Elenanın dudaklarından dökülen kelimeler Richardo'u üzmüştü.
Elena içinin biranda ürpermesiyle vücudunu bir titreşim sardı ve pencereden bir adım uzaklaşarak sırtını dışarıya doğru döndürdü.
Odanın içinde gezinerek zamanın geçmesini bekliyordu.
Sonunda merak ettiği herşeyi teyzesinden öğrenecekti. Ve arayıpta bulamadığı cevapların neden teyzesinde saklı olduğunuda öğrenecekti.
Sabırsızlanıyor olabilirdi fakat soğuk kanlılığı bu hisni dışarıya yansıtmayacak kadar ustalaşmıştı.
Yatağına yavaşca uzanıp tavanı seyretmeye başlıdı. Göz kapakları gitgide ağırlaşırken kendini uykunun kollarına istemeyerekte olsa teslim etti.
Bu sırada elenanın teyzesi ve shan aşağıda konuşuyorlardı.-Eric'a ne oldu?
Shan oturmuş olduğu koltukta kafası eğik bir şekilde üzüntülü çıkan sesini dışa vurdu.
-Öldü.
-Nasıl öldü?
-Bilmiyoruz ama yaşadığı harabelikte bir not bulduk üzerinde geldiklerini şimdiden hissedebiliyorum bana verilen görevi yerine getirdim umarım silatı yenicek olan kız gerçektende elenadır.
-Peki öldüğünden nasıl bukadar emin olabilirsiniz?
-Siz herşeyi benden daha iyi biliyorsunuz efendim iblisin onu yaşatmayacağından hepimiz adımız gibi eminiz.
-Elenayı koruyabilecekmisin?
-Zaten burada olma sebebim bu her saat her dakika her saniye her salise elenanın yanında olacağımdan hiç şüpheniz olmasın.
-Zaten yukarıda bunu açıkça gösterdin.
Kadın bu cümleyi tepkisini ortaya koymak için söylemişti.
-Biliyorum hata yaptım ama elenanın tokası bende kalmıştı onu getirdim.
-Toka mı?
-Evet.
-Yanında mı hemen onu bana ver.
Shan şaşırmış halde tokayı cebinden çıkartırken elenanın teyzesi biranda shan'ın elinden tokayı alarak ayağı kalktı ve iyice kontrol etmeye başladı.
-Biliyordum işte, tahminlerim doğru çıktı.
-Bir sorun mu var efendim.
-Bak shan bunu görüyormusun nekadarda basit görünüyor ama yıllar önce kardeşim nina ve normen bu tokayı yaptırmak için nasılda çok çabaladılar ama ben bunun kaybolduğunu hatırlıyordum elena biranda sabah kahvaltısında bana gösterince çok şaşırdım ne yapacağımı bilemedim.
-Bu basit şeyi değerli kılan nedir efendim.
-Nina ve normen elenanın küçüklükten beri koruyucusu olduğunu bildiğini halde elenayı güvende tutmak için bir yol arıyordular. Sonra zamanlarda bir büyücünün yanına gittiler ve elenanın sürekli yanında taşıyabileceği ayrıca elenanın hiçbirşeyi öğrenmeden sadece basit algılayıp yanından ayırmıyacağı bir eşyanın üzerinde koruma kalkanı oluşturacaklardı.
-Tabi bunun içinde basit bir tokayı kullandılar.
-Aynen öyle daha sonra sadece elenanın üzerinde etkili olabilmesi için küçük yeğenimin bir eşyasını alıp büyüde kullandılar. Böylece büyü sadece elenanın üzerinde işleve geçiçekti.
-Peki siz bütün bunları nereden biliyorsunuz?
-Nina ve normen bu işleri hallederken ben elenaya bakıyordum.
-Herşeyi gerçektende anlatacakmısınız?
-Bilmiyorum ama buraya dönmemim sebebi bu zavaşı başlatmak. Her nekadar lanetli olursakta insanlara yardım etmek bana iyi geliyor.
Daha fazla kimsenin emri altında kalamayız kaçarak hiç yaşayamayız.-Yani bu evet oluyor.
-Söyleyeceğim ama buna hazır olunca.
-Hazır olmadığını nereden biliyorsunuz?
-Malesef onuda bilmiyorum.
-Anlıyorum.
-Elenayı uzaktan korumanı istiyorum. Tıpkı eric gibi.
-Peki efendim. Ben kalkayım ozaman.
-Buralarda olucaksın değilmi?
Shan ayağa kalkarak kendisine sorulan soruya kafasını evet anlamında sallayarak cevap verdi.
Elenanın teyzesi koltuğa kendini atarak kafasını geriye doğru avuçlarının içine aldı hızlı bir nefes alarak düşüncelerinden kurtulmaya çalıştı.Bu sırada shan dışarı çıkmış elenanın pencenceresinin altına doğru yürümeye başlamıştı. Biranda olduğu yerde durdu ve aldığı farklı koku shanın telaşlanmasına sebeb oldu. Kafasını kaldırarak yukarya elenanın açık olan penceresine baktı. Aklına gelen düşünce ile kendini yukarı sıçratarak odaya nefesleri kesecek bir şekilde giriş yaptı bir eli yerde iki bacağı açık bir şekide dizleri kırık bir şekilde dururken yavaşça kafasını kaldırdı.
Elenayı yatağında uyurken görmesi içini bşrazda olsa rahatlatmıştı ama hala buraya başka bir vampirin gelmesi planda başlı başına bir değişiklik yapılmasının göstergesiydi pencereden geri atlayıp kokuyu takip etti fakat evden 2 kilometre ilerisinde son buldu.Shan geri elenanın yanına dönerek yatağın ilerisinde duran sandalyeyi sessiz bie şekilde çekerek üstüne oturdu ve elenayı seyretmeye başladı. Sonra shanın aklına yıllardır en sevdiği kendisine son derece yakın olduğu biri geldi ve
Shan'ın yüzünü ıssız bir hüzün sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elenanın Dönüşümü
VampireAilesini küçük yaşta kaybeden bir kız. Teyzesi ve eniştesi tarafından sahiplenilir. 18 yaşına gelince londradan washingtona taşınan elena geride bıraktıklarının eskisi gibi olmadığını annesinin ölmeden önce yaptığı bir hata sonucu kızının ömür boyu...