Neste dag.
Joe pov.
Jeg har tenkt mye på det zoe sa. Tuller hun eller mener hun det alvorlig? Jeg er så forvirret. I går kveld så jeg og Louise the fault in our stars. Det endte med at hun sovnet i armene mine. Og etter det sovnet jeg også . Så når jeg våknet i dag tidleg lå hun fortsatt i armene mine. Zoe hadde rett, jeg hadde følelser for henne! Hvordan skulle jeg si det til henne. Det var liksom viktig at hun visste hvordan jeg følte det, men jeg er så redd! Redd for å bli avvist! Hva skal jeg gjøre hvis det skjer? Jeg ristet tanken ut av hodet. Det går bra sa jeg gjentatte ganger høyt ut i rommet.
" hva går bra?" Louise som kom opp trappa i bare pysjen.
"Eehhe, å jeg bare tenker høyt", nå dreit jeg meg iallefall ut. Huff hun må tro jeg er helt teit! Jeg møter blikket hennes. Hun bare smiler søtt å ler den rolige søte latteren hennes. Wow hun er sååå fin! Jeg må bare spørre henne. Det er nå eller aldrig.jeg trekker pusten dypt .
"Du Louise", jeg ser henne inn i øynene.
" ja", svarer hun rolig.
"Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette" hun ser beskymret på meg.
" er noe galt eller !"
" nei, jeg bare lurte på noe"
" hva?"
" jeg vi ikke har kjent hverandre så fryktelig lenge, men jeg liker deg veldig godt..."Lovise pov
Hjertet mitt slår superfort. Hvordan kan drømmegutten min like meg tilbake! Jeg er ikkje noe fin å se på, mobbe offer, å så liker gutten jeg har elska siden jeg så han for første gang på YouTube meg.
" vil du gå ut meg meg?", Joe ser på meg med beende øyner.
" hva spørsmål er det" ler jeg " selfølgelig vil jeg gå ut med deg!" Jeg klemmer han. Han har bare verdens beste klemmer!
" takk" hvisker Joe til meg under klemmen.
" det er jeg som skal si takk " svarer jeg rolig.
Det er akkurat som om jeg kan høre moren min hviske det hun alltid sa til meg når jeg var liten.
" gode ting skjer med snille jenter"
Jeg lurer sånn på hvor hun er nå...
ESTÁS LEYENDO
This is what it takes. Joe sugg
FanficLouise er 15 år .Har aldri hatt noe forhold utenom i hennes store drømmer og fantasier om hvordan livet kan vere. På skolen blir hun mobbet hver dag. Hver natt drømmer hun om den Perfekte gutten Hva skjer når hun møter ham in real life blir drømmene...