Chapter 15 .

993 30 1
                                    

Stăteam şi priveam în gol , era un mare defect că aveam încredere şi mă ataşam repede de cineva care nu merită . Aşa eram de mică , o fată prostuţă de care toată lumea îşi bătea joc . Am crezut că e altfel şi că nu e un curvar ca toţi ceilalţi, dar m-am înşelat amrnic. E un idiot ca ceilalţi şi nimic nu o să schimbe asta.

Gândurile mele au fost întrerupte de o izbitură puternică a uşii . M-am speriat , simţeam cum inima mea încearcă să o ia la goană. Cine putea veni aici ? Chiar eu. M-am ridicat de pe poadeaua umezită şi m-am îndreptat spre uşa de la intrare. M-am strecurat după un perete alb şi prăfuit şi am început să mă uit la aceea persoană care trânti-se uşa mai înainte . Era un băiat brunet cu ochii negri şi pătrunzători precum cerul noaptea . Era lipit de un perete trăgând dintr-o ţigare , la cât de împiedicată sunt m-am lovit de o masă provocând un sunet ce a răsunat în casa pustie . Imediat acei doi ochi negri m-am examinat .

-Cine eşti ?

Nu ştiam ce să-i zic brunaetului care mă privea ciudat .

-Erm..sunt Anne.

Eram nesigură pe cuvintele mele . Brunetul mi-a ăntins mâna , eu privindu-l confuz .

-Chris .

-Încântată.

-Şi eu .

Ne-am atins mâinile în timp ce el încă trăgea din aceea ţigare . Mi-a întins pachetul de ţigări în semn de a lua una . Aşa o amintire mi-a răscolit mintea .

*Flashback*

Stăeam pe un pat al spitalului privind cum totul în jurul meu zboară şi are aripi . Nu ştiam cum dracu am ajuns aici, tot ce ştiam era că am leşinat pe un pod .

Kate stătea lângă mine abţinându-se să nu plângă. Ce dracu am mai făcut?

-Anne lasă-te nu vezi cum ai ajuns . Eşti la dezintoxicare !

-Hăă?

-Nu te mai droga, nu mai bea şi nu mai fuma ! Uite în ce stare eşti!

Fără să vreau un răset a ieşit din gura mea , ceea ce era dovada că eram vai de capul meu .

Eram plină de perfuzi şi nu puteam să mă mişc, mă durea capul, eram ameţită şi miroseam toată a alcool .

*End Flaskback*

Da, înainte eram o drogată şi în fiecare seară eram beată . M-am lăsat, nu puteam continua , asta însemna să rămân singură . Nu prea puteam refuza aceea ţigare, nu am mai fumat de mult.

I-am luat pachetul din mână şi am tras o ţigare din el .

-Stai aici! Nu muşc. A chicotit Chris

M-am aşezat lângă el , am simţit parfumul seducător ce mă făcea să sar pe el. Mi-am aprins ţigarea şi am început să trag încet din ea .

-Şi ce caută o fată singură aici?

-Hmm..nu ştiu, am venit să mă relaxez .

-Ok, minte pe altcineva . Ai ochi roşi şi cine mama dracului ar vrea să se relaxeze aici?

Capul meu s-a lăsat în jos privind scrumul ce cădea din ţigări . Mâna lui mi-a ridicat bărbia ce era udă de la lacrimi . Ochii noi s-au încrucişat , eram tot mai aproape de el . Până când i-am simţit buzele calde peste ale mele .

--------------------------------------------------

Heii ! xoxox

Nu ştiu cât de reuşit e , mie mi se pare plictisitor . În fine vă aştept părerile . :*

Rallu xx

-----------------------------------------------------

Just Love . ( A Harry Styles Fan Fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum