Neste dag
Joe pov
Jeg og Louise sitter på en cafe i London sentrum. Det er sykt fint her inne! Vi snakker om alt og alle. Wow... Er det for tildelig å spørre om å gifte meg med henne eller? Vi er jo som skapt for hverandre!!!
" mmhm denne pizzaen er sinnsykt god"
Louise avbryter tankene mine.
" ja", svarer jeg og smiler.
Etter vi har spist opp pizzaen bestiller vi deserterer. Jeg bestiller en red velvet kake og Louise bestiller sjokolade fondant. Vi har det kjempefint. Jeg er så glad hun sa ja.
Etter hvert når vi er ferdige begynner vi på heimturen. Når vi går i gata tar jeg hånden hennes, den er kald. Hun lener seg inntill meg. Selv om det er minusgrader ute i kalde London, er det lenge siden jeg har følt meg så varm.
Vi kommer hjem etter en ca ti minutters gåtur.
" beste gåturen i mitt liv", sier Louise og smiler mot meg.
"Beste kvelden i mitt liv", svarer jeg.
" i mitt også"
Jeg lener meg sakte mot henne. Det samme gjør hun. Leppene våres møtes. Det er som om en million sommerfugler flyr opp inni i meg. Vi trekker oss stille fra hverandre , og ser hverandre inn i øynene.
" jeg vet det er tidleg Lou, men jeg tror jeg elsker deg.."
"Jeg elsker deg også Joe"
Leppene våres møtes igjen.
Vi trekker oss tilbake og holder hverandre i hendene.
"Hva vil du gjøre?", spør jeg henne
" se en film eller noe", svarer hun spørrende.
" greit for meg"
Vi ender opp med å se in your eyes.
Etter hvert sovner Louise med hodet i fanget mitt. Når filmen er ferdig berer jeg henne i brudestilling ned trappen og inn på rommet mitt. Jeg legger henne forsiktig under dynen og legger meg vedsiden av henne. Jeg hører mobilen vibrerer i lommen hennes. Jeg tar den opp og skruer den på
Tonje❤️ står det med skrevet på skjermen. Det er vell søstera hennes. Jeg trykket innpå mobilen hennes. Det står på ett merkelig språk... Sikkert norsk. Så jeg kopierer å så limer jeg det inn på Google transelate.
Skulle ikkje du komme hjem i går
søss?
Åh det hadde jeg glemt. Hun måtte jo hjem snart. Det var som om lungene mine streiket. Jeg får ikkje puste. Det gjør så vondt å må la henne dra. Jeg tror ikkje jeg er i stand til å takle det...
YOU ARE READING
This is what it takes. Joe sugg
FanfictionLouise er 15 år .Har aldri hatt noe forhold utenom i hennes store drømmer og fantasier om hvordan livet kan vere. På skolen blir hun mobbet hver dag. Hver natt drømmer hun om den Perfekte gutten Hva skjer når hun møter ham in real life blir drømmene...