11

186 13 0
                                    

Nie powiem ta wiadomość mnie trochę zszokowała.Nie miałam pojęcia kto mógł wysłać tą wiadomość ale postanowiłam zlekceważyć to,ponieważ z Niallem byliśmy tylko znajomymi ze szkoły i to na dodatek nie najlepszymi.W domu znajdowałam się już od dobrych dwóch godzin między czasie zrobiłam gorącą relaksującą kąpiel a następnie zrobiłam pracę domową.Nie byłam żadną kujonką ale lubiłam mieć wszystko porządnie odrobione a nie na ostatnią chwilę.Chwyciłam z mojego łóżka laptop włączając przy tym tumblr i youtube.

*Masz jedną nową wiadomość*

@Bad_Boy:Mam dosyć nie daję sobię rady z nim ;c

@Sad_Angel:Podaj adres zaraz będe

Po otrzymaniu adresu od Nialla szybkim krokiem ruszyłam w stronę szafy biorąc przy tym jeansowe rurki z dziurami i miętowy sweterek.Na nogi ubrałam białe conversy.Nie mam swojego samochodu więc postanowiłam zadzwonić po taksówkę.Chwilę później zjawila się ,chwyciłam torebkę i chwilę pozniej znajdowałam się w taksówce.Do domu nialla jechaliśmy okolo 10 minut.Grzecznie podziękowałam i zapłaciłam kierowcy i ryszyłam pod drzwi chłopaka.Chwilę później drzwi się otworzyły. To co zobaczyłam...

Dzisiaj  napisałam 2 rozdziały :D

Ten nie jest sprawdzany bo pisze go na szybko ,jestem podekscytowana piosenką Justina
fehueg

Miłego dnia xx


Masz  jedną nową wiadomość. || N.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz