The fight

64 2 0
                                    

Hedda pov
Å som jeg hater Louise! Hun er bare så irriterende dum. Hvilken 15 åring går rundt i bokhandelen når new look er rett utenfor? Erika ser på meg å smiler det onde smilet sitt. Vi går mot bokhandelen. Erika først så meg å Malin .guttene står å venter ute. Når vi går inn døra kan alle se at Louise blir stressa. Malin og jeg ser på hverandre imens vi prøver å kvele en latter. Louise springer bort til ei hylle så ser vi henne stappe noen bøker i sekken. Fritids hvisker jeg til Malin og Erika. Alle tre begynner å le litt. Når vi går mot Louise begynner hun å gå fort mot døra. Erika blonker til Jone som stiller seg klar til å ta imot Louise til en liten overraskelse. Vi gjør det, mumler Erika.

Jone pov
Jeg ser Erika mumle noe, men jeg greier ikkje å få det med meg. Jan som står vedsiden av meg sier at det er en endring i planen. - vi skal gjøre det nå, sier han å ser på meg med et ondt blikk. I det Louise kommer ut fra bokhandelen tar jeg tak i skuldera hennes. Hun prøver å komme seg løs. --stå i ro å følg meg ellers får du seriøse problemer frøken, hvisker jeg i øret hennes før Erika å jentene kommer bort. Hedda gir tegn til at jeg skal ta henne med meg mot døra. Jeg hører lydig etter å så går vi alle sammen mot den planlagte bak gata. Louise sier ingen ting men i det jeg ser på henne merker jeg at hun gråter. Jeg ler bare å sier,- spar di tårene til senere. Erika ler en ond latter før vi er framme i den nokså avgjemte bak gata. Jeg får Louise til å stille seg inntil en skitten murveg å får henne til å ta av sekken. Hedda snur sekken på hodet så alt faller ut. - det er jo bare bøker får søren, sier Jan skuffet. Han snur seg mot Louise å spør om hun har mobilen på seg. Hun bare rister tumt på hodet å ser med. -Er du sikker dust,spør jeg. Hun nikker igjen. Det er da Erika trer fremm å sier - siden jeg er sjefen får jeg gjøre noe først sier hun latter mildt. Hun stirrer med et frekt blikkpå Louise før hun bitchslapper henne hardt på kinnet hennes. Jeg går også et skritt fram. Jeg knytter knytteneven å plasserer et slag i magen hennes. Louise faller sammen på bakken å hiver etter pusten. De andre begynner å sparke henne, å til slutt henger jeg å Erika oss også på. Etter hvert reiser vi henne opp igjen å slår henne etter tur. Akkurat i det hun faller bevisstløs i bakken hører vi en stemme bak oss. - løp vi er oppdaget ?roper jeg av all makt å løper bort med de andre.

This is what it takes. Joe suggWhere stories live. Discover now