S-a apropiat de urechea mea şi mi-a şoptit :
-Eşti a mea !
Ma sărutat pe ureche , gâdilându-mă cu respiraţia lui caldă .
-Doar a ta !
Mi-a zâmbit şi am simţit mâinile lui mari cum se apropie obraznic de talia mea micuţă . M-a tras mai apropae de el , spatele meu făcând contact cu pieptului bine lucrat . Respiraţia lui de mentă îmi gâdila gâtul .M-a întors spre el şi buzele lui s-au apropiat de ale mele , zdrobindu-le uşor . După ce ne-am dezlipit , mi-a zâmbit pervers , apoi mi-a atins uşor obrazul eu uitându-mă în ochii lui verzi .
După ce m-a aşezat pe mobila albă a vrut să se ducă la frigider să pregătească masa , dar l-am prins de încheietură , el întorcându-se confuz la mine . M-am ridicat apropiându-mă de el , m-am uitat în ochi lui confuzi .
-Te rog , lasă-mă să te ajut .
-Dar..
Nu a apucat să termine pentru că degetul meu arătător s-a întrdreptat spre buzele lui carnoase .
-Shh...
Mi-a zâmbit apoi m-am îndreptat spre frigider , am luat laptele şi m-am întors la Harry care avea o pungă gigantică de cereale şi duoă boluri la fel de mari . Le-am pregătit apoi ne-am aşezat la masă . Am văzut că Harry îşi îndrepta jucăuş lingura lui spre gura mea .
-Deschide vine avionul ! Brr..brrr. am chicotit uşor când l-am văzut că el chiar aşteaptă de deschid gura .
Până la urma am deschis-o , iar el mi-a băgat uşor lingura ăn gură , am început să mestec , apoi m-am gândit să-i fac acelaşi lucru .
-Hally , deschide guriţa vine trenuleţul ! am spus eu aproape râzând
A deschis gura , aproape râzând şi m-a lăsat să-i dau să mănânce . După ce ne-am mai prostit noi tot aşa , m-am oferit să spăl eu vasele , iar Harry s-a dus până la baie . M-am îndreptat spre ghiuvetă şi am început să spăl vasele , dar neatentă fiind am dat din greşeală în cuţitul care se afla pe uscător . M-am tăiatla încheietură puţin , ce tot spun eu puţin mai mult. Imediat după zgomotul care a răsunat în toată casa , am simţit prezenţa cuiva . Mi-am pus repede mâna la spate pentru ca Harry să nu vadă .
-An , ţi-am zis să mă laşi pe mine .
-Harry , nu am păţit nimic .
Dar pe cine încerc eu să păcălesc , poate mă credea dacă nu cădea o picătură de sănge din spatele meu .
-Arată-mi . mi-a spus el calm
I-am arătat mâna , iar el s-a apropiat de mine .
-Nu poţi avea grijă mereu de mine , Harry .
-Ba da pot .
Cuvintele lui m-au înmuiat complet uitându-mă în ochii lui sinceri . A luat bandaj şi multe creme şi m-a luat în braţe ducându-mă pe canapeaua din living . A început să mă ungă uşor cu cremă pe rană , apoi mi.a înfrăşurat bandajul în jurul încheiaturii .
-Mulţumesc.. am spus eu lăsând uşor capul în jos .
Am simţit două degete ce se apropie de bărbia mea şi o ridică făcând ca ochi mei albaştri să-i întâlnească pe ai lui .
-Nu ai de ce să-mi mulţumeşti .
I-am zâmbit şi m-am apropiat de el , feţele noastre fiind la depărtare de 2 cm . Buzele mele s-au contopit cu ale lui , el zâmbindu-mi şi încrucişându-şi mâinile în jurzl taliei mele , eu mi-am înfipt degetele în cârlionţi lui ciufulindu-i , i-am prins buza inferioară şi am tras-o în jos . După un sărut lung , ne-am dezlipit , iar eu m-am aşezat cu capul pe picioarele lui şi am început să mă joc cu cârlionţii lui dezordonaţi . El zâmbindu-mi , eu făcând acelaşi lucru .
-Din perspectiva lui Kate-
Era 11:00 , zborul era la 12:00 şi Anne încă nu a ajuns . Ştiu cât de mult şi-a dorit să-l întâlnească pe Harry , chiar dacă niciodată nu recunoştea . Mă bucut extrem de mult pentru ea şi sper ca o să ţinem legătura .Aş vrea să nu stau atât de mult , sper ca tata să se facă bine repede . Mi se pare ciudat să stau un an , deoarece tata nu e aşa bolnav , într-o lună trebuie să se facă bine .
Am coborât scările cu bagajele în mâna . nu eram supărată pentru că Anne nu era aici , eram bucuroasă şi foarte fericită pentru ea . Cred că s-a simţit superb şi asta-i doresc . Doar e prietena mea . Am închis uşa casei , o lacrimă prelingându-se pe obrazul meu pal .
-O să-mi fie dor de tine Anne ! am şoptit eu uşor
Am luat un taxi şi am pornit spre aeroport .
-Din perspectiva lui Harry-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vă mulţumesc pentru toate părerile care ma ajută mult , pentru voturi , defapt vă mulţumec pentru tot .
Vă mai aştept cu multe păreri !!
Rallu xx
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Just Love . ( A Harry Styles Fan Fiction )
FanficEste vorba de Anne , o simplă fată până într-o zi în care ajunge să fie prietenă cu Harry Styles . Şi până la urmă se îndrăgosteşte de el , după o noapte de amor . El- protectiv , agresiv , iubitor , pervers şi schimbat de Ea. Ea-inocentă , iubito...