Bugün yine sabah heyecanla kalktım yataktan onu görmenin heyecanı ile. Gece rüyamda görmüştüm onu yarene anlatmak için sabırsızlanıyordum yaren aradı ve "kanka hadi nerdesin? "
"Geliyorum kanka. Sana çok önemli bişi anlaticam."
"Yine berk deme lütfen! "
"Amaaaaa....." bunu dememle yarenin telefonu suratıma kapatmasi bir olmuştu tabi. Hazırlanmıştım. Ayakkabılarımı giyip çıktım evden ve hızlı hızlı yürümeye başladım. Evet yine geç kalmıştım okula. Zaten hiç istememistim okula gitmeyi sadece o var diye gidiyordum okula. Ve mesaj attı "Günaydın"
"Günaydın"
"Okulda mısın? " " Hayır geç kaldım"
"Yine mi? Böyle giderse devamsızlıktan kalacaksın."
"Uyanamadim ama napayım"
Konuşma orda bitmişti evet bazen insanları sinir ediyorum ama elimde olan bişey değil ki zaten zorla gidiyordum okulda sırf onu görmek için. ilk ders yine yok yazıldım tabiki. Ben yine müdürün yanina gitmek zorunda kaldım malesef ki. Müdürün yanına gittiğimde söylediği tek şey " Yine mi sen?" Adamada hak vermiyor değilim yani daha ilk senemden bana "Okuldan ne zaman gideceksin? " demesi bile ne kadar sorunlu biri olduğumu açıklamaya yetiyor sanırım. Neyse geç kağıdı alıp sınıfa gittiğimde
matematik Öğretmeninin "Kızım senin okula erken gelmen için ne yapmalıyız" diye tepki vermesinden sonra bütün sınıf kahkahalara boğuldu tabi. Ben gülümseyip yerime geçtim. Derse girmemdne 10 dakika sonra zil çalmıştı. Hemen yarenin yanına gidip dün gece gördüğüm rüyayı anlatmak için can atiyordum. Yarenin yanina gittiğimde yarenin verdigi cevap "Alıştıra alıştıra söyle lütfen bünyem kaldırmıyor artık"
"Ama canım kardeşim bak bu olay çok farklı"
"İyi. Anlat bekliyorum"
"Ya hani dün yatmadan önce seninle berki konuşmuştuk ya?"
"Evet"
" İşte rüyamda gördüm. Bana çıkma teklifi ediyordu. El ele geziyorduk sokaklarda, okulda ve kimse bişey diyemiyodu. Sadece bana gülüyodu biliyor musun? O kadar tatlıydı ki"
"Evet gerçekten çok farklıymış. Çünkü sne hergün sabahtan akşama kadar sayısını bile söylüyemiyeceğim kadar bu hayalin aynısını kurmuyosun dimi. Yeter artık lale! Çok takıyorsun kafana biraz sakin ol !"
"Amaaa..."
"Ama yok hayır yeter artık konu kapandı ve bitti."
Benim biraz morlaim bozulmuştu tabi ama olsun sonuçta o benim en yakın arkadaşım en doğrusunu benim için o bilir yani benim iyiliğimi istediği için bana öyle dedi. Neyse zil çaldı ve ben sınıfa gidiyorum yine ders edebiyat ve lanet olasi hocamız beni hic sevmez saolsun.