-Richardo eski dostum görüşmeyeli ne kadar çok oldu değilmi?
Richardo yavaşça ayağı kalkarak karşısında duran adamın yanına gitti. Sağ elini öne doğru uzatarak söze başladı.
-Evet eski dostum görüşmeyeli gerçektende uzun süre oldu.
Rihardo eski dostum kısmını Robert'ın anlayamadığı bir şekilde imada bulundu.El sıkışırlarken Richardo sol eliyle 5 metre ötede olan koltuğu işaret ederek konuşmaya başladı.
-Eminim çok yorulmuşsundur ve dinlenmeye ihtiyacın vardır.
-Vampirlerin daha önce yorulduğunu hiç duymadım fakat eski dostumu kıracak değilim.
İkiside yerlerini aldıktan sonra imalı konuşmalar başladı Robert elenayı o kazada öldürmediği için iblis silatı çoktan karşısına almıştı. Bu sırrın asla ortaya çıkmayacağından emindi.
-Richardo gerçekten seni özlemişim dostum.
-Bende Robert emin ol bende seni çok özledim.
-İblisin hala sağ kolumusun eski dostum.
-Evet Efendim hala bana çok değer veriyor ve ona sonsuza dek hizmet edeceğim. Tıpkı senin yaptığın gibi değilmi dostum sonuçta efendimizin bir sözü bizim için emir niteliğindedir ve bunu yapmak zorundayızdır umarım sende benimle aynı fikirdesindir Robert.
Richardo ima ettiği şeyden sonra robert' ın yüz ifadesini izzlemeye başladı. Sonra yavaşça aşağıya doğru adamı süzmeye başladı. Üzerinde vücur hatlarını kol ve göğüs kaslarını belli eden tiyah sade bir tişört altındada açık kahferengi biraz dar olan pantolanlar ve tabi yüzyıllar geçmesine rağmen asla vazgeçemiyeceği siyah deri botlar Richardo'nun gözüne oldukça sempatik gelmişti.
Robert kendisine gelen soru doğrultusunda sessiz kalmayı tercih etti fakat bunun Richardo'yu şüphelendireceğine inanarak sessizliği bozdu.-Tabiki haklısın Richardo iblis silata karşı gelecek kadar cesaretli birini hiç görmedim.
-Robert nina denen kadını özlüyorsun?
Robert' ın unutmaya çalıştığı anılar her defasında karşısına çıkıyordu.
Ninayı hayatında hiç kimseyi sevmediği kadar sevmişti.
Ama değer verdiği kadın kendisinin yaptığı tek bir hata sonucu robert'ı sonsuza dek hayatından silmişti ve normen denen herife gitmişti bunlarla sınırlı kalmamış kimsenin kendilerini bulamayacağı bir yere saklanmıştılar. Herşeye rağmen robert ninayı ve normen'ı bulmuştu. Fakat onu bekleyen süprizden hiç şüphesiz haberi yoktu. Artık ninanın küçük bir kızı vardı.-Ölülerin arkasından yas tutmuyorum Richardo.
-Hatırlıyormusun robert yıllar önce küçük bir kız getirmiştin sevdiğin kadının başka bir vampirden olan çocuğuydu.
-Aslında bakarsan eskileri konuşmayı pek sevmem Richardo.
-Kızı nasılda efendimizin önünde parçalara ayırmıştın gerçekten çok etkileyiciydin.
-Sadece ölmesi gereken küçük aptal bir kızdı işte neden bu konuları açıyorsun anlamıyorum.
-Sadece seni kendime örnek alıyorum. Umarım rahatsız olmuyorsun.
-Bu gurur verici ama eminim sen benden daha iyisin Richardo.
-Kendine haksızlık ediyorsun robert. Açıkçası ben senin kadar vicdansız ve hissiz bir adam olamam küçük kızın çığlıklarına rağmen ona acı çektiremem onun haykırışlarına karşı ona zarar veremem ama sen öyle değilsin robert bu yüzden benden daha iyisin.
Richardo psikolojik yönden robert'a eziyet ediyordu. Ve bunu başarıyorduda.
-Ben gidiyorum Richardo yakında tekrar geri döneceğim.
Hoşçakal eski dostum.-Hoşçakal robert
Kaç zaten tek yaptığın bu ama senin fişinide çekmeye çok az kaldı.Richardo içinden bunları geçirken yavaşça koltuğun yanındaki masanın üzerinden içi ağzına kadar dolu kan olan bardağı alıp kafaya dikti.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elenanın Dönüşümü
VampireAilesini küçük yaşta kaybeden bir kız. Teyzesi ve eniştesi tarafından sahiplenilir. 18 yaşına gelince londradan washingtona taşınan elena geride bıraktıklarının eskisi gibi olmadığını annesinin ölmeden önce yaptığı bir hata sonucu kızının ömür boyu...