Chapter 5 .

1.6K 48 3
                                    

 Am simţit cum Harry se apropie de sutienul meu negru , care peste câteva minute a zburat prin cameră , aterizând pe podeaua rece .Harry mă săruta din ce în ce mai apăsat lăsându-mi urme roşiatice pe pielea mea albă , doar două bucăţi de material ne mai despărţeau . Harry se lăsa uşor spre bazinul meu , printre buzele mele între-deschise ieşind mici gemete , am simţit cum îmi muşcă delicat picioarele , cârlionţi lui îmi atingeau pielea , făcând să simt un fior pe şira spinării . Arătătorul lui Harry coboară delicat apropiându-se din ce în ce mai mult de bazinul meu .Îi atingeam pieptul bine lucrat , ochii lui sclipeau de plăcere , sorbându-i pe ai mei din priviri .Se apropie cu degetele lui mari şi fine de micul material pe care-l mai purtam şi  pătrunde uşor , atingându-mă delicat făcându-mă să gem . Ma privit pervers şi a început să mă atingă mai apăsat , lăsând în urma atingerilor lui mici gemete care erau ca un ecou în cameră . Mi-a luat mâna întreptănd-o spre boxerii lui îndemnându-mă să-l ating . Mi-am îndreptat măna uşor spre bazinul lui şi am pătruns satisfăcându-l din ce în ce mai mult pe Harry . M-a ridicat picioarele mele încolăcindu-se în jurul taliei mele şi m-a izbit de perete începând să mă sărute apăsat pe tot corpul . Mi-am înfipt mâinile în părul lui care era fin. Am simţit cum micul material pe care-l purtam  este dat jos de Harry îndreptăndu-se spre podea , am făcut acelaşi lucru fiind îndemnată de Harry care gemea satisfăcut de tot ce se întâmpla . S-a aşezat peste mine în patul moale şi a început să mă atingă în zona bazinului şi dintr-o dată am simţit cum se apropie de mine şi îmi prinde talia şi mă trage satisfăcut aproapede el , bazinul meu fiind în al lui , îmi zâmbea . Mâinile mele s-au dus pe spatele lui înfigându-se uşor , lăsând urme uşor roşiatice . Şi aşa s-a produs totul , Harry era satisfăcut şi-i săruta apăsat pielea mea care tremura la atingerile lui , mă îndemna să fac acelaşi lucru. După multe gemete şi ţipete m-am uitat la Harry extenuată , fiind prima oară .

-Ai obosit ? îmi şopteşte el

-Puţin...

-Lasă continuăm mâine .

Am rămas uimită şi speriată , dar Harry m-a luat şi spatele meu a atins pieptul său strândându-mă tare în braţele lui calde .

Am simţit cum un braţ de al lui coboară pe talia mea şi unul se intreaptă spre noptieră . A luat ceva , dar nu am văzut prea bine .

-An..îmi şopti el .

-D-da..

-I-a asta !

-Ce e ?

-O pastilă .

-Pentru ?

-Pentru că nu vreau să mă trezesc cu un copil . Ok ?

-B-bine...

M-am ridicat şi m-am dus la baie unde am luat pastila pe care mi-o dădu-se Harry , nu-mi vedea să cred ce am făcut . După ce mintea mea a realizat o lacrimă s-a scurs pe obrazul meu pal , dar am şters-o repede nu vroiam să plâng  pentru asta . Trebuia să fiu tare , chair dacă am fost o proastă şi nu am conştentizat nimic  .Mi-am luat un tricou de al lui Harry din baie care-mi ajungea până la genunchi , am  deschis uşa şi am văzut că Harry dormea , adică aşa cred . Am păşit uşor printre hainele noastre spre uşă , şi când să apăs pe clanţă , am auzit vocea răguşită a lui Harry :

-An !

M-am îndreptat spre el , ochii lui verzi mă sorbeau şi dând de privirea lui capul meu a căzut uşor în pământ , dar o mână mi-a prins bărbia şi mi-a ridicat-o . Îl priveam în ochii lui verzi şi pătrunzători , respiraţia mea era mai grea , iar a lui îmi atingea uşor faţa care era examinată de ochii lui , care s-au oprit pe buzele mele de un roşu deschis . Feţele noastre erau despărţite de câţiva centrimetri , până când buzele noastre s-au contopit uşor . Harry mi-a atins faţa cu vârfurile degetelor lui , eu încrucişându-mi braţele în jurul gâtului lui.

-Nu pleca ! mi-a şoptit el

Ochii mei albaştrii  i-au întâlnit pe ai lui , făcându-mă să cedez .

-Nu voi pleca !

Un mic zâmbet i-a apărut pe buze , gropiţele lui apărând pe faţa lui .

-Haide să ne culcăm !

M-am uitat la ceas , era 19:10 .

-Nu e cam prea devreme ...

S-a uitat la ceas şi apoi la mine .

-Da , ai dreptate . Cât de repede a trecut timpul .

-D-da . Harry...

-Ce e ?

-Mi-e foame şi trebuie să plec ...

-Nu pleci ! am văzut cum vocea lui era puţin ridicată şi privirea lui era serioasă

Nu am mai spus nimic , mă uitam la Harry care s-a apropiat de mine şi m-a luat în braţe , eu fijnd mai pitică nu mai atingeam pământul . picioarele mele s-au încrucişat în jurul taliei lui şi am văzut că deschide uşa .

-U-unde mergem ?

-Să mâncăm .

-Dar...

-Shh . vărful arătătorului lui îmi atinseră buzele , eu privindu-i ochii ce sclipeau în întuneric .

Am ajuns în bucătărie unde m-a aşezat pe masă , eu în cercând să cobor , dar Harry m-a prins .

-Nu pleci de aici !

Mă uitam la el cum se îndreaptă şi îşi ia un halat pe el , acoperându-şi corpul .

S-a dus la frigider şi a luat ceva , eu privindu-l atent . Un zâmbet de al lui apărea la fiecare minut cănd ochii mei îi întâlneu pe ai lui . A aşezat pe masă două farfurii cu mâncare , apoi s-a îndreptat spre mine şi m-a luat strâns la pieptul său , el aşezându-se pe un scaun , iar eu fiind pusă în poala lui . A luat din mâncare şi a îndreptat furculiţa spre gura mea , m-am uitat la el , mi-a zâmbit şi m-a hrănit jucăndu-se cu lingura în aer , făcându-mă să vreau mai mult aceea furculiţă , după ce am terminat m-a luat tot în braţele lui puternice şi am urcat sus în camera lui .

-Pot să merg şi eu .

-Cât timp sunt eu aici , nu poţi . mi-a spus el zâmbindu-mi .

M-a aşezat în patul moale , punându-se lângă mine , mâna lui ţinându-mă strans .M-a pupat pe frunte şi mi-a şoptit la ureche :

-Noapte bună !

I-am zâmbit şi m-am întors cu faţa spre el .

-Harry , eu trebuie să mă duc să dorm la mine acasă ....

Am văzut cum faţa lui se încruntă puţin , privirea lui sorbindu-mă , eu uitându-mă puţin speriată la el .

-An , o să dormi cu mine ! mi-a spus el sărutându-mă pe nas .

M-am uitat la el , dănd din cap în semn de afirmaţie , el zâmbindu-mi . M-a tras mai aprope de el şi .........

Heii !!

Aştept multe păreri !! c:

Just Love . ( A Harry Styles Fan Fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum