Tamam bakın artık sinirlenmeye başlıyorum.Adımı nerden biliyorsun?
-Shan anladığıma göre elenaya hiç birşey anlatmamışsın büyük bir hayal kırıklığı.
-Kes sesini carter.
-Bu çok üzücü shan sencede bilmesi gerekmiyor mu?
Arkada oturan çocuk alayla bunları söylerken adının shan olduğunu öğrendiğim çocuk ise elinin altındaki direksiyonu sıkıca tutuyordu. Sinirlendiği her halinden belli olan shan sonunda carter'a cevap verdi.
-Zamanı var yakında herşeyi öğrenecek. Sen bu işe karışma carter yok-
-Umarım shan geç kalmazsın sonuçta elenanın ölmesini istemeyiz değil mi?
Tam arkamı dönüp konuşacağım sırada carter denen çocuk arabadan dışarı çıkmıştı. Bende shane dönerek tek kaşımı havaya kaldırdım.
-Sende in arabadan
-Hiçbir yere gitmiyorum lütfen shan neler olduğunu bana anlat.
Gerçekleri öğrenmeye ihtiyacım var lütfen.Yalvarır şekilde sessiz çıkan sesim shan'in verdiği cevap karşısında biranda yükselmişti.
-Elena sana aşağı in dedim.
-Öylemi üzgünüm ama istediğini yapmıyacağım tabi sen istediğim şeyi söylersen belk-
-Bende üzgünüm elena ama bunu sen istedin.
Birden arabanın gaza basmasıyla kafam arabanın kaputuna değdi sinirli bir şekilde konuşmaya başladığımda shan arabayı daha hızlı sürmeye başladı ilk defa bu kadar hızlı giden bir arabaya binmiştim. Tüm bağırışlarıma rağrem durmayan shan, kafasını bana çevirdi kaza yapacağız korkusuyla sahan'in tam göz bebeğinin içine bakarak daha önce hiç bu yükseklikte konuşmadığım bir sesle çığlık atarak konuşmaya başladım.
-Shan sana arabayı dursur dedim.
Araba bir anda durmuştu. Ama şuanda büyük bir şaşkınlık yaşıyordum çünkü shan'e bağırdığım sırada göz bebeği kahferenginden kırmızıya dönüşmüştü. Ben hala şok içindeyken shan konuştu göz rengi normale dönmüştü.
-Elena sen az önce bana neyaptın?
*******************************
-Efendim tahmin ettiğimiz gibi kız gerçekten hayatta robert bize ihanet etti. Neyapmamı istersiniz?
İnsan kılığına giren iblis yüzünü Richardo' ya çevirdi ve insanın içini ürpertecek sesiyle Richardo'ya cevap verdi.
-İhanetin karşılığı ölüm ama bu sefer farklı olacak Richardo.
Bana kızı anlat nasıl biri.-Mezarlıklara kadar takip ettim efendim kız bir insana göre fazla cesaretli ve bir okadarda zeki.
-İnsani özellikler dışında birşey varmı?
-Hayır efendim birşey göremedik.
-Hissediyorum Richardo o kızda birşeyler var.
İblisin yavaş ve fısıltılı çıkan sesi tüyleri ürpertecek türdendi ve tekrar konuşmaya başladı.
-Kızın adı ne Richardo?
-Elena efendim. Kızın adı elena
-Çok güzel bir isim
İblis korkunç derecede bir kahkaha atarken Richardo iblisin karşısında boynunu dahada aşağıya eğerek dinlemeye başladı.
-Elena yakında kavuşacağız.
-Efendim küçük bir misafirimiz var.
Richardo sinsi bir şekilde sırıtırken iblis konuştu.
-Misafirimizi bekletmek istemeyiz.
Biranda kapılar açıldı ve içeriye baştan aşağı siyah giymiş iki kişinin ortasında duran adam hızla iblisin yanına getirildi.
-Bakın burda kim varmış bir vampir ama aciz ve yardıma muhtaç bir vampir ne kadarda acıklı öyle değilmi Richardo?
-Evet efendim.
İblis karşısında yere diz çökmüş vampire yaklaşarak konuşmaya başladı.
-Demek elenanın haberdar olmadığı koruyucusu sensin.
-Canın cehenneme pislik.
Senin karşında asla boyun eymeyeceğim.-Benimkime daha sıra var eric ama bu senin için söyleyemem.
Aslında okadarda kötü sayılmam senden son sözünü istiyebilirim ama yerine getireceğimden emin değilim.-Cehenneme git.
İblis eric'in önüne geçerek tek elini vampirin çenesine koyarak kendi gözlerinin içine bakmasını sağladı bu sırada orada bulunan herkez Richardo' da dahil bir adım geri attılar ve gözlerini iyice yere sabitlediler kimsenin iblise bakmaya cesareti yoktu iblis ellerini kafasının üstüne götürerek siyah örtüyü kafasından kaldırdı ve eric'in gözlerine baktı.
Eric biranda iblisin gözlerinin içinde cayır cayır yanan ateşi gördü ve biranda eric alav almaya başladı iblis geri çekilerek vampirin kül oluşunu izledi sonra arkasını dönerek parçalanmış dudağını kıpırdattı.
-Umarım benim tatlı küçük elenam yanlış seçim yapmaz.
Diyerek gözlerini kısıp sırıtmaya başladı.
********************************
Eve gelir gelmez yukarı elenanın odasına çıktım. Bana bu sabahki gösterdiği tokayı aramaya başladım. Çekmeceler , dolaplar,kitaplık ama hiç bir yerde bulamadım.Sonunda pes edip elenanın yatağının kenarına oturarak dirseklerimi bacaklarımın üstünde sabitleyerek kafamı ellerimin arasına aldım biliyorum kardeşim beni asla affetmeyecek
ama artık kaçmak yok karşı çıkmak var boyun eğmemek var özgürlüğümüzü ve insanoğlunu korumak var.
Biliyorum tarihte görülmemiş bir olay olacak. Bu sefes başrol iblis silat değil elena olacak biz olacaz korkunun ecele faydası yok Bu savaşı elena başlatacak be bitirende hiç şüphesiz elena olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elenanın Dönüşümü
VampireAilesini küçük yaşta kaybeden bir kız. Teyzesi ve eniştesi tarafından sahiplenilir. 18 yaşına gelince londradan washingtona taşınan elena geride bıraktıklarının eskisi gibi olmadığını annesinin ölmeden önce yaptığı bir hata sonucu kızının ömür boyu...