Aras'ın Yanlışları

64 6 1
                                    

Kan ter içindeydi,korkuyordu,sorduğum sorulara cevap veremiyor kekeliyordu.Onu kaldırıp evime götürdüm, sıcak bir kahve ikram ettim.Uyudu ve biraz rahatladı ardından başladı anlatmaya;
"sen gittikten sonra aynı ses bir daha geldi,banyo penceresi değilmiş çarpan."
"ahh evet tahmin ettigim gibi"
"Nasıl tahmin ettiğin gibi?"
"dün o sesin pencereden gelemeyeceğini anlamıştım ama gece gece huzursuz olma diye sana belirtmemiştim."
"aslında evet sesin ordan gelmesi imkânsızdı ama bir anlık düşünce işte"
"ee sonra ne olduda bu hale geldin?"
"gece bir rüya gördüm ve yine bu ses geliyordu,rüyamda inip baktığımda bir karartı beni içine alıyordu bi şiddetle ayağa dikildim ve ses yine gelmeye başladı,bu sefer bu sesin ardından bebek ağlama sesi geldi.Beyzbol sopasını alıp aşağı gittiğimde bir karanlık beni kovaladı ne olduğunu anlamadım sonra kendimi kapıda buldum ve işte sonra sen geldin falan filan."

Aslında bana bu olanlar biraz film gibi geldi tamam belki benzer şeyler olmuştur ama bebek ağlama sesi falan ama ona böyle diyemezdim tabi. Sonra ona dönüp.

"bu çok ciddi bir mesele"
"evet hemde çok bu yüzden evi satacağım"
"ev senin mi"
"hayır dedemin, zaten bi kaç seneye göçüp gider hiç değilse o evden biraz faydalanalım."
"aile'nin haberi varmı?"
"olmasına gerek yok "
Aras çok rahattı ve evi ciddi ciddi satacaktı çok boş bi bahane gibime geldi pek didiklemedim bende banane der gibiydim o olaydan sonra Aras çok değişmişti birden daha umursamaz bir hale gelmişti, evet belki onu iki günde ne kadar tanıyo olabilirdim ama böyleydi.
.......
Aras  şehrin merkezindeki emlakta evlerini satılığa çıkarttı ev çok cazibeli olduğu için ertesi gün 1 milyon lira ya satıldı. Peki Aras ne yapacaktı bu parayı bunu kimse bilmiyordu.
Sevinçle yanıma gelip evi sattim gel birşeyler yapalım derken telefonu çaldı ve dedesiydi arayan;
"Aras oğlum hâlâ yazlıkta mısın?"
"ıııııı eeevet dedecigim"
"Heeeh güzel bizde babaannenle iki günlüğüne atlayalim diyoruz.
" hihihiç sorun değil dedecigim"
"Noldu evlat sesin bir garip geliyor"
"yoo dede yok bisey ya nolcak aslan dedem benim hadi kapatiyorum"
"tamam oğlum"
Aras bana ben aras'a baktım ne yapacaktı peki şimdi Aras?

SESSİZ DEREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin