En Büyük Sevincim

55 1 2
                                    

Bu gün yine sabah o 10 tane alarmla kalmak berbat bişi ve yine bu sabaha küfürle başlamış oldum. Aslında çok fazla küfür eden bi insan değilimdir hani derler ya kizlara küfür yakışmaz e o zaman söylettirmesinler. Bize yakışmıyor evet ama gittiği yere gayette iyi yakışıyor.  Neyse ben yine okula gidiyorum sabah uykulu ve şiş gözlerle makyajsız, ve çirkin bi tiple. Sınavlar başladı tabi o kadar zaman geçti ben yine onu düşünmekten sınavlara çalışamıyorum. Hafta sonu hic mesaj atmadim ona onun atmasını bekledim ve beklenen mesaj geldi sonunda sabah o mesaj atti "Günaydın" dedi

"Günaydın " dedim. Konuşma sürdü böyle. Genelde sınavlarda sınıflar değiştiği için karşı blokta sınava giriyorum. Oda bizim blokta o 12. Sınıf bi man kafa. Merdivenlerde karşılaştık sınava giderken, bakıp göz kırptı. Bunu yaptığına inanmıyordum tabi o sevinçle ne yaptığımı bile bilmiyordum. Sınavda yine hep onu düşünücektim sanırım yine sınava konsantre olamıycaktım. Zil çaldı ve sınav başladı sınav aslında o kadarda zor değildi yaptım sınavı ilk on dakikada. Sonra yine onu düşünmeye başladım hayallere dalınca zaman çok çabuk geçmiş zil çaldı sınavdan çıktım. Yaren, Hilâl ve Fulya'nın yanına gittim onlar bizim bloğun önünde beni bekliyodu. Bende berki görmek umuduyla hızla oraya doğru gittim tabi sınavdan sonraki dersimiz bedendi o yüzden spor salonuna gitmek zorundaydim. Oraya giderken berki gördüm suratına baktım oda baktı kafamı çevirdim.  Sonra bana "şşitt" diye seslendi ve gülerek el salladı.  Bende güldüm el sakladım.  O mutluluk o sevinç bugün benim için gayet yeterliydi bence bana gülmüştü ve el sallamiştı. Normalde bunu sadece yakın arkadaşlarına yapan bi insandı diğerleriyle pek alakası olmazdi evet belkide yarenin söyledikleri doğruydu biraz egoist biriydi ama olsun bana iyi davrandığı sürece başkalarına nası davrandığı beni pekte ilgilendirmiyodu. Okul bitti antremanım var tabi eve gitmek için çok erken bi vakitti benim için.  Berkinde toplantısı varmış sanırım spor salonuna geldi arkadaşlarıyla biraz karşılıklı voleybol oynadık sonra toplantıya gittiler zaten.  Bugün onunla umduğumdan daha fazla zaman geçirdim sanırım bugün şanslı günümdeydim. Ama bugün hayatımda yaşadığım en büyük sevinçti bunlar umarım hepte böyle  sürer. 

Egoist BaşkanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin