2. BÖLÜM "BANA PRENSESİM DEME"

96 19 1
                                    

Adamın evi resmen saray yani annemin iyi şartlar demesini şimdi anlıyorum ama bu yine de anneme karşı kızgınlığımı geçirmez.

"Ee nasıl buldun evi?" biyolojik te soru sormadan duramıyor.

"Yani güzel ev işte" Tabi ki böyle düşünmüyorum sadece onu bezdirip bizim geri dönmemizi sağlamaya çalılşıyorum ama annem burda ev falan tutucağımızdan bahsediyo ama asla.

"Hadi odalara bakalım."

"Tamam"

woww ohaa çüş bu ne lan bu oda mı bizim evden büyük lan odanın tuvaleti fln var giyinme odasıı wow yaniii

"Evet prenses odanı nasıl buldun" bana prenses demesinden nefret ediyorum sadece annem için bişey demiyorum.

"Normal oda işte iyi." haha normal oda mı bildiğin ev lan ev.

"Annecim teşekkür etsene." annemin dürtüsüyle mecrburen teşekkür ettim sonra beni yalnız bırakıp aşağı indiler ee bende evimi kurcalamaya başladım. Benim için yeni giysiler bile alınmıştı hem de enpahalı mağazalardan wow .

"Kızım hadi yemeğe" annemin seslenmesiyle aşağı indim bu sarayda tabiki de bir yardımcı vardı olmaması mümkün değildi zaten. Masa baya iyiydi yani bi kış sütü eksikti hepimiz masaya oturmuş sessiz bir şekilde yemeğimizi yiyorduk. ta ki biyolojik adam konuşana kadar.

"Bizim evin yakınlarında özel bir lise var hem de çok iyi bir okul ders notlarına baktım çok kötü değil ama çok iyi de sayılmaz bu okul senin için faydalı olucağını düşünüyorum." ne yani yeni bir okul mu uff tabi ben seni sinir edipte bizden bıkmassan jınımm.

"Ya ya ne güzel düşünmüşsün. neyse ben doydum size afiyet olsun." Deyip koşarak odama çıktım. off okullaın açılmasına 2 hafta falan kaldı bişeyler yapıp biyolojik adamı sinir etmem.

1 HAFTA SONRA

"Ya istemiyorum allah allah ya " bu bir hafta boyuncu biyolojik adamı sinir etmeyi başardım ama hala adam dışarı çıkıp bişeyler yapalım diyo nuh diyo peyugamber demiyo ya.

"Prrensesim 1 haftadır evdesin. Biraz dışarı çıkalım gezelim."

"Bana prensesim demessen daha mutlu olucam."

"Tamam Derin ona da tamam." ufffffffff ben şimdiye kendimi döverek kapı dışarı etmiştim ya.

"İstemiyorum ben evde gayet mutluyum." deyip odama kaçtım yoksa bu adamın tamam diyeceği yoktu. 1 haftam kaldı ve ben hala çok ta yol kat edemedim. aferin bana gerçekten ya bravo.

VE ZURNANIN ZIRTT DEDİĞİ YERDEYİZ 1 HAFTA SONRA

"Ben kendim giderim ya bebek miyim ben ?"

"Hayır bu konu da itiraz istemiyorum."

"Ya ama..." ben sözümü bitirmeden annem lafa daldı

"Kızım babanı dinle o seni bırakıcak şimdi kahvaltını et sonra da okula."

Evet anladığınız üzere dönmeyi başaramadım ama bu demek değil ki pes ettim tabi ki de etmedim.

"Tamam ben hazırım o zaman."

"Görüşürüz bebeğim."

"Görüşürüz anne."

Okulun önüne geldiğimizde hemen arabadan inmek istedim ama biyolojik buna izin verir mi tabi ki de vermez.

"İyi dersler kızım. çıkışta istersen alırım seni."

"Yok yok gerek yok yakın zaten ben gelirim."

"Peki tamam iyi dersler." gülümseyip araban indim ve okula doğru ilerledim okulun önünde resmen arabalardan görünmüyodu bunlar ne yaa uff arabaya bak be. ben sakar sakar yürürken noldu bilin bakalım. siyah Porsche li bi çocuk arkamdan korna çaldı manyak ya ödüm patladı.

"Ya sen napıyosun ?"

"Geçmeye çalışıyorum canım müsaade edersen?" sinirle önüme dönüp okula girdim ve müdür odasını gittim. çok tatlı bi bayandı sevmiştim beni sınıfıma götürdü ve iyi dersler dileyip gitti. hemen boş sıralardan birine oturdum.


*********


UMARIM SEVERSİNİZ BU DA ÇOK UZUN OLMADI AMA HEMEN YAYINLAMAK İSTEDİM KUZULAR ÖPTÜM <3<3<3<3

SADECE SEN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin