Çok şükür sapasağlam eve vardım.
"Ben geldim." ses gelmedi kimse yok herhalde ee Songül teyze nerde(yardımcı)
"Songül teyze!" o da yok.
Odama çıkıp bugün olanları düşündüm. Galiba eski okulumu,arkadaşlarımı özledim bide volkanı. Onlarla nerdeyse 1 aydır konuşmuyorum neden diye sorucak olursanız taşınma kararı aldığımızda biraz sinirliydim ve sanırsam onlara patladım ve küs ayrıldık. Arasam açalar mı ki ben açar mıydım? ay hiç bilmiyorum Volkanı mı arasam (manitam ya da eski manitam) .... cesaretimi topladım ve aramaya karar verdim.
"Aslı"
"Efendim Derin?"
"Ben özür dilerim bak gerçekten çok sinirliydim ve sanırsam size patladım gerçekten çok özür dilerim öyle davranmak istememiştim.
"Tamam önemli değil ama asıl kırılan ben değilim Buket Volkan ona çok kötü şeyler söyledin yani onları düşündüğün için söylediğini sanmıyorum sadece sinirinden öyle davrandın." kız haklıydı valla off ya iyi halt ettin Derin ya aferin sana cidden.
"Volkan bişey dedi mi sana benim hakkımda?"
"Hayır sen gittikten sonra çok görüşmedik Çeşmeye gitti. Bugünde okulda görüştük işte o kadar yani."
"Off ama ben sizi çok özledim."
"Bizde seni çok özledik."
"Şey sence Volkanı arasam mı?"
"Sen bilirsin ama bana sorucak olursan ara Derin çok kırdın çocuğu."
"Tamam yavrucuk ararım çok özledim en kısa zamanda gelmeye çalışıcam."
"Tamam kuzucuk öpüyorum."
"Bende" dedikten sonra telefonu kapattık.
Volkanı arasam mı? arasam da ne dicem ki neler dedim çocuğa hay allahım ya napıcammmm. ben bunları düşünürken kapı sesi geldi annemler geldi herhalde.
"Annee!" niye cevap vermiyor bu be?
"Songül teyze!" cevap gelmeyince kapıya doğru yöneldim tam kapıyı açacakken kapı açıldı ve dank.
"Ne işin var burda nasıl girdin sen?"
"Sana benden kurtuluş yok demiştim yavrum." resmen Kağan şu an evimde hatta odamda ben rüyada pardon kabusta falanım.
"Ya Kağan saçmalama gider misin?"
"Yalnız sen benim ismimi biliyosun ama ben seninkini bilmiyorum yavrum." bide yavrum çıktı başımıza atarlı yetmedi bide yavrum de emi kağan
"Derin"
"Imm güzel isimmiş." deyip bana doğru yaklaşmaya başladı.
Offf beni niye ateş bastı ki şimdi yani neden?
"Ya sen eve nasıl girdin?"
"Benim yapamayacağım şey yok Derin." onu anladım cnm ya ben. Ve bilin bakalım noldu tabiki de annemler geldi ve sıçtık yani sıçtık.
"Ya kağan uff napıcaz şimdi" ben odada tur atarken.
"şşş tamam sakin ol ben şimdi banyoya giricem sonra da bakarız artık yakalanırsakta yapçak bişey yok kızınız eve erkek attı deriz." deyip gülmeye başladı.
"Hahahah gerçekten çok komik. Gir hadi şu banyoya." kaağanı banyoya kapattıktan sonra aşağıya indim.
"Siz mi geldiniz?" babam tabi durur mu?
"Başkasını mı bekliyodun?" hee baba hee
"Ne alakası var canım öylesine sordum." deyip güldüm.
"Annecim iyi misin sen?" tabi nasıl konuştuğuma hiç dikkat etmedim sesim titriyodu sesim.
"Şey evet gayet iyiyim. odama çıkıyorum tamam mı?"
"Peki."
Eğer biraz daha aşağıda dursaydım korkudan bayılcaktım herhalde de şimdi napıcaz annemler gitmez ki. Odama girip kapıyı kilitledim.
"Kağan"
"NE?" Ne mi sanki hiçbişey yokmuş gibi nasıl davrana biliyo ya hiç anlamıyorum.
"Nasıl çıkarıcam şimdi seni ben?"
"Çıkarmak zorunda değilsin birlikte uyuruz" ha ne diyo lan bu
"Kağan saçmalamayı kes. Camdan falan çıkıcaksın artık. Sen kaşındın nasıl olsa.."
"Peki yavrum sen bilirsin benimle yatmak isteyen binlerce kız var ve sana ben teklif ediyorum reddediyosun sen bilirsin."
"Kağan git şurdan." deyip camı açtım 2. kattı ama atlıcaktı yapıcak bişey yoktu.
"Bak gidiyorum eminsin değil mi?" artık nasıl bakış attıysam bişey demedi göz kırpıp balkondan atladı. zaten bişey olmaz maşallah kas dolu onlar korur onu.
***********
BÖLÜMLER KISA MI OLUYO? YORUM YAZARSANIZ SEVİNİRİM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BU ARADA BAZI KAREKTERLER BELLİ AMA HEPSİ BELLİ OLUNCA PAYLAŞICAM. ÖPTÜM HEPİNİZİ <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN.
RomanceHer şey o biyolojik adamın gelmesiyle başladı,ama eğer o adam gelmeseydi Kağan ve Derinin hikayesi olmayacaktı. Aslında Derinin babasına geldiği için teşekkür etmesi gerekir. Kağan ve Derini merak ediyorsanız okumaya başlayın derim. <3