Gardiyanın ayakkabılarının koriordaki tok sesleri kulağıma geliyordu.Hapishane kapısının küçük penceresi açılıp gardiyanın sert ve kaba sesi duyuldu "Görkem Çakır ziyaretçin var."dedi.
Ayağı kalktım ve koğuşun demir kapısına ilerledim.Gardiyan kapıyı gürültülü bir şekilde açtı.Ziyaretçi kısmına doğru adımlamaya başladım.Bir yandanda düşünüyordum beni yıllardır kimse ziyarete gelmemisti.Buraya tıktıran babam bile.Yaptığı iğrençliği bana iftira atarak örtbas etmişti.Bu kötülük bir kızın annesiz büyümeine,bir adamın aşık olduğu kadından bir ömür uzak kalmasına neden olmuştu.O küçük kızın annesini gözlerimin önünde öldürmüştü.Daha 14 yaşındaydım.Ve babam banada acımamıştı.Beni kendi bu pislikten kurtulsun diye buradaki deliğe tıkmıştı.Beni polisler almadan öncede şöyle demişti "Böyle olması gerekti."Böyle olması gerekmişmiş...Benim bu delikte kaybolan 4 yılıma ve kaybolmaya devam edecek 6 yılıma ne olacak? Elbet buradan çıkacaktım ve intikamımı alacaktım.
Beni düşüncelerimden ayıran gardiyanın sesi odu."Hadi geç içeri!"Adımlarımı hızlandırıp görüşme yerine geçtim.
Arkası dönük sarışın bir kadın oturuyordu masada.Bu kimdi?Neden gelmişti? Hemen masaya adimlayip oturdum.Karşımdaki kadın orta yaşlardaydı.Sert yüz hatları ve mavi gözleri vardı.Kadını dikkatlice süzdüm.Beni onu süzmekten ayıran sert sesi olmuştu.Kadın"Merhaba ben Ipek."dedi.Ben hep insanlara karşı soğuk olmuştum.Belkide bu yüzden hep dayak yemiştim hapishanede yaşıtlarımdan.
Düşüncelerimden sıyrılıp "Neden beni ziyarete geldiniz?"dedim.Kadın tanışmak istemediğimi anlamış olacak ki "Seni burdan çıkarmak için görevlendirildim."
Ben "Görevlendirildim derken?"dedim.Kadın derin bir nefes aldı ve "Şemsi Beyazgül sizi burdan çıkartıcak fakat bir isteği var."Kadın derin bir nefes alıp konuşmasına devam etti "Babanıza karşı sizinle birlikte iş birliği yapmak istiyor."
Babama karşı benle işbirliği yapmakmı....İntikam almak istiyordum ama bu kadar ani olması beni şaşırtmıştı.Gerçi ani bile değildi bu delikte 4 yılım geçmişti.Belkide artık kurtulmanın zamanı gelmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtuluş
Teen FictionAcıların en büyüğü babasının 14 yaşındayken ona yaptığıydı...14 yaşındayken 4 duvarın arasındaydı.Çocukluğunu diğer çocuklarla futbol oynayarak,annesinden üstü kirlendiği için azar yiyerek,okulda her derste canı sıkıldığında arkadaşıyla sohbet edere...