İntikam Ateşi

17 2 2
                                    

Şemsi Bey gözümdeki kararlılığı görmüş olacak ki memnuniyetle gülümsedi.Daha sonra boğazını temizleyip şunları söyledi "Şimdilik beklemede kalacağız.Baban olacak o pis herifi alttan alttan vuracağız.Yavaş ve sinsi adımlarla yolumuza devam edeceğiz.Bunun için sen onun gözünde hayatına normal bir şekilde devam eden genç bir çocuk gibi gözükmelisin.Bu yüzden sana şimdi kolay bir görev vereceğim."

Derin bir nefes alıp sözlerine devam etti."Hatırlarsın ki baban benim biricik kardeşim olan Hakan'ı öldürdü.Hem senin gözlerinin önünde hemde kardeşimin çocuğu yani biricik yeğenim Ela'nın önünde.İkinizde çocuktunuz. "sözlerine devam etti...

"Çok iyi hatırlıyorum baban acımasızca kardeşimin gözlerine bakıyordu.Ona ne kadar "Dur yapma!Bu senin sonun olur!" desem de beni dinlemedi.Kardeşimin ölümü aslında hem senin hem de Ela için kötü bir sonun başlangıcı oldu.Ela babasız büyürken,sen ailesiz büyüdün.Ve güvendiğin,büyüyünce "onun gibi olacağım"dediğin adam seni hayal kırıklığına uğrattı."

Derin bir nefes aldı.Sanki kelimeler ağzından çıkmak istemiyordu.Hastalığından dolayı sesi pürüzlüydü fakat gözleri bir o kadar da intikam ateşi ile yanıyordu.

"Şimdi Ela lise 3'de.Sanırım aranızda 4 yaş var sen şimdi üniversite okuyor olacaktın.Tabi şerefsiz baban olmasaydı."Son cümleyi çok hiddetli bir şekilde söylemişti.Sözüne devam etti "Neyse şimdi senden bir şey istiyorum.Ela'ya göz kulak olmanı istiyorum."dedi.

Ben şaşırmış bir şekilde ona baktım."İyi de ben hapse atıldığımda lise 1' e yeni geçecektım.Şimdi lise 3'ten nasıl başlarım?"dedim.

Şemsi Bey"Sizin eğitiminiz evde verilecek.Özel öğretmen tutacağım,sana konuları sade bir dille anlatacak.Sende Ela'nın lisesinde olacaksın ona göz kulak olmak için.İlk görevimiz ve başlangıcımız bu.Hayatında yaşadığın tüm kırıklıklarını,acılarını hafifletecek olan bir intikam olacak bu.Yavaş ve derin.İnce bir çizgi arasında gidip geleceğiz.Ya intikamın ateşiyle kasıp kavrulacağız ya da intikamın ateşi bizi yok edecek.Bu yüzden temkinli adımlar atacağız.Hadi bakalım evlat şimdi siz odalarınıza gidip biraz dinlenin,yarın ilk adımımızı atacağız."

dedi ve yanındaki kadının kulağına bir şeyleredi.Kadın başını onaylarcasına sallayıp bizi odamıza yönlendirdi.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KurtuluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin