Aşa că am trântit-o de peretele alb al camerei şi mi-am dus uşor buzele spre urechea ei , i-am muşcat-i lobul urechii apoi i-am şoptit :
-Ann..ştii că va fi bine .
Am văzut cum buzele ei rozali se deschid , răsunând în toată camera doar glesul ei subţire .
-Sper .
Buzele mele s-au apropiatde buza ei inferioară , trăgând-o în jos . Un geamăt a ieşit din gura ei când mâinile mele i-au strâns uşor fundul , buzele mele încă sugându-i pielea din scobitura gâtului ei fin . Mi-am îndreptat mâna spre sânii ei ,mâna mea mare i-a strâns uşor sânul drept , în gâtul ei simţindu-se vibraşie geametelor . Pielea ei albă tremura uşor la atingerile mele obraznice .Am luat-o şi am aruncat-o în aptul mare şi pufos , pieptul meu acum zdrobindu-i sâni , greutatea mi-am sprijinit-o într-o mână , lăsând corpul ei firav să fie atins delicat de al meu . Buzele mele s-au apropiat de ale ei , limba mea străbătundu-i fiecare colţişor al gurii . Gemetele ei de plăcere răsunau în cameră , mi-am îndreptat mâna spre talia ei şi am început să-i ating fiecare parte , lăsănd-o uşor în jos . Când arătătorul meu s-a apropiat din ce în ce mai mult de slipii ei , Anne mi-a strâns tare cărlionţi mei ce-i atingeu obrajii roşi . Am încercat să-i dau jos pantaloni , dar mâna ei mică m-a oprit , trăgând-o înapoi unde era . Am continuat să-mi strecor mâna pe sub tricoul ei , ajungând la sâni ei ce se ridicau foarte repede la atingerile mele mai apăsate . I-am strâns sânii , apoi i-am gâdilat uşor cu degetele mele mari . Am ridicat-o şi am aşezat-o uşor cu capul pe pernele mari , eu aşezând-o lângâ mine şi trăgând-o la pieptul meu , braţul meu fiind în jurul corpului ei micuţ .
Mă gândeam ce va face când va locui singură într-o casă destul de mare , atunci o idee mi-a venit . Ar putea locui cu mine , eu stând singur câteodată mă simt singur şi aş avea nevoie de cineva la care ţin , nu doar la o aventură .
-Ann...
Capul ei s-a întors spre mine , ochii ei mari şi negri privindu-mă .
-O să te muţi la mine .
Atunci faţa ei deveni serioasă , privirea ei întreptându-se în jos .
-Harry , nu pot..Adică aici am stat de când mă ştiu şi....
-Nici un refuz .
-Dar...
-Nici un dar . Nu te pot lăsa aici singură , ţi se pot întâmpla multe lucruri şi vraeu să fii în siguranţă .
-Şi aici pot fii în siguranţă !
-Nu , nu poţi .
Nu a mai putut rosti nimic , deoarece degetul meu s-a întreptat spre buzele ei , împiedicându-le să mai se poată deschide .
-Diseară să ai bagajele făcute !
-Nu voi veni !
Atunci nervi mei crescuseră . De ce nu vrea să accepte odată ? Fără mine i se pot întâmpla o grămadă de lucruri rele şi nu aş suporta să o văd tristă sau neprotejată . e a mea acum şi nimeni nu se atinge de ce e al meu . Tot ce e al meu , rămâne al meu şi nimeni şi nimic nu poate să-i facă rău .
-Anne vei veni cu sau fără voia ta !
-E dreptul meu , Harry !
Ohh..fata asta mă scoate din minţi , dar totuşi încăpăţânată cum e ea , e a mea şi ţin la ea cel mai mult . De ce nu-şi dă seama că eu vreau doar să o protejez ?
-Eşti a mea ! Nu aş suporta să te văd fiind atinsă de altcineva . Tot ce e al meu e doar al meu ! am apus eu accentuând cuvintele ’’Doar al meu’’ .
-Ohh..bine .
Atunci buzele mele s-au îndreptatspre nasul ei micuţ sărutându-l uşor şi umed . Mi-a zâmbit , eu răspunându-i la zâmbet . A vrut să se ridice , dar mâna mea i-a prins încheietura trăgând-o aprope de pieptul meu . Se uita destul de confuză la mine , ochii mei privind-o şi examinând-o .
-Unde te duci ?
-S-să-mi pregătesc bagajul. A spus ea bâlbâindu-se puţin
-Bine . Du-te !
Am privit-o cum se îndreaptă spre un dulap crem , deschizându-i uşile şi începând sâ scoatâ o grâmadă de haine , eu începând sî chicotesc când am văzut o pereche de chiloţei roşii din dantea şi pe deasupra şi tanga . Şi-a îndreptat privirea spre mine , privindu-mă întrebătoare .I-am făcut semn spre chiloţei ce încă zăceau pe podea . Atunci obraji ei au prins o culoare roşie , lundu-i imediat şi ascunzându-i undeva unde privirea mea nu-i putea examina .
-Ohh..ce drăguţi sunt . Să-i porţi diseară . i-am spus eu zâmbind pervers
-Mai taci...a spus ea rişinată încă de situaţie .
-Chiar erau drăguţi ! am protestat eu
A mormăit ceva , în timp ce eu o priveam pervers .
-Diseară aş vrea să-i văd pe tine !
Atunci obraji ei s-au făcut roşi precum racul .
----------------------------------------------------------------------------
Heii !!
Vă aştept părerile !
M-am gândit să dedic şi eu însfărşit primul meu capitol , unei bune prietene ce mă susţine în legătură cu povestea. Îi mulţumesc foarte mult şi vă mulţumesc şi vouă pentru tot ! xoxo
Nu ştiu când voi mai posta , acum vin tezele şi bla bla bla ...Ştiţi şi voi deci sper să vă bucuraţi de capitolul ăsta !
Rallu xx
-------------------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Just Love . ( A Harry Styles Fan Fiction )
FanfictionEste vorba de Anne , o simplă fată până într-o zi în care ajunge să fie prietenă cu Harry Styles . Şi până la urmă se îndrăgosteşte de el , după o noapte de amor . El- protectiv , agresiv , iubitor , pervers şi schimbat de Ea. Ea-inocentă , iubito...