Okul sonunda bitti akşama kadar sustum sustum hepsi içimde kaldı. Bunu bi daha asla yapamam. Susmak ve ben çok ayrı şeyler. Hani ne bileyim onu sevdiğimi söyleyince rahatlıyorum. Birinden asla utanmazdım utanamamda ne bileyim burcum gereği sanırım karakterimde. Eve geldim sonunda. Kapıyı açan olmamıştı sanırım evde kimse yoktu bağırdım "ANNNEEEEE!"
"KAPIYI AÇÇÇ" .
Mecburen kendi anahtarımla açmak zorunda kaldım tabi kapıyı. Neden bu kadar üşengecim hiç bilmiyorum ama çok rahat böyle. Birinin sana hizmet etmesi kimin hoşuna gitmez ki. Annemler gelmeden ödev yapmam lazım. Sonra telefonumla rahat rahat berkin son görülmesini takip edebileyim. Bir saat geçti daha hiç bişey yapamadim ödev yap.ak çok zor geliyor bana yerimden kalkmak bile çok zor geliyor. Vee telefonuma mesaj gelirr.
Gönderen:Berk Kutlu
MerhabaElim ayağım titremeye başladı ne yapamacağımı bilemedim. Ve biraz sakinleşip mesJa cevap vermek için telefonun kilidini açtım.
Gönderilen:Berk Kutlu
Merhaba :)Evet o gülmedi ama ben gülmüştüm çünkü onun her hareketi benj çok mutlu ediyordu. Neyse dakikalar geçti, belkide geçmedi. Benim için saatler geçmisti bile ama hala cevap gelmedi. Tam ümidi kestim ve... "Dındındın" telefonumdan ses geldi heyecanla aldım elime.
Gönderen: Berk Kutlu
Nasılsın. Sanırım bugün arkadaşların fazla üstüne geldi ben bakınca :DGönderilen:Berk Kutlu
Mesaj atmana çok şaşırdım. İyiyim Sen nasılsın. Evet biraz öyle oldu :)O gece o mesajı attıktan sonra bir daha cevap gelmedi sanırım uyumuştu yada cevap vermek istememişti. Sanırım bu anı tekrar uzun süre daha bekliyicem.