"Merhaba"
"Pardon ben şey boş sandım o yüzden"
"Yok yanım boş oturabilirsin. Bu arada ben Buket."
"Derin" sınıfa hocanın girmesiyle ayağı kaktık tam oturucakken hoca
"Derin Soylu sensin değil mi?" diye sordu.
"Evet hocam."
"Aramıza hoş geldin derincim" gülümseyip oturdum.
Hoca yoklama almaya başladı zaten okulun ilk günü olduğu için ders işlemezdik herhalde dimi ya inşallah. Hoca Kağan Mertoğlu dediğinde birden kapı açıldı.
"Burda" oha o ne lan bu nasıl bir varlık wow aaa bi saniye bu o arabada ki hödük değil mi uf baya iyiymiş yalnız ya.
"Geç kaldığının farkındasın değil mi?"
"Evet gayet farkındayım." bu ne be sanki okulun sahibi bii saniye bu okulun adı yokk artık lan harbiden okulun sahibi
"Geç otur." oha lan bu nasıl hoca biz böyle davransak naparlar kim bilir.
Allahtan ilk günden ders işlemedik tabiki de işte tatil anılarımızı anlattık. falan tahmin edin kağan nerde oturuyodu tabiki de arka sıramda şaşırdık mı şaşırmadık.
"piştt atarlı." bunu kim dedi bilin bakalım tabi ki kağan neymiş atarlıymış pehhhh.
"Ne be git başımdan" ayy demesemiydim acaba şimdi bu okulun sahibi sanıyodur kendini pis ukela.
"Düzgün konuş"
"Konuşmazsam nolur sen kimsin ki?"
"Sen bi gelsene" deyip kolumdan tutup çekti beni.
"Ya napıyosun ya sen bırakkkkk" hayvan ya bildiğin hayvan.
"Bak kızım ben sana bişey diyosam bana düzgün cevap vericeksin tamam mı? daha yenisin anladığım kadarıyla istersen beni bir sor soruştur sonra nasıl davrancağını anlarsın. "
"Yok canım sen kendini ne zannediyosun ya baban okulun sahibi diye sen de mi kendini okulun sahibi zannediyosun. " uppsss ağar oldu galiba. Gözlerinden alev çıktı resmen kaç kızım kaç tam gidicekken tuttu ve beni sürüklemeye başladı. arkadan bi ses geldi.
"Abi napıyosun" oha ya bu okulda herkes mi yakışıklı olmak zorunda ya.
"Sen karışma Çağrı bu atarlı kızımız beni daha tanımamış ben de kendimi bi tanıştırayım dedim."
"Abi bırak gitsin yeterince korkmuş zaten anlamıştır senin kim olduğunu." yürü be Çağrı.
Beni kendine çevirip.
"Umarım bana nasıl davranman gerektiğini anlamışsındır."
"Evet evet anladım gitsem artık." deyince kolumu bıraktı bende arkama bakmadan kaçtım.
"Noldu ya iyi misin?
"İyiyim buket iyiyim ya yok bişey."
"Kağan ne dedi sana."
"Hiç öyle geveledi bişeyler işte." he canım he geveledi psikopat ya bildiğin manyak.
Allahtan günü belasız bitirdim Buketle vedalaştıktan sonra eve doğru yürümeye başladım bizim eve giderken arasokağa girdim biyolojik daha kısa olduğunu söyledi. Nasıl bi sokak bu böyle ya daracık karanlık insanın içi ürper...
"Atarlı" yok canım hayır hayır olamaz dimi ya düşüncelerimden sıyrılıp sesin geldiği yöne doğru baktım ve allah kahretmesin kağan manyağı ne işi varki bunun burda ben bunları düşünürken o yanıma kadar geldi.
"Bak bugün eğer Çağrı gelmeseydi sana kim olduğumu gayet güzel göstericektim ama olmadı ben de şansımı burda deneyim bari dedim."
"Ayyy çok iyi demişsin de benim acelem var sen sonra şey edersin o şeyi" ne diyorum ben ya korkudan sıçtım bildiğin hayır yani niye bu kadar korkuyosam sanki napabilir yani dimi bişey yapmaz dimi derken.
"Yok ben şimdi şey etmek istiyorum ama " deyip kolumdan tutup beni duvara dayadı kollarını yanımdan geçirip duvara yasladı oha yani ama bu yakınlık ne yani sevgilim var benim be (ben size tabi hiç izmirdeki hayatımdan bahsetmedim dimi bu manyağı atlatayım onlarıda anlatırım tabi sağ kurtulabilirsem.)
"Bak ben eğer sana bişey diyosam doğru düzgün cevap vericeksin anlaşıldı mı?"
"Hadi canım ya nedenmiş o sen kimsim ki?" ya allah benim belamı versin ne diyorum ben canıma susadım herhalde ya ben valla ya iyi değilim ben off çok yakın duruyo bu ya sıcaklığını tenimde hissediyorum ne diyorum ben ya sus kafa sesim bi sus allahımm ateş saçıyo resmen gözleri sıçtım ben ya resmen sıçtım.
"Pardon ne dedin?"
"Şey dedim şeyy" ahhhh konuşamıyorummm
"Bak seni son kez uyarıyorum benle doğru düzgün konuşçaksın tamam mı?"
"Sırf kızız diye bunlar dimi sizin gibi odunlar yüzünden biz neden eziliyoruz ki ben senin kölen miyim ki de sana senin istedeğin gibi davranıcam" kızım şimdi bunu söylemenin sırası mı tamam yani haklısın da bu sokakta söylememen gerekiyodu al işte ölüp gidiceksin şimdi.
"Lan kızım sen canına mı susadın ya elimde kalıcaksın şimdi." valla susadım canıma susadım ben
Ay aklıma kötü şeyler geliyo benim gözünü dikmiş bana bakıyo kötü bişey yapmaz dimi yok ya yapmaz yapmaz dimii allahımmmm.
"Kağan" bu kim lan?
"Ne istiyosun Cansu?"
"Yeni sürtüğün mü canım hayırlı olsun." ne dedi o yanlış duydum dimi ben
"Ne diyosun lan sen" deyip kağanı ittirdim oda sendeledi bunu düşünmüyodu herhalde. kıza doğru gidip kıza geçirmeye başladım.
"Durun lan" kağan ikimnizide ayırdı sonra cansuya bişeyler deyip cansuyu yolladı. sonra bana doğru gelmeye başladı.
"Bak bugünlük yırttın acil bi işim çıktı ama sakın benden kurtulcağını sanma okey?" dedikten sonra arkasını dönüp gitti ee tabiki giderken göz kırptı pis sapık.
*********
BUGÜNLÜK BU KADAR KUZULAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ ÖPTÜMMM <3<3<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN.
RomanceHer şey o biyolojik adamın gelmesiyle başladı,ama eğer o adam gelmeseydi Kağan ve Derinin hikayesi olmayacaktı. Aslında Derinin babasına geldiği için teşekkür etmesi gerekir. Kağan ve Derini merak ediyorsanız okumaya başlayın derim. <3