Lysere tider

26 1 0
                                    

Neste dag

Joe pov
Jeg går ned på romme mitt. Louise hadde sovet på mitt rom i går, og jeg hadde sovet på sofaen.
-Er du våken?,spør jeg henne.
-ja, svarer hun rolig. Jeg går bort til senga mi og setter meg på kanten.jeg ser ned på Louise.
-Føler du dei bedre i dag?spør jeg
-ja mye, smiler hun.
Wow hun er så fin når hun smiler! Jeg bare stirrer på henne.

Louise pov
Han stirrer på meg. Leeeeenge. Det bejynner å bli litt kleint. Å jeg som har så uhyrig styggt morgen tryne! Jeg løfter blikket. Nå ser jeg rett inn i øynene hans. Han smiler. Jeg smiler også.
- skal vi gå opp å spise, spør Joe etter vi har sittet slik lenge å bare stirret.
- Ok, jeg skal bare skifte først.
- da kan jeg bare begynne å dekke på bordet, smiler Joe til meg.
Jeg hører han løpe opp trappa. Jeg reiser meg opp og går mot badet til Joe. Han har definetift det fineste badet i huset! Jeg tar på meg klærne jeg tok med meg inn. En grå jogge bukse å så ei rosa intilsittende top, så setter jeg opp håret i en stygg hårknute. I dag gidder jeg ikkje å sminke meg.
Jeg går opp trappa til kjøkkenet. Der står Joe å steker pannekaker.
- mmmmm, det lukter så godt Joe
Han smilet mot meg.
- viss du gidder så kan du vekke syv soveren, sier han til meg og ler.
-Ok, svarer jeg og løper mot trappa. Jeg hører snorking på lang avstand. Haha man kan ikkje akkurat si at han sover så stilt!! Jeg åpner døra brått
- good morning sunshine , gauler jeg.
Caspar bare snur seg i senga. Han gir fra seg et stort gjesp. Jeg begynner å le.
- Jaja det er verre når Joe vekker meg med alle prankene sine, ler han.
Jeg holder på å le meg i hel.
- appropo Joe så lager han frokost nå, svarer jeg med ett smil.
- er det pizza, skriker han, og hopper opp i senga som en apekatt.
- nei men det er pannekaker da, sier jeg lattermildt.
Vi ler høyt begge to. Joe skriker att det er mat så jeg går opp slik at Caspar kan skifte . Etter ca 15 minutter kommer Caspar daffende opp trappa.
- du bruker jo lengre tid på å kle deg en Louise, sier Joe å ler
Jeg later som om jeg blir fornærmet . Alle ler.
- Hva skal dere gjøre i dag da?, spør jeg.
- intervju, sukker Caspar.
- tenkte jeg skulle ta deg med på shopping , smiler Joe.
- jeg elllllllssssskkkkerrrr shopping, smiler jeg.
Joe å Caspar ler.
- det er urett ferdig, sier Caspar å later som om han blir lei seg. Alle ler igjen. -dette blir en bra dag, sier Joe å ser meg i øynene.
-Ja, svarer jeg å smiler tilbake..

Heisann jeg vill bare unskyllde for at jeg har oppdatert så lite i det siste😅 jeg har liksom glemt litt att jeg skreiv historie hær.
Men jeg lurte på om dere vill ha mer eller hva dere syns til nå. Jeg blir glad for kommentarer 😊👍❤️

This is what it takes. Joe suggOnde histórias criam vida. Descubra agora