşürüz"
Bende görüşürüz diyip kapadım telefonu sağolsun amcam çok eli bol bi insandır bana babamın yoklugunu hiç cektirtmedi kardeşine cekmemiş iyi ki benim aslan amcam.
*****
Ayda bana saat 13:00 de sahildeki kafe de olacağını söyledi bende atladım taksiye 5 dk da ordayım. Saat 12:55 de gelmiştim daha gelmemişti o biraz oturup bekledim pek sevmem ama bekletilmeyi yapcak bişey yok. Saat 13:15 hâlâ gelen giden yok artık kalkıp gidicektim bi anda bütün umutlarım yerle bir olmuştu kalktım, saatime baktim tekrardan gidicektim kafaya koydum ama bir yandan da beni tutan bişeyler vardı içimden bir ses bekle belki unutmuştur şimdi çıkar yola, belki hazırlanıyordur, belki bi işi çıkmıştır ondan aldığım numaradanda bi ses yok "bi 5 dk daha bekleyip giderim artık "dedim.
Öyle de yaptım 5dk sonra kalktım kapıya doğru yöneldim ve o anda hiç beklemedigim bişey oldu adeta şok olmuştum. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ DERE
Mystery / ThrillerOkumaktan sıkılanlar, kitapta olayların yavaş gelişmesinden nefret edenler. Gelin şöyle kenara eğer ayıracak boş zamanınızda varsa gelin bir bakın hızlı, amatör ve bulmacalarla dolu bir hikaye sizi bekliyor olacak. Arada size saçma gelen yerlerde ol...