Skole

67 2 0
                                    

Jeg våkner inne på doen med masse blod rundt meg. Jeg kommer på hva som har hendt. Jeg reiser meg rolig opp og ser meg sjølve i speilet. Jeg har faktisk ikke fått blod på klerne mine så jeg kan trygt gå ut av doen. I det jeg lukker døren opp hører jeg en stemme rope -au,du traff meg med døra ! Personen skuer bort døra og ser meg sint inn i øynene. Å nei, jeg traff Jone med døra han kommer til å kverke meg garantert. -var det deg , spør han høyt og ser på meg med et truande blikk. -ja stammer jeg fram med redsel i blikket.- dette skal du få svi for seier han og løfter meg opp mot veggen etter genseren min. Han løfter armen sin og strammer knytte neven. I ein kjapp bevegelse slår han meg med all makt rett i magen min før han går leande vidare. Jeg faller ned i gulvet,smerten er overveldende mange folk stiller seg rundt å tar bilder og ler av meg. Rett på hate gruppa sier Erika smilende. Ein lærar bryter latteren. Hun spør Erika hva som har skjedd Erika ser på meg med et sånt viss-du-ikkje-spiller-med-er-du-dø blikk før hun sier at jeg sklei etter at jeg med vilje slo Jone med døra .Jeg reiser meg opp tar på sekken igjen før klokka ringer og jeg går til språktimen vår. Når jeg kommer inn i klasse rommet setter jeg meg helt bakerst ,alene som vanlig Jeg ser ned hele timen og prøver å tenke posetivt eller på gutten i drømmene mine og starter å fantasere om nash. Wie alt bist du Louise sier plutselig læreren som avbryter fantasiene mine . -ehheh jeg vet ikke, svarer jeg som ikke har følt med. Det kan du jo lere mens du sitter igjen for å ha slengt ei dør i hodet på Jone sier læreren halvfrekkt til meg.-men..,prøver jeg. - ingen kommentar takk Louise ut av min time! Nå!!

This is what it takes. Joe suggWhere stories live. Discover now