M-a tras mai aprope de el şi mi-a şoptit la ureche , în timp ce mâna lui îmi cuprinde protector talia mea :
-Noapte bună !
-Ş-şi ţie .
Mă uitam la Harry cum ochi lui verzi se închid uşor , iar cârlionţi lui îi cad pe faţă . Era adorabil şi părea inocent . Buzele mele i-au atins delicat nasul , el zâmbindu-mi , deci nu dormea . M-am aşezat lângă pieptul lui şi am închis uşor ochii , speram să adorm .
-Din perspectiva lui Kate-
Eram singură în faţa uşii în speranţa că idioata mea va venii acum şi va dormi cu mine , doar era ultima seară când o mai vedeam . Nu stăteam doar o lună , ci un an . Şi mă durea asta să ştiu că nu o să mai am cu cine râde sau plânge .Era de mult timp la întâlnire , iar telefonul îi era descărcat . Sigur a uitat de mine , sigur nu-i pasă .
Mi-am târât corpul până în camera mea goală şi pustie şi m-am aruncat în pat , lacrimile mele prelingându-se pe obraji mei pali . Am adormit cu gândul la Anne şi la amintirile cu ea . Lacrimile mele încă udând perna albă pe care capul meu era aşezat .
-Din perspectiva lui Anne-
M-am trezit simţind un deget ce făcea cercuri pe umărul meu . Am deschis ochii încet şi am văzut ochii verzi ai lui Harry care mă priveau şi zâmbetul lui mare .
-Neaţa .
-Bună dimineaţa . am spus eu cu o voce răguşită
-Mergem să mâncăm ?
-Îhî .
M-a luat din nou în braţe , acest lucru mă enerva , doar aveam şi eu picioare .
-Harry...
-Da .
Ochii lui s-au mutat spre mine , aşteptând un răspuns .
-Pot şi eu să merg...
-Nu poţi .
M-am uitat la el , iar el mi-a afişat un zâmbet ce-i scoteau în evidenţă gropiţele , degetele mele s-au îndreptat spre ele şi au acoperit gropiţele lui , eu zâmbind .
-Ce crezi că faci ?
-Nimic . spun eu chicotind
-O să o păţeşti !
-Dacă mă prinzi !
M-a lăsat jos , iar picioarele mele au luat-o la fugă prin casă cu Harry în spatele meu , dar eu la cât de împiedicată sunt , am căzut Harry fiind în urma mea şi făcând acelaşi lucru .
-Te-am prins .
-Nu e corect .
-Ba da e şi ca să scapi va trebui să mă săruţi .
Inima mea bătea ca o nebună , iar faţa lui Harry era la 2 centimetri de a mea . Mâinile lui mi-au prins încheietura şi eu nu puteam să scap din strânsoarea lui . Mi-am apropiat buzele de ale lui şi l-am sărutat , el muşcându-mi buza inferioară şi lundu-mă în braţe , mâinile lui îmi ţineau strâns talia .Am mers până în bucătărie sărutându-ne pasional . M-a aşezat pe un scaun şi a scos câte ceva din frigider . Am coborât uşor şi m-am dus în spatele lui şi mi-am îndreptat degetele spre cârlionţi lui , i-am ciufulit repede şi am fugit spre scaun , dar Harry mă văzuse .
S-a întors spre mine , eu chicotind uşor când i-am văzut cârlionţii ciufuliţi .
-Tu vrei să te joci , nu ?
-Eu nu am făcut nimic . îmi ţieam mâna la gură pentru a nu răde
S-a apropiat de mine şi m-a trântiti pe jos începând să mă gâdile , mi-e dădăndu-mi lacrimile de la atât râs . Dar s-a oprit deodată eu uitându-mă puţin confuză la el .
-An..
Mă uitam la el nedumerită ce vrea să-mi zică .
-D-da..
-Ştiai cât de mult te iubesc !
Când am auzit acele cuvinte picioarele mele s-au înmuita , iar gura mea a rămas între-deschisă . Ochii noştri se sorbeau uşor , inimile noastre bătând repede şi respiraţile fiind foarte grele . Până la urmă gura mea s-a mişcat uşor , şoptind puţin nesigură .
-Şi eu !
Atunci ne-am apropiat mai mult unul de celălalt şi ne-am sărutat , a fost un sărut lung . După ce ne-am oprit obrajii mei s-au înroşit , iar Harry a chicotit eu dăndu-i un pumn încet în umăr . Ne-am ridicat şi am simţit cum respiraţea lui Harry îmi atimge gâtul , gâdilând-o , i-am făcut loc lăsându-mi capul într-o parte şi am simţit buzele lui cărnoase cum îmi ating rana . S-a apropiat de urechea mea şi mi-a şoptit :
Heii !!
Aştept păreri! :)
CITEȘTI
Just Love . ( A Harry Styles Fan Fiction )
FanficEste vorba de Anne , o simplă fată până într-o zi în care ajunge să fie prietenă cu Harry Styles . Şi până la urmă se îndrăgosteşte de el , după o noapte de amor . El- protectiv , agresiv , iubitor , pervers şi schimbat de Ea. Ea-inocentă , iubito...