Onu Ilk Gördüğüm An

72 2 0
                                    

Yine yaz tatilinin sonu gelmişti evet. Sıkıcı okul günleri, erken kalkma tasasi, yeni kişiler ve yeni sorunlar... İşte Bütün bir yılı böyle başlıyor. Yine o okula gidilecek ilk günün tasasi ne giyeceğim ve ya bu sene yine hangi olaylara karışıp müdürün karşısına gidicem hep aynı dert.. Sonunda o sabah geldi ve ben o saatte kalktığım için yine okul hayatına küfür ile başlamış oldum. Sabah 10 tane alarmın üst üste çalmasıyla uyanabildim sonunda. Yine hergünkü gibi yataktan çıkmanın zor olduğu bir gün.. Okulun başlamasına son dakikalar kla ben yine yataktan çıkıp hazırladım. Kahvaltımı yapıp çıktım ve o lanet olası okula sonunda gelebildim. Uykulu gözlerle etrafa baktım kafamı çevirdiğimde en yakın arkadaşı yarnei önümde görmem bir oldu. Yaren yine Müdüre küfür ediyordu her zamanki gibi sabah erken kalkmaktan nefret ederdi. Herkes gibi. Neyse biz yine yarenle deli dolu geçireceğimiz bir yılı düşünürken mikrofandan biri konuştu ve tabiki pic okul Müdürümüz... Müdürü aldırmayıp yarenle tekrar konuşmaya başladık ben telefonumla ilgileniyordum yaren yine bana tatilde yaptığı şeyleri anlatıyordu ve tam kafamı kaldırdığım anda o gülüşü görmem bir olmuştu. O kadar mükemmel bir şey görmemiştim daha önce hayatımda. Sanırım bu benim için yeni bir aşk olucakti içimde uçuşan kelebekler ve onun gülüşü mükemmel bir bütündü. Yaren hala anlatmaya devam ediyordu tabi ben ona dalmış onun gülüşünü izliyordum. Yaren bunu farkedince yine piçlik yapıp tabi çocuğa bağırdı ve biz direk arkamizi döndük. Sanırım yarenin yanında bir daha asla birine bakmıycam. Bütün gün okulda onu takip ettim ilk gün ve yarenin piclikleriyle uğraştım tabi. Ertesi gün yine alarma küfür ederek uyanmanin mutlulugya Kahvaltımı yapıp çıktım evden. Bugün sanki okula gitmek benim için daha farklıydı. Onun gülüşünü görmeyi o kadar çok özlemiştim ki ilk defa okula istekli gidiyordum bugün. Ben tabi direk yarenlerin bloga gitmistim onu görmek umuduyla ve gördümde ben hayatimda onun kadar tatlı gülen birini görmemiştim ya. Benim ona o kadar dikkatli baktığımı farketmiş olmalı ki yanımdan geçerken sürekli oda bana bakıyordu bu mutlulukla okula ilk bir ay çok istekli geldim.

Egoist BaşkanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin