Mert ve Garson Kız

51 3 0
                                    

Aras'ı bırakıp gelmiştim tekrar.Biraz kafa dinleme vaktiydi çünkü tam tatile başladığımda olaylar içinde buldum kendimi.Biraz da sizlere kendimden bahsediyim Adım Mert ÖZKAN 19 yaşındayım  ve bu yaşıma kadar babasız ve annesiz geldim beni küçük yaşta yapayalnız bırakıp  gitmişler buraya kadar onlarsız geldiysem dahada devam edebilirim ama bir gün bunun sebebini öğreneceğim  onları hiç görmedim görsemde öfke püskürürüm çevremdekiler annesini babasını gözüme sokarken..ımm..ben işte yani ben her neyse daha önceden de söylediğim gibi Aras ile aynı bölüme uçak mühendisliğine gidiyorum. Arkadaş canlısı bir yapım var.Kısacası böyle işte.

******
Karnım acıkmıştı yemek yemek için bizim mekana  gitmiştim.Her zaman yediğim beytiyi söyleyecektim,garson kız geldi onu ilk defa görüyodum yeniydi heralde,ince ve zarif ses tonuyla "ne istersiniz efendim?" dedi.Sanırım benim yaşlarımda idi hafif turuncuya dönük saçları,beyaz teni,tahminen 1.72 boyu, ela gözleri beni benden almıştı.Siparişlerimi ona söylemiştim ama canımda biraz uyuzluk yapmak istiyordu o yüzden yemeğimin soslu ve yanında yoğurtla getirilceğini söylemedim. Gazozumu kızın üstüne döktüm;"ahh pardon"
"hiç sorun değil efendim" dedi ve gitti.
Belki o bana aynısını yapsa bin kere söylenecektim ama o bir garsondu ekmeğini yediği yerin müşterisine kötü davranmazdı ama o diğerleri gibi değildi sanki.Sahi daha ne kadar dayanabilir di ?
Sipariş verdiğim beytiyi getirdi üstünde sos yok diye söylendim garson kıza yine "tamam efendim" dedi ve sos döküp getirdi,yoğurtum nerde diye bağırdım biraz kıza oda artık sinirlendi ve bana çıkıştı birden bana efendim diyen kız "yeter ama beyfendi menü de zaten soslu veya yogurtlu seçenekler vardı normal istediniz bide bizim hatamızmış gibi bagiriyosunuz yeter!"dedi. Çok guzel kızmıştı baya etkilenmiştim ondan.Yemeğimi bitirdim garson kızın yanına gittim; " adın neydi özür dilerim yaptıklarım için."
"Ayda ben evet biraz sinirlendirdin beni ama ne de olsa müşterisin"
"Tamam tamam Mert bende"
"Peki Mert memnun oldum"
"Bende :)"
Onla konuşurken gozlerimin içi gülüyor du adeta yarın için sözleşmiştik sabırsızlıkla bekliyodum , eve doğru yürürken bangır bangır müzikle sevinçten bağıra bağıra gidiyordum.Aklıma onun yüzü geliyor birden daha da mutlu oluyordum, adeta delirmiştim sevinçten.Hemen sabah olmasını istedim onun yüzünü görmek için.Saat 20:00 vakit geçmiyor,uyku desen bu saate 0 (sıfır), televizyonu açtım şansıma o gün de hiç ilgilendiğim bir dizi karşıma çıkmadı olanlarla idare edip geçirecektim artık vaktimi,kalktım ayağa dolaptan soğuk bir şeyler alıcaktım dolaba doğru adımlarımı atarken halıdan bir ses geldi.Halıyı kaldırdım altında katlanmış bir kağıt gördüm.Yazan Aras'tı...

SESSİZ DEREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin