Her şey o biyolojik adamın karşımıza çıkmasıyla başladı. Biyolojik adam bizi yıllar önce terk etmiş şimdi ise karşımıza çıkmıştı. Madem bizi istemiyodun şimdi niye geliyosun ki hiç anlamıyorum bide yalvarıyor pislik adam.
"Ben gerçekten çok üzgünüm. Daha küçücüktük " demesiyle bende bi patlama yaşandı.
"Şimdi mi büyüdün de 17 yıl sonra geldin." ben böyle deyince biyolojik susar mu? susmaz tabi.
"Biliyorum geç oldu ama daha hazır değildim." yok ben bunu öldürürüm ya.
"Ya evimizden defolup gider misin?"
"Yeter be ikiniz de susun." annemin bağırmasıyla ikimiz de sustuk.
Biraz daha konuştuktan sonra biyolojik adam çok şükür gitti. Ha bu arada ben Derin.
Size biraz hayatımdan bahsedeyim. Konuştuklarımızdan da anladığınız üzere babam olacak biyolojik adam ben doğunca bizi terk etmiş pislik işte nolcak. E tabi annemde bana hamile kaldığında daha benim yaşımda olduğu için onu ailesi reddetmiş ve annem bana bakmaya başlamış. Yani bi insanın tek başına bi bebeğe bakmasının ne kadar zor olduğundan bahsetmiyorum bile. Ama emin olduğum bişey var ki annem bana çok iyi baktı hala da bakıyo. Diceksiniz ki şimdi napıyosunuz şimdi ise ben bir lise de okuyorum annem de terzilik yapıyo ve gayet mutlu bir şekilde hayatımıza devam ediyoruz demek çok isterdim ama şu biyolojik geldi hayatımızı berbat etti.
1 HAFTA SONRA
O arada noldu diceksiniz o pislik adam annemi ikna etti ve güzelim izmir den istanbula taşınıyoruz. Ya çok mutluyum bilemezsiniz gerçekten o annem nasıl kabul etti hiç anlamış değilim zaten bana yaptığı açıklama benim daha iyi şartlarda yaşamamı istiyomuş benim bu biyolojik adam baya bi zengin de. Sanki iyi şart sadece parayla oluyo.
"Ee heyecanlı mısın?" biyolojiğin bu dediği üstüne kafamdakileri bir kenara attım.
"Ya ne demessin."
Lüks uçak yolculuğumuzdan sonra biyolojiğin resmen sarayına geldik.
***********
KUZUCUKLAR BU BENİM İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ BİLİYORUM İLK BÖLÜM BAYA KISA OLDU AMA TEPKİLERİ GÖRÜP ONA GÖRE DEVAM ETMEK İSTİYORUM UMARIM İLGİNİZİÇEKER HEPİNİZ ÖPÜCEKLENDİNİZ <3<3<3<3<3 BU ARADA DAHA OYUNCULAR BELLİ DEĞİL EN KISA ZAMANDA BELLİ OLUR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN.
RomanceHer şey o biyolojik adamın gelmesiyle başladı,ama eğer o adam gelmeseydi Kağan ve Derinin hikayesi olmayacaktı. Aslında Derinin babasına geldiği için teşekkür etmesi gerekir. Kağan ve Derini merak ediyorsanız okumaya başlayın derim. <3