Betül beni öldürücek

47 1 0
                                    

Hergun ondan bahsediyorum sınıftakilere. Neredeyse öğretmenler bile öğrenicek olanları.  Ama napabilirim ki onu görmek kadar hayatta başka güzel bişi yok. Bugün sabah yine sınıfa girdim ve bizimkilere onu anlatmaya başladım

"Kanka çok tatlı ya. Çok tatlı gülüyo."

Biraz durup devam ettim

" ya o kadar şeker ki allahım çok seviyorum. Hani bi kere sarılıp kokusunu içime çeksem sanki herşeyi unutturucak bana."

Dedigim gibi Betül ve elif kapıdan girdiğinde söylediği tek şey şu oldu "Lale yeter artik senin yüzünden çocuk rüyalarimiza giriyor sus lütfen"

Ben tabi onlari aldırmayıp bütün gün ondna bahsetmeye devam ettim. Onları takmıcağımı onlarda biliyordu. Çünkü her seferinde aynı şey olurdu onlar bana sus der ben bütün gün ondan bahsetmeye devam ederdim. Cam kenarında oturuyordum sınıfta ve aşağıyı rahatlıkla görebiliyordum onlarda beni görüyo tabi. İşte bugün Berklerin ilk dersi beden Eğitimiydi sabah sırf onu görebilmek için erken geldim sınıfa ve hemen cam kenarında ki yerime oturdum. Ve beklediğim kişi geldi spor salonunun önündeki banklardan birine oturdu.  Bence özellikle oturdu çünkü tam benim oturduğum yerin karışısındaydı. Bizim sınıftakiler hep bir ağızdan bana bağırdı " Lale aşağıya bakk!" Ben direk kafamı çevirdiğimde göz göze geldik. Evet oda bana bakıyordu ve gülümsedi. Benimde ister istemez yüzümde bi gülümseme olurdu onu gördüğüm zaman. Bütün ders onu izledim gözümü biel kırpmadan arada çaktırmadan yukarı bakıyordu tabi. Benim yanimda oturan Cansu saolsun hiç gözünden kaçmazdı zaten böyle şeyler.  Berk yukarı baktığında öyle bir bağırdı ki çocuk kafasını indirmesiyle tekrar bakması bir oldu. Ben utanıp kafami çevirdim.  Diğer ders Betül yanıma oturdu. Onunda aynı şeyi yapıcağından şüphem yoktu ki. Berk spir salonunun üst tarafında bulunan ofise çıkmıştı arkadaşlarıyla. Ordaki pencerelerden sadece gözü gözükecek şekilde bana baktığında o kadar komikti ki bütün cam kenarında ki arkadaşlarım dersin ortasında kahkahalara boğuldu. Ben o gün Betülün yanımda olmasını fırsat bilip sabahtan akşama kadar ona berki anlattım.  Betülün tek kelime benim susmama yetmişti." Eğer o çeneni kapatmazsan okulun ortasında Berk Lale seni seviyor diye bağırırım ayrıca tüm herkesin önünde seni öldürürüm " demesiyle bebim o gün çenemi kapamam bir olmuştu aksama kadar çatlamıştım bişi söylememek için ama olsun Betülün bağırmasından daha kötü değildi.

Egoist BaşkanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin